co
door cokharteveld Jan 6, 2010 om 14:01
Huishouden & energie

Extra garantie

De Firma BCC adverteert en geeft ook een folder uit over hun " Service Plus Pakket" waarmee je 4 of 6 jaar extra verzekert ben tegen ontstane problemen met bij hun aangekochte apparaten...... echter ze vermelden er niet bij dat de kleine huishoudelijke apparatuur hiervoor niet in aanmerking komt, omdat de levensduur hiervan slechts enkele jaren is ???????. Zelfs voor een Expresso apparaat van een kleine 1000,= Euro is dit niet mogelijk ???. vreemde gang van zaken, leuke reklame, die de klant lokt, maar de klant uiteindelijk behoorlijk teleur stelt.
BCC zou deze uitsluiting(en) zeker moeten vermelden in hun folder en ook op hun site, of deze naar mijn mening onzinnige reden moeten laten vallen en deze "Service plus" regeling voor al haar producten moeten laten gelden.
Hopelijk wil BCC op dit artikel reageren.

1270 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 6, 2010 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo cokharteveld

Ja als er dus echt risico bij is hebben ze wel gelijk het moet dus wel wat op brengen
en geen kosten.
Wees er echt maar niet zo rouwig om, ik heb dit dus ook eens gedaan bleek dat ze zelf de verzekering deden.
5 jaar had ik genomen na 3 jaar was het dus nodig, jammer genoeg was de zaak intussen over de kop gegaan.
Ik heb toen bij voorbaat toen besloten nooit meer exztra verzekering te nemen.
Zonder dat er een vezekerings mij bij betrokken is.
Met vr groet Valerius

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer