erto171
door erto171 Oct 20, 2016 om 13:23
Huishouden & energie

Philips scheerapparaat

Mijn 18 maanden oude Philips scheerapparaat  (€85.-)weigerde om te scheren, wel ging er een oranje led lichtje branden, bij navraag Philips
klantenservice  werd mij verteld dat ik een nieuwe scheerkop moest kopen voor de prijs van €47 , dan zou het apparaat  het weer doen, ik zei dat het nog prima scheerde, niets aan te doen dat bepaald  Philips  wel voor u. Tja dus je kan niet zelf bepalen wanneer je de mesjes vervangt. Toen maar een Braun gekocht  die zou wel signaleren , maar niet blokkeren. Is dit normaal bij Philips  apparaten  ?

5012 4 Rapporteer

simon55
door simon55 - Oct 20, 2016 om 13:36
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb n Philips gekocht op 15-10-14 geregistreerd bij Philips en dan garantie tot 2017, en zijn dan de scheerkoppen niet goed meer haal ik n set van drie stuks en betaal dan € 17,90 dus waar u de prijs vandaan haalt van € 47  eurootjes is niet juist of deze zaak trekt u n poot uit !!!!!!!!!!!!!!!!

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 21, 2016 om 00:56
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@simon55, sommige Philips apparaten hebben geen losse mesjes meer, je dient de hele koppenhouder te vervangen. Dus het hele deel wat je los kunt halen van je apparaat. Deze zijn duur, voor mijn apparaat zelfs 85 euro.
Diewilik

hansje klein
door hansje klein - Oct 20, 2016 om 14:41
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Dus Philips heeft vooraf al bepaald wanneer u een nieuwe scheerkop moet gaan kopen? Gekker moet het niet worden. Stel dat je auto blijft staan omdat de producent heeft bepaald dat je de olie (ad hoc) moet verversen. Kan echt niet.

Welk Philipsmodel is dat? en staat dat duidelijk op de verpakking, vóór de koop dus zichtbaar dat dat ding het niet meer gaat doen?

mathijs_b
door mathijs_b - Oct 21, 2016 om 13:27
641 Antwoorden / 77 Vragen

Zelfde verhaal als met printers die stoppen als het inktopvangkussen "verzadigd" zou zijn en auto's waar het onderhoudslampje gaat branden..
In moderne apparaten worden steeds vaker "tijdbommen" ingebouwd waardoor de levensduur beperkt wordt.
Hier zou wettelijk iets aan gedaan moeten worden. Het is een vorm van oplichterij.
Misschien is er een mogelijkheid het scheerapparaat te resetten. Na het verwisselen van de messen doet hij het ook weer een tijdje totdat Philips weer wil cashen. Google daar eens naar.

gerbera
door gerbera - Oct 21, 2016 om 22:25
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Op mijn Phillips brandt ook een oranje led, maar dan moet ik hem opladen.