ja
door janny koele puttenstein Mar 21, 2017 om 14:26
Huishouden & energie

Hoog energie verbruik slimme meter

Sinds kort hebben wij ook een heel hoog energieverbruik na gebruik van de slimme meter.
wij zouden graag ook mee willen draaien in het onderzoek van het tv programma van 20 maart.
vr gr
[verwijderd door redactie]

837 6 Rapporteer

me
door mein33 - Mar 21, 2017 om 14:40
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Beste Janny .........,

Haal a.u.b. uw telefoonnummer weg, u bent hier op een openbaar forum.
U kunt dit doen via de bewerkknop bij uw topic.
De redactie kunt u bereiken door onderaan deze pagina onder 'service' op contact te klikken.

Cookies
door Cookies - Mar 21, 2017 om 14:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die uitzending was van Radar, je zit nu op het forum van Kassa.

marita5
door marita5 - Mar 21, 2017 om 14:43
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Janny Koele Puttenstein ,

U bent op een openbaar forum ( Kassa )  , verwijder uw tel.nr klik op de knop bewerk , dit moet u doen binnen 1 uur .

wij zouden graag ook mee willen draaien in het onderzoek van het tv programma van 20 maart.

Dit was bij Radar .

Meld hier uw klacht , klik op de rode regels .

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/oproepen/meldpunt-klachten-over-je-slimme-meter/

Bekijk hier of uw slimme meter op de lijst voorkomt ,  ( slimme meters die mogelijk meer verbruik meten .)

https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/detail/dit-zijn-de-10-slimme-meters-die-mogelijk-meer-verbruik-meten/

Stappenplan uw energieverbruik controleren ,

https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/detail/stappenplan-controleer-jouw-energieverbruik/

Bekijk hier de uitzending van Radar nog eens over de slimme meter .

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/20-03-2017/slimme-meter-van-het-meterkastje-naar-de-muur/

hansje klein
door hansje klein Mar 21, 2017 om 14:51
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Maritas

Onbaatzuchtig de 'concurrentie' aanbevolen ... de juiste persoonlijke instelling!

marita5
door marita5 Mar 21, 2017 om 15:35
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u , ook al is het bij de conculega Radar dit zegt mij niks , ik geef gewoon antwoord ..

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2017 om 15:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mensen weten blijkbaar niet waar ze naar kijken.

Cookies
door Cookies - Mar 21, 2017 om 15:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wordt de hoogste tijd dat die 2 programma's op 1 hoop gegooid worden. Kan er fiks bezuindigd worden op allerlei personeelskosten.

DOOR TIJGER1 - 21 MRT. 2017 OM 15:02
30729 ANTWOORDEN / 15 VRAGEN

Mensen weten blijkbaar niet waar ze naar kijken

.

Redacteur
door Redacteur - Mar 21, 2017 om 15:48
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Dit onderwerp kwam aan bod bij televisieprogramma Radar. Wij verwijzen u vriendelijk door naar hun meldpunt over slimme meters: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/oproepen/meldpunt-klachten-over-je-slimme-meter/.

- Redactie