sp
door spitje4 18 mrt. 2012 om 19:46
Huishouden & energie

Nep matras Tempur

Ik ben ook misleid door een demonstratie van Vis Vitalis, met het zogenaamde Tempur magnetisch matras.
Hiervoor heb ik €200.00 aanbetaald en deze wil ik graag terug.
Ook is er getekend voor een machtiging om het resterende bedrag drie maandelijks van mijn rekening af te schrijven.
Ben bang als ik het matras retour zend ik mijn geld niet terug krijg, dit omdat er op de afleverbon een KvK nummer staat genoteerd, wat niet correspondeerd met Vis Vitalis te Oude Pekela. Ook heb ik getracht telefonisch contact op te nemen met het bedrijf, maar krijg telkens een in gesprek toon.
Hoe te handelen?
Met vriendelijke groet,

mevrouw Spithoven te Helmond

740 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

si
sineplex31 - 20 feb. 2017 om 20:03
Winkels & webshops

PostNL. Niet thuis pakket 6 huizen verder bij de 'buren' bezorgd

Hallo,

Ik was de EERSTE keer niet thuis om mijn pakket van PostNL in ontvangst te nemen. Vervolgens heeft de pakketbezorger het 6 huizen verder afgeleverd bij de 'buren'. Ik woon namelijk op nummer 74 en het pakket is bezorgd op 60, zodat ik het daar kon afhalen. 

Nu mijn vraag: 'Mag dit eigenlijk wel?'. Mijn buren ken ik uiteraard en ik vind het geen probleem wanneer daar ee ... Lees meer

ge
geavansleen - 20 feb. 2017 om 20:07
Huishouden & energie

Sentimo

Wij hebben Sentimo radiator bekleding gekocht omdat die goed warme zou doorlaten. Dit klopt niet, het houdt warmteafgifte aan de voorzijde tegen.Ze zijn isolerend en daarom veilig voor kinderen. Ik heb geen kinderen en wil warmte als ik de cv aanzet. Door het tegenhouden van de warmte wordt de badkamer, waar geen bekleding opzit, zo heet dat de deur open moet blijven. 3 x een mail gedaan en geen o ... Lees meer

de
det - 20 feb. 2017 om 17:05
Huishouden & energie

Slechte matrassen beter bed

Ik heb in 2014 2 gold Pocket pv matrassen gekocht bij beter bed.Na een week begonnen deze in te zakken en lag ik op de pocket veren zo erg zelf dat mijn heupen er zelfs blauw van waren.. Beter bed gebeld en de situatie uitgelegd en afgesproken om deze te ruilen voor dezelfde nieuwe matrassen.Dit is allemaal netjes verlopen.Nu 2 en een half jaar verder kreeg ik weer hetzelfde probleem met 1 matras ... Lees meer