An
door Anja van Dingenen Jun 29, 2017 om 18:45
Huishouden & energie

Sunny crew

Bedrijf waar ik in november zonnepanelen heb besteld. Gestart met betalen. Zou binnen twee maanden geleverd moeten zijn.

afspraak maart door hen geannuleerd er waren geen panelen
nieuwe afspraak mei door hen geannuleerd. Er waren nig altijd geen panelen.

elke keer werd er beloofd terug te bellen steeds moest ik dit zelf doen. Directeur belde en beloofde datum, ook die belt niet meer terug en reageer niet meer op voice mail.

Er zijn veel klachten inmiddels van gedupeerde. Ik betaal al zeven maanden en er geen uitzicht op panelen. Enige wat we kregen waren loze beloftes en nu alleen nog voice mails.

kassa kunnen jullie ons helpen?

groet Anha van Dingenen

14897 33 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jun 29, 2017 om 19:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U betaalt al zeven maanden? Gaat dat op afbetaling dan? Stop daar dan eens mee.

An
door Anja van Dingenen - Jun 29, 2017 om 19:25
7 Antwoorden / 1 Vragen

Je krijgt een subsidie en lening van de gemeente. Zij maken t geld over aan Sunny Crew.  Daar betaal ik al zeven maanden aan. Niet betalen is dus geen optie.

tijger1
door tijger1 Jun 29, 2017 om 23:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een stompzinnige regeling. En aan de hand van wat betaalt de gemeente dan aan hen? Er kan toch nog helemaal geen factuur zijn? Er is nog niets geleverd.

tenormin
door tenormin - Jun 29, 2017 om 19:45
16816 Antwoorden / 108 Vragen

En betaalt de Gemeente dan aan iets wat ze niet controlen waar de subsidie naar toe gaat? Wat zegt uw Gemeente over de verkwistende uitgave van dat bedrijf: niet leveren, want ik neem aan dat u dit de Gemeente heeft laten weten. Het is uiteindelijk gemeenschapsgeld.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 29, 2017 om 21:37
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Zonnepanelen? Dat  zijn toch die zwarte dingen die je eigenlijk niet terug kunt verdienen?
Zeker als in 2019 een herziening komt over het terugleveren en de daarmee gepaard muntjes.

ma
door malhy2 Aug 15, 2017 om 20:50
309 Antwoorden / 13 Vragen

onzin.

newmikey
door newmikey - Jun 30, 2017 om 08:37
830 Antwoorden / 0 Vragen

Zal vast komen door de Europese anti-dumping maatregelen waardoor de toevoer van goedkope Chinese panelen is opgedroogd. Leveranciers die een slaatje wilden slaan uit de combo hoge subsidie en lage kostprijs komen nu in de problemen.

Ge
door Genee - Jun 30, 2017 om 08:38
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Neem aan dat u de gemeente heeft laten weten dat er nog steeds niets geleverd is en het bedrijf ook geen informatie meer geeft.
Gemeente moet de betaling stoppen, straks zit u met een behoorlijke schuld en geen zonnepanelen.

An
door Anja van Dingenen - Jun 30, 2017 om 16:03
7 Antwoorden / 1 Vragen

De gemeente is op de hoogte gebracht en gaat kijken wat ze hierin kunnen betekenen.

Ze zijn nu totaal niet meer bereikbaar.

Tip vanuit mij: ga NOOIT met SUNNY CREW in zee. Niets dan ellende.

Ge
door Genee Jul 3, 2017 om 11:21
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Als u dat niet gedaan hebt, breng de gemeente alsnog schriftelijk op de hoogte van de problemen.
Dit, als ze doorgaan met de maandelijkse betaling, u bewijs heeft dat u ze gewaarschuwd hebt en ze achteraf niet kunnen zeggen dat de problemen niet bekend waren.

F.
door F. ten Caat - Jul 3, 2017 om 09:59
1 Antwoorden / Vragen

Wij maken nu exact hetzelfde mee. We wachten ook al ruim 6 maand op levering die steeds uitgesteld wordt. Met slappe excuses wordt er op het allerlaatste moment afgebeld, we moeten constant zelf achter ze aan.

Afgelopen week zou dan eindelijk alles geleverd worden en zou men tussen 9-10 bij ons zijn.

Om 9:45 maar even een belletje en de levering ging vanwege de regen wederom niet door. Men kon ons zogenaamd niet bereiken waarbij de betreffende medewerkers opeens een mobiel telefoonnummer van 9 cijfers opnoemde...!! Terwijl er twee mobiele nummers bij ze bekend zijn, e-mailadressen, etc.

Slappe smoes, slecht bedrijf en mijn gevoel zegt dat ze óf in de problemen zitten óf het zijn een stel oplichters...

Zal me niet verbazen dat er veel gedupeerden zijn. Noteer zoveel mogelijk namen, bewaar alle contacten, bewijzen, etc!! Wij zijn nu bezig een incassobureau in te schakelen om onze aanbetaling terug te krijgen maar ik heb er weinig vertrouwen in dat dat nog goedkomt.

Br
door BrendaVDKB Jul 6, 2017 om 11:31
1 Antwoorden / Vragen

Geachte F. ten Caat,

Mijn kantoor, Van der Kooij Besters Advocaten, staat een zeer grote schuldeiser van Sunny Crew bij.
Graag heb ik - het liefst vandaag nog - overleg met u betreffende uw vordering jegens Sunny Crew.

U kunt mij bereiken op 020 - 47 13 718.

Ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet,

Brenda Vos

Topantwoord

Sa
door Sannemalee - Jul 3, 2017 om 10:33
1 Antwoorden / Vragen

Beste Anha van Dingenen,

Wij hebben helaas precies hetzelfde probleem met Sunny Crew. Ook steeds uitstellen en pas laten weten dat het niet doorgaat als we er zelf achteraan bellen. Nu wordt de levering weer twee maanden vooruit geschoven. We hebben dan ook geannuleerd maar krijgen tot nu toe geen reactie daarop. We gaan overleggen met de gemeente en hebben al contact met een deurwaarder die ons bij gaat staan en we hebben nog wel wat andere ideeën. Welke stappen neemt u? Mocht u willen overleggen dan kunnen we ook telefonisch spreken.

Br
door BrendaVDKB Jul 6, 2017 om 11:30
1 Antwoorden / Vragen

Geachte Sanne Malee,

Mijn kantoor, Van der Kooij Besters Advocaten, staat een zeer grote schuldeiser van Sunny Crew bij.
Graag heb ik - het liefst vandaag nog - overleg met u betreffende uw vordering jegens Sunny Crew.

U kunt mij bereiken op 020 - 47 13 718.

Ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet,

Brenda Vos

hansje klein
door hansje klein - Jul 3, 2017 om 10:43
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Volgens de Algemene Voorwaarden zijn bevestigde levertermijnen slechts 'een indicatie' ....

An
door Anja van Dingenen - Jul 3, 2017 om 11:52
7 Antwoorden / 1 Vragen

Beste sannemalee

ik zou graag met je in contact komen. De commercieel directeur gaf aan t ook niet eens te zijn met de gang van zaken bij Sunny crew en zit nu ziek thuis. Heb nu wel nummer van de eigenaar maar die neemt niet op.

zoals ook de klantenservice. Bel je om elf uur krijg je bandje dat ze dagelijks te bereiken zijn van 9 tot 17 uur of zo.

Cookies
door Cookies - Jul 3, 2017 om 12:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dus iedereen is aan het betalen voor gebakken lucht. Fijn dat gemeenten zo zorgvuldig omgaan met gemeenschapsgelden.

DOOR ANJA VAN DINGENEN - 29 JUN. 2017 OM 19:25
3 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Je krijgt een subsidie en lening van de gemeente. Zij maken t geld over aan Sunny Crew.  Daar betaal ik al zeven maanden aan. Niet betalen is dus geen optie.

An
door Anja van Dingenen - Jul 4, 2017 om 11:15
7 Antwoorden / 1 Vragen

We hebben onze rechtsbijstand ingeschakeld.

Er is nergens meer contact te krijgen. Zijn nog naar t adres geweest bleek woonhuis, man had geen panelen en geen geld.

Ik laat t nu aan de advocaat over.

Br
door BrendaVDKB - Jul 6, 2017 om 11:30
1 Antwoorden / Vragen

Geachte Anja van Dingenen,

Mijn kantoor, Van der Kooij Besters Advocaten, staat een zeer grote schuldeiser van Sunny Crew bij.
Graag heb ik - het liefst vandaag nog - overleg met u betreffende uw vordering jegens Sunny Crew.

U kunt mij bereiken op 020 - 47 13 718.

Ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet,

Brenda Vos

CT
door CTittse Aug 30, 2017 om 19:51
Antwoorden / Vragen

Hallo,

Wij zijn inmiddels ook een van de gedupeerden van Sunny Crew...
Contact gehad met de curator: belastingdienst is eerste eiser, particulieren zullen (hoogstwaarschijnlijk) niets hoeven te verwachten... ons wel gemeld als gedupeerden.

Ed
door Eddyjayden - Jul 12, 2017 om 18:26
1 Antwoorden / Vragen

Hoi Anja van dingen .
ik ben monteur geweest bij Sunnycrew.
ik ben daar gestopt omdat ze al maande mijn salaris niet uitbetaald hebben en ze houden de mensen langetijd aan het lijntje en het geld word weggesluisd kwam ik achter.
ik heb ook een vordering lopen ivm loonbetaling maar is de deurwaarder al 6 weken mee bezig maar tot heden toe nog niets ontvangen.
ik hoop dat kassa iets voor u kan betekenen er zijn veel meer gedupeerde.

Sj
door Sjonniesicco - Jul 20, 2017 om 06:47
2 Antwoorden / Vragen

Helaas bij ons ook het zelfde verhaal. In december het systeem met 14 panelen gekocht. In januari alles betaald. Ze zouden op 14 april leveren. 13 april om 11 uur werd de afspraak afgezegd.
Ik heb ze toen tot 1 juli gegeven om hun gedeelte van het contact na te komen. Maar helaas hebben ze dat niet gedaan. Ik heb het nu uit handen gegeven aan mijn rechts bijstand verzekering.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jul 20, 2017 om 09:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik vraag mij altijd af waarom mensen zulke bedragen helemaal vooruit betalen. Onbegrijpelijk.

An
door Anja van Dingenen - Jul 26, 2017 om 22:21
7 Antwoorden / 1 Vragen

Omdat t via de gemeente ging en zij al langer samenwerkte dachten wij dat dit wel goed zat. Nooit betalen we vooruit maar dit was de eerste en direct ook de laatste keer. Harde leerschool zullen we maar zeggen.

overigens hebben we wederom een leverdatum ontvangen. 1 augustus. Dus wie weet krijgen we alsnog onze panelen. We wachten met spanning af.

tijger1
door tijger1 Jul 26, 2017 om 23:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het spul zal wel failliet gaan of is al failliet. Hebt u contact opgenomen met die advocaat?

Sj
door Sjonniesicco Aug 1, 2017 om 13:46
2 Antwoorden / Vragen

En zijn ze gelegd op 1 augustus?

Oc
door Ocnarf Sep 14, 2017 om 14:48
1 Antwoorden / Vragen

Graag melden bij politie dan kunnen we de oplichters aanpakken. Ik heb ook melding gedaan.

An
door Anja van Dingenen - Aug 1, 2017 om 16:44
7 Antwoorden / 1 Vragen

Niet meer verwacht maar vandaag toch echt mijn panelen geleverd gekregen. Twee zeer aardige en spontane monteurs hebben alles netjes gemaakt, aangesloten en twee dakpannen welke gesneuveld waren vervangen.

Is alles, na lang wachten, veel stress maar zeker toch nog goed gekomen.

Sj
door Sjonniesicco Aug 1, 2017 om 21:38
2 Antwoorden / Vragen

Top! Fijn voor jullie. Nu hopen dat het bij ons ook nog goed komt.

An
door Anja van Dingenen - Aug 2, 2017 om 06:36
7 Antwoorden / 1 Vragen

Nog een laatste reactie op mijn laatste bericht.

Na levering contact met de eigenaar gehad. Heb keurig excuses gekregen, nogmaals een nette installatie van de panelen door twee zeer behulpzame en bekwame jongens. Blijkt dat ik panelen heb gekregen met meer vermogen dan dat afgesproken was en ook de allernieuwste omvormer heb ontvangen.

Ook wordt er netjes een vergoeding betaald voor geleden schade.  Heel eerlijk gezegd had ik de hoop op een goede afloop echt opgegeven maar blijkt dat je dat dus niet moet doen. Ben nu heel tevreden en hoop dat de samenwerking goed blijft. Uiteindelijk is alles zeer naar tevredenheid opgelost. Ik ben er blij mee.

Ge
door Genee Aug 2, 2017 om 06:57
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Gelukkig dat alles opgelost is.
Sunny crew moet zijn klanten beter op de hoogte houden.
Door geen informatie te geven gaan de klanten het ergste denken.
Hopelijk komt het ook goed voor de klanten die nu nog wachten op levering.

Ed
door Eddyjayden Aug 8, 2017 om 14:36
1 Antwoorden / Vragen

Sunnycrew is vandaag failliet verklaart vandaag

marita5
door marita5 - Aug 11, 2017 om 12:16
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Anja Van Dingenen ,

U heeft mazzel gehad , Sunny Crew is inderdaad failliet verklaard ,

Naam: Tim Jansen
Geboren: Eindhoven, 26-06-1994
Woonadres: Brand 28 5706LV Helmond
Handelend onder de naam: Sunny Crew
KvK-nummer: 58497412
Gevestigd te: Brand 28 5706LV Helmond
publicatiedatumpublicatiekenmerkpublicatieomschrijving
10-08-2017 01.obr.17.300.F.1300.1.17 Uitspraak faillissement op 08 augustus 2017
Curator: mr. G. te Biesebeek
Adres: Europaweg 160B 5707CL Helmond
Telefoon: 0492-749990
Rechtbank: Rechtbank Oost-Brabant
Rechter-commissaris: mr. S.J.O. de Vries
Toezichtzaaknummer: NL:TZ:0000014957:F001
Insolventienummer: F.01/17/300

Bron : insolventies.rechtspraak.nl

pa
door panpaniscus - Aug 15, 2017 om 09:46
1 Antwoorden / Vragen

Op 10-08-2017 is Sunny Crew te Helmond (Noord-Brabant) door de rechtbank in Oost-Brabant failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. G. te   Biesebeek. Het insolventienummer van deze zaak is F.01/17/300.

Cookies
door Cookies Aug 15, 2017 om 11:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zo, dat is in 6 dagen tijd al de 3e keer dat dit bedrijf failliet is verklaard.

De
door Degroothelmond - Aug 26, 2017 om 21:29
1 Antwoorden / Vragen

Wij zijn ook gedupeerde uit de gemeente Helmond. Wij hebben afgelopen week een brief ontvangen van de curator, dat Sunny Crew failliet is. Of wij nog even de b.t.w. wilde betalen. Inmiddels bezwaar aangetekend.
Eerste levering zou 17 maart plaatsvinden, keer op keer werden de afspraken verzet. Nu hadden we wederom een afspraak staan voor 4 en 5 september. Nu het bedrijf failliet is, zullen er geen panelen meer geplaatst worden ben ik bang.

Wij hebben n.a.v. de brief van de curator contact opgenomen met onze rechtsbijstand. Wij hopen dat zij voor ons wat kunnen betekenen, want ook wij betalen aan de svn. Zonder dat er panelen liggen.

tijger1
door tijger1 Aug 26, 2017 om 22:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die curator is dan blijkbaar ook gek geworden.

CT
door CTittse Aug 30, 2017 om 19:55
Antwoorden / Vragen

Wij betalen ook aan SVn, hebben contact gehad met de curator n.a.v.  faillissement, maar niets vernomen over btw.... die zou je toch juist terug ontvangen NA plaatsing van de zonnepanelen?

Sj
door Sjonniesicco Sep 1, 2017 om 22:10
2 Antwoorden / Vragen

Tja, die rekening heb ik ook gekregen. De BTW die we terug kunnen vorderen zouden we moeten betalen aan sunnycrew. Dat hebben ze in mindering gebracht op de rekening. Maar zolang ik geen panelen heb krijgen hun de BTW niet.

tijger1
door tijger1 Sep 1, 2017 om 22:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als zij geen btw gerekend hebben, kunt u die ook niet van de belasting terugvorderen.

Sj
door Sjonniesicco Sep 1, 2017 om 23:28
2 Antwoorden / Vragen

Op de factuur staat het bedrag wat de panelen kosten. De aanbetaling is hetzelfde bedrag zonder de BTW. De man achter sunnycrew is Govert van der Leij volgens mij. Moet je eens googlen. Hij heeft een hoop problemen gekregen met de AFM. Al zijn bedrijven zijn dit jaar permanent gesloten (ik heb er drie gevonden in de gouwigheid). Allemaal gevestigd op de laan door de Veste 1 in Helmond. Lijkt erop dat hij het allemaal niet zo nouw neemt. En daar moeten wij nu voor betalen.

Oc
door Ocnarf Sep 14, 2017 om 14:53
1 Antwoorden / Vragen

Aangift doen bij de politie over deze zaak van Bert Dolleman en zijn oplichtersvriendjes. Het was bewust om bedoeld om op te lichten. Een collega van mij wilde Sunny Crew geen zaken mee doem omdat hij perse wilde betalen na levering. Was ik ook maar zo wijs geweest. Helaas pas nadat ik verteld dat ik door deze bende opgelicht was.

Oc
door Ocnarf - Sep 14, 2017 om 14:44
1 Antwoorden / Vragen

Sunny crew is bewust frauduleus bezig geweest. Ik ben ook slachtoffer van Bert Dolleman met zijn oplichtersbende, helaas. Doe alstublieft aangifte of melding. Dit kan via www.politie.nl/mijnpolitie :

Navigeer dan naar "aangift doen of melden", kies "vervolgens anders" en dan "u wilt iets anders melden".

Als er meerdere meldingen binnen komen kan er iets aan gedaan worden en hopelijk kan dan via een civiele zaak de oplichters persoonlijk aansprekelijk gesteld worden en zien we niet iets terug van het geld.

tijger1
door tijger1 Sep 14, 2017 om 15:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat er voor particulieren nog iets terugkomt, kunt u wel vergeten.

Sj
door Sjonniesicco Oct 15, 2017 om 10:42
2 Antwoorden / Vragen

Ik zie de link met Bert Dolleman niet. Deze naam ben ik nog niet tegengekomen. Volgens mij is het Govert van der Leij die ons bestolen heeft.

marita5
door marita5 Oct 15, 2017 om 11:09
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@sjonniesicco , Bert Dolleman was de energie adviseur van sunny crew

G_Silvermane
door G_Silvermane - Nov 26, 2017 om 23:28
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben bekend met Sunny-crew, en de eigenaar.
Ook al snap ik de klachten en de boosheid hierover, kan ik u verzekeren,
dat er geen geld is weggesluisd, of gestolen en zijn zowel de eigenaar, als de bedrijfsleider door het faillissement evenhard getroffen, als de klanten met klachten.
Eerlijkheid gebied me, om toe te geven dat G. vd Leij inderdaad slecht is in het onderhouden van contact met klanten en het voeren van een "natte-vinger administratie", maar hij is eerder slachtoffer van zijn eigen onkunde, dan een doorgewinterde oplichter.
Hopelijk zal de curator schappelijk zijn naar de gedupeerde klanten en krijgt u allen wat u toekomt.
Eveneens schrik ik ervan, om de naam van Tim bij het faillissement te lezen, welke voor mij boven alle verdenking staat.
Hopelijk zal deze kwestie voor allen naar een fatsoenlijke uitkomst "leijden"

Sj
door Sjonniesicco Mar 4, 2018 om 19:51
2 Antwoorden / Vragen

https://www.ed.nl/helmond/omstreden-hypotheekadviseur-uit-brandevoort-helmond-failliet~ab3ad80a/
Het is gewoon een ordinaire oplichter.

tijger1
door tijger1 - Nov 26, 2017 om 23:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou heel fijn dat u bekend bent met die club. Maar ze hebben gewoon de boel geflest. Klaar.

G_Silvermane
door G_Silvermane Nov 28, 2017 om 20:38
1 Antwoorden / Vragen

Bewijs, weegt zwaarder dan aantijgingen!

Dat wil niet zeggen dat ik goed kan praten wat er gebeurd is,
maar smaad en laster is zeker niet de manier, om je gelijk mee te behalen.

tijger1
door tijger1 Nov 28, 2017 om 21:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stort uw stroop maar op de bankrekening van de gedupeerden.

Gerard Hoving
door Gerard Hoving - Dec 19, 2017 om 17:42
1 Antwoorden / Vragen

Beste meneer Silvermane,

Het is inderdaad jammer dat Tim Jansen is genoemd in dit faillissement, maar laten we wel zijn, als je jezelf laat inschrijven bij de KvK als eigenaar van een bedrijf en het gaat failliet, dan moet je niet raar opkijken als je er schade van hebt. Treft Tim blaam? Ik denk het niet. Het enige waar hij zich schuldig heeft gemaakt is het blinde vertrouwen dat hij heeft gehad in zijn stiefvader Govert van der Leij. Ik heb geleerd dat je niet met poep moet kleien als je schone handjes wilt houden.
Ik heb 2,5 jaar op de loonlijst gestaan en heb in de provincie Drenthe mijn werk naar eer en geweten uitgevoerd. Ook ik heb de declaraties opgehaald in de veronderstelling dat deze mensen hun panelen zouden ontvangen. Helaas zijn niet alleen mijn klanten de dupe maar ikzelf ook.
Meneer van der Leij heeft onze hypotheek geregeleld en gelijk hebben we financiele ruimte gemaakt voor een zonnestroominstallatie.
31 oktober 2016 heb ik tegen beterweten in en in vertrouwen het geld over gemaakt. Binnen 3 weken zouden de panelen worden gelegd.
Helaas ging dit niet lukken en een teruggave van teveel betaalde gelden, nadat we de installatie toch kleiner wilden dan oorspronkelijk gepland, kwam ook niet.
Op 24 februari is begonnen met de installatie nadat er diverse keren ergernis en ruzie is geweest tussen Govert van der Leij en mij. Helaas zouden de panelen een week later komen omdat hij onenigheid had gekregen met zijn leverancier. U begrijpt...Er ligt een incomplete installatie in mijn huis waar we niets aan hebben.
Ik voel me schuldig tegenover alle mensen die er zijn gedupeerd door deze man. Mensen die in goed vertrouwen hun geld overmaakten naar het bedrijf en nooit iets meer hebben vernomen dan smoesjes, over ziekte, over slecht weer, over niet leverbaar zijn van de panelen en wat niet meer.
Wat me nog het meeste steekt is dat ik elke dag in de ogen moet kijken van mijn gezin, in de wetenschap dat ik een godsvermogen hebben over gemaakt, van ons geld.  Al met al heeft het me een joekel van een burn out opgeleverd en ben ik niet bij machtte om te werken.

Later in dit jaar werd de salariskraan dicht gedraaid met de boodschap dat iedereen in hetzelfde schuitje zat en dat ik weer geld kreeg als ik me weer beter zou melden en dan kwamen de paneeltjes (zijn uitdrukking) ook. Beetje raar. Vindt u ook niet meneer Silvermane? Mensen die zek worden hebben daar doorgaans een hele goede reden voor. Meneer van der Leij vindt dat maar onzin(humbug).
U zult toch begrijpen dat menigeen heel graag ziet gebeuren dat deze meneer nooit meer, maar dan ook nooit meer een bancaire handeling mag verrichten, laat staan een bedrijf runnen?
Meneer van er Leij is willens en wetens bezig geweest gelden te innen in de wetenschap dat er net zou worden gelegd.
Wil hij mij aanpakken voor smaad? Liever vandaag dan morgen. Geloof me ik kan elke uitspraak onderbouwen met sms-berichten van zijn kant.
Ik sta hier met mijn eigen naam. Zou u ook moeten doen meneer Silvermane.
Ik zal er alles aan doen om meneer van der Leij te stoppen. En ik werk hier dan ook keihard aan.

Met vriendelijke groeten

Gerard Hoving

tijger1
door tijger1 Dec 19, 2017 om 18:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wonderlijk.

tijger1
door tijger1 - Dec 19, 2017 om 18:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gerard.

U laat een bedrijf voir zonnepanelen uw hypotheek regelen? Wat een dwaasheid.

Gerard Hoving
door Gerard Hoving Dec 19, 2017 om 18:42
1 Antwoorden / Vragen

Nee. Als u even uw huiswerk had gedaan en de naam ven deze meneer even bij Google had ingevuld, dan had u gezien dat hij een bedrijf heeft De Nieuwe Financiele wereld geheten.
Via dit bedrijf heeft hij aangeboden aan het personeel om hun hypotheek te regelen.
Beetje jammer dat u best vlot bent met reageren en dat deze reacties doorgaans de mensen hier ook nog eens wijzen op iets wat ze allang weten. Het was niet hun meest slimme en heldere moment in hun leven. Echt zo'n inwrijfmomentje.
Jammer dat u uw eigen suprieure gevoel moet benadrukken door een ander omlaag te trekken.
Ik vraag me even af waar ik de dwaasheid moet zoeken? Bij mezelf of bij een zelfbenoemd expert op allerlei zaken, waarvan er hier tot nog toe geen enkele kennis is gebleken.
Uw reactie op meneer Silvermane dat hij de stroop op bankrekening van de gedupeerden mag storten, vind ik dan wel weer een goede. Getuigd nog steeds niet van enige expertise maar goed. Hij was wel goed.

tijger1
door tijger1 Dec 19, 2017 om 18:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Tja, een hypotheek, geen zonnepanelen, geen salaris, maar wel een burnout. Echt uw huiswerk gedaan dus. Prima.

Gerard Hoving
door Gerard Hoving Dec 19, 2017 om 19:34
1 Antwoorden / Vragen

Yup. Het gebeurd.

gr
door grietjehubers@hotmail.com - Feb 22, 2018 om 09:24
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben ook zonnepanelen van sunny crew.bij ons zijn ze wel geplaatst. Maar wij zitten nu dat  betalen voor een verzekering erbij voor 25 jaar garantie en 25 jaar opbrengst gegarandeerd. We weten niet waar deze verzekering loop hoe zit het met de garantie. Wie heeft hier ervaring mee. Fam. Hubers Schoonebeek

tijger1
door tijger1 Feb 22, 2018 om 10:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het bedrijf is failliet, dus u hebt helemasl geen garantie meer.

gerbera
door gerbera Feb 22, 2018 om 16:00
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ben bang dat de verzekering ook via dat bedrijf liep en de premie hiervan in het (ex)bedrijf is opgegaan. Dus maar hopen dat de installatie blijft werken.

Sj
door Sjonniesicco - Mar 4, 2018 om 19:53
2 Antwoorden / Vragen

https://www.ed.nl/helmond/omstreden-hypotheekadviseur-uit-brandevoort-helmond-failliet~ab3ad80a/

paul m flower
door paul m flower - Mar 5, 2018 om 15:23
2 Antwoorden / Vragen

Ik weet niet of een enkeling in dit topic uberhaubt al gegoogled heeft, en of het dezelfde sunny crew is? Maar die zijn falliet.

Zie link:

https://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/1338229/jansen.aspx

Mocht dit dezelfde Sunny Crew zijn, wens ik je veel Succes.

EDIT nvm, ik kreeg niet alle reacties te zien.

marita5
door marita5 Mar 5, 2018 om 15:29
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Paul M Flower , als u de reacties boven u had gelezen , dan was u op de hoogte geweest dat het faillissement van Sunny Crew hier allang bekend is . Sorry , ik zie nu pas dat u niet alle reacties te zien kreeg , dus mijn reactie naar u was te voorbarig .