Yo
door Yola de vries Aug 26, 2016 om 13:38
Huishouden & energie

Geïmpregneerde vloerdoekjes verspreiden meer stof dan dat ze het opnemen

Gebruik al jaren geïmpregneerde vloerdoekjes ( onder een vloerwisser )  , maar sinds een tijdje laten ze meer stof liggen dan ze opnemen bij elke beweging die ik met de wisser maak laat het doekje stof vallen
het is nu dus bezigheidstherapie nieuw stof opnemen , oud stof laten vallen
en nee het doekje is niet vol dit gebeurd al met een nieuw doekje
heeft iemand tips ik word hier een beetje moedeloos van
alvast bedankt Gr yola

1079 4 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 26, 2016 om 13:45
7182 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien zijn de doekjes uitgedroogd, u kunt dit opvangen door zelf wat impregneervloeistof toe te voegen. Het is ook mogelijk dat u eerst de zwabber er op los laat, zo doe ik het tenminste.

ja
door jackyh - Aug 26, 2016 om 14:30
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ander merk proberen.

pi
door pieterwolters - Aug 26, 2016 om 17:14
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als ze vochtig genoeg zijn kan er geen stof afvallen. Hoe oud zijn ze?

aurora1
door aurora1 - Aug 26, 2016 om 17:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De doekjes vochtig(er) maken of ouderwets dweilen?