ch
door chantal26 19 apr. 2005 om 21:33
Huishouden & energie

Het niet kunnen leveren van onze schouw!!

Wij hebben 9 februari 2005 een order voor een keuken geplaatst bij Piet Klerkx in Waalwijk. Wij hebben hier een keuken gekocht met een ouderwetse schouw. Omdat wij graag deze schouw wilden hebben wij om deze schouw de keuken laten opstellen. Hieruit kwam een resultaat waar wij akkoord mee zijn gegaan! HIer hebben wij een orderbevestiging voor getekend op 9 februari! Enkele weken daarna kregen wij week 21 als leverweek aangewezen. Dit paste perfect in de verbouwing van het huis! In de tussentijd zijn electricien en loodgieter aan de slag gegaan om leidingen en dergelijke te verleggen. In de week van 14 maart is er iemand langs geweest van Piet Klerkx en die heeft de maten opgemeten. Dit was allemaal ok! Op 11 april ontvingen wij een brief dat de afwikkeling van onze order conform schema verloopt. MOchten wij vragen hebben over de levertijd dan konden we nog contact opnemen. Bij ons waren er nog steeds geen problemen. Dus wij hebben geen reactie gegeven. Vanmiddag om 15.00 uur heb ik onze verkoper nogmaals gebeld om wat dingen aan hem te vragen betreffende maten van de pootjes van de keuken en stopcontacten. Een goed gesprek met een prettige afloop! Een uur later belde mijn vriend mij op en vertelde dat de verkoper van Piet Klerkx zojuist belde en vertelde dat de ouderwetse schouw niet geleverd kan worden voor onze keuken! En dat we maar langs moeten komen in Waalwijk om een alternatief uit te zoeken! Wij willen geen alternatief, wij willen de schouw met deze keuken....waarvoor wij hebben getekend! Dat iets niet geleverd kan worden....daar kan ik in komen. Maar het lijkt mij sterk dat dit pas 2 maanden na het tekenen van de order tot uiting komt! Over 1 maand moet onze keuken geleverd worden! Alles (leidingen en dergelijke) is hier op aangepast en hier zijn kosten voor gemaakt!. Kunt u mij vertellen wat mijn rechten zijn?

61 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ve
door verwijderd - 19 apr. 2005 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

dossier maken , vooral de kosten die al gemaakt zijn door loodgieter en electricien opvoeren ( afschriften etca etca ) Per aangetekende brief de Firma voor alle kosten ook die zouden kunnen ontstaan door een te late levering aan sprakelijk stellen.Vooral de brief van 11 April 2005 is een sterk punt in uw voordeel.Ik adviseer u om op geen enkele manier genoegen te nemen met deze gang van zaken.Stel een termijn waarop u uitsluitsel wilt hebben.En eiseen schriftelijke reactie en geen praatjes van kom maar even langs.U kunt ze eventueel vertellen dat deze zaak is aangekaart bij Kassa.Daar zal Piet niet zo gelukkig mee zijn.fred

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ge
geenacker - 22 sep. 2016 om 15:09
Computers & telefonie

KPN verzuimd informatie en is nu heel star

ik heb een kpn abbonnement voor TV Internet en telefoon, regelmatig wordt ik door kpn gebeld of ik toch niet misschien ook een mobiel abbonnement wil hebben ivm met de korting op de rest van de tv abbonnementten, helaas ben ik daarin getrapt in de mooie praatjes, ik heb een sim only voor mijn zoon van 13 afgesloten omdat hij naar de middelbare school gaat, helaas hebben ze er niet bij verteld dat ... Lees meer

sp
splint - 25 sep. 2016 om 14:54
Vrije tijd & tuin

Tuinbeelden weer wit krijgen

Beste mensen,

Twee kleine tuinbeelden zijn niet meer wit. Ik heb ze schoon gemaakt en wil graag weten wat voor verf (?) Ik zou moeten gebruiken om ze weer wit te krijgen. Bij voorbaat dank voor jullie reactie!
Splint Lees meer

Fi
Fietsvraag - 22 sep. 2016 om 13:29
Auto & vervoer

Defecte fiets Marktplaats

Hallo,

Ongeveer 1,5 week geleden een mountainbike gekocht op Marktplaats. 
Prijs van 400 euro overeengekomen voor een mountainbike welke volledig afgemonteerd is met XT, hydraulische schijfremmen en een luchtgeveerde voorvork. Geadverteerd als zijnde 'zo goed als nieuw'.

Afspraak gemaakt om de fiets op te halen. Omdat ik niet over een rijbewijs beschik, gevraagd wat er m ... Lees meer