ro
door roos gommers Sep 26, 2016 om 16:48
Huishouden & energie

Is er iets bekend over de firma Evermes B.V

Op de 50 plus beurs een messioni professional gekocht. Dure aanschaf. Misschien erg laat maar wil graag meer weten over deze firma

13012 10 Rapporteer

newmikey
door newmikey - Sep 26, 2016 om 16:54
830 Antwoorden / 0 Vragen

Eerst kopen, dan pas checken? Ik zie wel wat klachten maar niet overmatig veel. Verder een volstrekt normaal bedrijf wat inderdaad veelal op beurzen z'n slag slaat. Op een beurs iets duurs aanschaffen is zelden een recept voor succes trouwens...

costnix
door costnix - Sep 26, 2016 om 16:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen
tenormin
door tenormin Sep 26, 2016 om 18:28
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Geen wonder dat ze op beurzen te vinden zijn. Maar zie er niets "verdachts" in.

costnix
door costnix Sep 26, 2016 om 19:41
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ook niet.

pi
door pieterwolters Sep 27, 2016 om 10:48
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Bijzondere combinatie van producten. Bijna allemaal dingen die je toch eigenlijk bij een speciaalzaak wilt kopen en niet bij een bedrijf dat van alles wat doet.

Ik kan overigens geen website van "La Messoni" vinden. Het lijkt gewoon een white label machine van Evermes te zijn.

hansje klein
door hansje klein - Sep 26, 2016 om 17:10
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ze zeggen zèlf een groothandel te zijn......en die behoren alleen aan de retail te leveren.

De besloten vennootschap Evermes B.V. is gevestigd op Dwarsweg 22 te Zaltbommel en is actief in de branche Groothandel in glas, porselein en aardewerk en in reinigingsmiddelen. Het bedrijf is bij de kamer van koophandel geregistreerd onder kvk nummer 11031927 en is gelegen in Verspreide huizen Oostzijde in de gemeente Zaltbommel. Bij Evermes B.V. zijn tussen de 6 en 10 personen werkzaam.

Het assortiment is m.i. eerder een rommeltje van producten (die goed via impulskoop lopen?):

Cookies
door Cookies Sep 26, 2016 om 18:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat voor zin heeft dit? Al die informatie is toch te vinden op hun site?

hansje klein
door hansje klein Sep 26, 2016 om 19:11
3037 Antwoorden / 62 Vragen

......jawel, maar het is onduidelijk of @Roos Gommers dit weet/ziet. Tenslotte zijn bijna alle (op dit forum geplaatste) links óók altijd te vinden via Google. Wat voor zin heeft dàt dan?

Onderhoud en open dagen staat overigens ook allemaal op de site.

Blijft de vraag wat de TS anders als antwoord verwacht?

edrick3
door edrick3 - Sep 26, 2016 om 17:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hansje klein,

Groothandel in glas, porselein en aardewerk en in reinigingsmiddelen.
???
Het gaat hier over een espresso-apparaat. ;-)

hansje klein
door hansje klein Sep 26, 2016 om 17:34
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ja klopt, de vraag was toch ècht 'wie weet er iets over dit bedrijf '....... en niet over een bepaald product. Maar klaarblijkelijk zijn er twijfels ontstaan over deze leverancier.......na een impulskoop op de beurs. Kan overigens best een goed product zijn.

Be
door Ben22 - Sep 26, 2016 om 17:37
57 Antwoorden / 6 Vragen

Ze hebben binnenkort een open dag, dan kunt u zelf gaan kijken.

marita5
door marita5 - Sep 26, 2016 om 18:07
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Roos Gommers ,

Lees ook dit eens :

Voor het behoud van uw espressomachine adviseren wij u om deze af en toe een onderhouds-/servicebeurt te laten geven. Voor meer informatie en prijzen kunt u telefonisch contact opnemen met de TD.

U kunt onze Technische Dienst bereiken op telefoonnummer : 0418 540915

Voor verder informatie ,  klik op de rode regel .

http://www.evermes.nl/view/11/name/service/

gerbera
door gerbera - Sep 26, 2016 om 22:40
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Daar hebben ze Google voor uitgevonden, ff de naam intypen en u komt er alles over te weten. Doen een aantal forumleden ook.

hansje klein
door hansje klein - Sep 27, 2016 om 11:07
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Mij is inmiddels wel opgevallen, dat deze koffiemachine op Marktplaats vooral wordt aangeboden met argumenten zoals 'zo goed als nieuw', en 'weinig gebruikt' en "kleine reparatie" nodig. Vooral die niet uitgevoerde reparaties vallen nogal op.

Heeft u technische problemen?

pa
door patjee de kuyper - Dec 2, 2016 om 12:58
1 Antwoorden / Vragen

Dit bedrijf, fa Evermes B.V. in Zaltbommel is erg klantonvriendelijk!
Zij hebben een SuperCap RVS demonstratie model verkocht die 5 dagen oud zou zijn.
Hier begon hun eerste leugen al, vervolgens kregen wij hem dus meegeleverd met een knik in het slangetje (bleek achteraf). Wij belde dat het niet naar behoren werkte en kregen een medewerker aan de lijn die zich er totaal niet over bekommerde. Vervolgens noemde ze ons leugenaars. We hebben het hier over een apparaat van 1500 euro. Ze zijn zo ontzettend lullig en totaal niet fair. Ons koffieapparaat is nu al stuk, net een jaar oud en ze schuiven ons meteen aan de kant. (Aankoop is 11-11-2015, 25-11-2016 is het kapot gegaan). Ik waarschuw jullie! Koop hier niks, je komt bedrogen uit!

Jo
door Joolen65 - Jun 8, 2017 om 12:12
1 Antwoorden / Vragen

Beste Mensen,

Ik heb in sept 2016 een massage matras gekocht bij dit bedrijf , Zij gaven aan dat dit dezelfde werking had als een HHP Andullatie Theraphie matras. Ik heb fibromyalgie en was al een jaar bezig met eventuele aanschaf van dit matras. Ik ben altijd zeer wantrouwig en zoek e.a. uit maar heb toch de aanschaf gedaan tijdens een beurs. Het was een demo matras dus ik kreeg hem goedkoper. Toen ik de matras thuis had deed hij het in eerste instantie niet, bleek dat de afstandsbediening niet werkte. Ik heb een nieuwe gekregen. Toen ik na de eerste paar keren in de gaten had dat het niet dezelfde werking was als een andullatie matras ben ik met hun gaan bellen, Andullatie was een merknaam en geen therapie maar gewoon massage ik moest de matras langer gebruiken dan pas zou ik het gaan voelen. Maar ik dit bleek niet het geval. Wat volgte was een over en weer telefoonverkeer. Uiteindelijk kwamen ze met de oplossing dat ze het matras wilde terugnemen in de plaats van een infrarood cabine of massage stoel. Dit was niet mijn  bedoeling want ik wil graag het matras met Andullatie Therapie. wat mij ook was verteld bij de beurs.En daarbij kon ik ook weer flink bijleggen want als ik een nieuwe auto zou kopen moest ik ook geld bijleggen was het antwoord van de verkoper. Zijn er meer mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of een matras daar hebben gekocht?

ne
door neodutchio Jun 8, 2017 om 12:43
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Niet netjes om uw vraag in een topic van een ander te stellen.
U bent een jaar op zoek geweest voor de aanschaf van een soortgelijk matras en op een beurs laat u het jaar zoeken vallen en koopt direct het matras. Geloven op de blauwe ogen van de verkoper.

U kunt wel gaan zoeken naar andere mensen die hetzelfde matras hebben gekocht, maar wat dan? Het is uw woord tegen de verkoper en iedereen weet dat je bij beurzen, aan de deur, per telefoon en mail moet oppassen en niet meteen moet kopen. Eerst onderzoek doen, dan pas kopen.

tijger1
door tijger1 Jun 8, 2017 om 13:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@joolend.

En afgezien daarvan werkt een andullatiematras ook niet. Is ook kwakzalverij.

panter22
door panter22 Jun 8, 2017 om 14:02
6599 Antwoorden / Vragen

De demo matras had geen effect. Een nieuwe dezelfde matras zal dan toch ook geen effect hebben?
Want de matras is hetzelfde maar dan nieuw. En je moet nog flink bijbetalen ook.
Het bedrijf wil de matras omruilen voor een ander product. Willen ze misschien de matras terugnemen en een vergoeding betalen, zodat je toch nog wat geld van je aankoop terugkrijgt? Of op Marktplaats zetten misschien?
Of heb je niet goed, geld teruggarantie gekregen?

Zo'n matras schijnt bij 80% van de kopers effect te hebben. Helaas hoor je bij die 20 %.
Ik helaas behoor ik ook tot die 20% groep. Heb na elke chiropractiebehandeling  1/2 uur op zo'n matrasje moeten liggen, compleet met plingplongmuziek. Zeer onaangenaam dat matrasje.En de pijn bleef.

Jo
door Joolen65 Jun 9, 2017 om 08:37
1 Antwoorden / Vragen

Bedankt voor jullie reactie. Ik ben nieuw op deze site en had geen idee dat ik het in iemand anders zijn topic heb geschreven. Mijn excuses daarvoor

Jo
door Joolen65 Jun 9, 2017 om 08:43
1 Antwoorden / Vragen

Enja....als je een jaar bezig bent met de aanschaf van z'on matras is het niet bepaald slim om dit aan te schaffen op een beurs ! Is namelijk helemaal niet wat ik normaliter zou doen! Is toch helaas gebeurd. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan

ro
door roos gommers Jun 14, 2017 om 18:13
Antwoorden / 1 Vragen

U bent in mijn topic, wordt er erg verdrietig van als ik dit lees. snap het volkomen dat u de aanschaf hebt gedaan. Dit was ook in ons geval. Wij zijn normaal erg kritische kopers maar ook wij gingen mee in de verkooptechniek van de firma evernes. Bijna niet te geloven maar het overkomt je. Je kijkt uit belangstelling omdat je er al mee bezig bent en dan wordt het aan je verkocht. zo verging het ons ook. Op zichzelf is dat nog niet zo'n probleem als de firma een deugelijk product levert met bijbehorende service. Echter, als je iets gekocht hebt is het geen klantvriendelijk bedrijf en ons koffieapperaat was gewoon niet goed (alleen de prijs was bovenverwachting. Helaas zal het nog vele mensen overkomen want ik zie de firma nog steeds op allerlei beurzen.