na
door naomi1603 Oct 23, 2016 om 22:28
Huishouden & energie

Terug een vraag over wasmachine

iemand kan mij helpen of een wasmachine een goede is ik heb geen ervaring daarmee Panasonic Na 148xs

Dringend hulp aub. Kan nergens een review vinden.

2793 14 Rapporteer

ja
door jackyh - Oct 23, 2016 om 22:33
953 Antwoorden / 4 Vragen

Kijk onder panasonic wasmachines en daar vind je een test van de consumentenbond. Zoekmachine: Bing.

na
door naomi1603 Oct 24, 2016 om 00:33
9 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt voor uw hulp

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 23, 2016 om 22:34
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Panasonic maakte goede videorecorders, aardige hifi apparatuur,  prachtige tv's en heerlijke airconditioning. Maar wasmachines zijn niet hun belangrijkste inkomstenbron.
Alleen het gebrek aan reviews geeft al aan dat of de machine te nieuw is of te weinig wordt verkocht.
Ik denk dat u het beter bij de gerenommeerde merken op wassen kunt houden.
Diewilik

na
door naomi1603 Oct 24, 2016 om 00:31
9 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt u bent wel zeer vriendelijk maar sommige die soms antwoorden zijn nogal arrogant buiten u vriendelijk bedankt

tijger1
door tijger1 - Oct 23, 2016 om 22:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dringend hulp voor een wasmachine? Kom nou toch.

na
door naomi1603 Oct 24, 2016 om 00:25
9 Antwoorden / 15 Vragen

Sorry voor mijn verkeerde uitdrukking maar ik wel een betaalbare machine nodig de mijne laat het volledig afweten

tenormin
door tenormin - Oct 23, 2016 om 22:58
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Je had toch gekozen voor een Panasonic? Had je deze vraag moeten toevoegen na je mededeling dat je hiervoor gekozen had. Blijft het wat overzichtelijker. En dringend hulp?  112 Is dringend, een wasmachine echt niet.

na
door naomi1603 Oct 24, 2016 om 00:27
9 Antwoorden / 15 Vragen

Sorry voor mijn verkeerde uitdrukking

aurora1
door aurora1 - Oct 23, 2016 om 23:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Gaat u nu voor elk merk/model dat u bedenkt dezelfde vraag stellen?
Lees eens de reacties bij uw vraag over AEG Okomax
Hoezo dringend? Wat een onzin.

na
door naomi1603 Oct 24, 2016 om 00:29
9 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens de antwoorden die ik heb gehad op mijn vraag over AEG waren die zeer negatief zal zeker niets meer vragen aan kassa

tenormin
door tenormin - Oct 24, 2016 om 00:46
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Wat u nu aan @aurora1  als antwoord geeft slaat natuurlijk nergens op. U geeft gewoon op uw eerste vraag aan dat u eruit bent, ander topic, ik bedank u zelfs nog voor terugkoppeling en dan, out of the blue: u vraagt niets meer aan Kassa? We hebben u naar eer en geweten antwoord op uw vraag gegeven. Jammer van een ineens zo negatief commentaar. Maar goed, het is zoals het is.

marita5
door marita5 - Oct 24, 2016 om 08:37
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Naomi1603 ,

Dringend hulp aub

Ik draai op volle toeren ;-)) dus bij deze dringend advies geboden .

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

http://www.wasmachinepagina.nl/

http://www.wasmachinepagina.nl/wasmachine-kopen/

ph
door philip36 - Oct 24, 2016 om 09:04
2275 Antwoorden / 4 Vragen
hansje klein
door hansje klein Oct 24, 2016 om 10:00
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Goed uitgerechercheerd artikel.....met meer informatie dan bij de Consumentenbond. Prima extrafunctie met stoombehandeling...., oppassen met grasvlekken. Alleen! ...... klopt het nummer niet met de aanvraag! Wat is het verschil door de toevoeging -WDE?

sl
door slobberbone - Oct 24, 2016 om 09:51
508 Antwoorden / 2 Vragen

Panasonic maakt al meer dan 60 jaar zeer  goede wasmachines vooral hun bovenladers zijn erg goed. Maar ook hun voorladers kunnen zich makkelijk meten met bv een Bosch/Siemens.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 24, 2016 om 11:37
16774 Antwoorden / 202 Vragen

M.i. is Panasonic een bedrijf dat niet zelf wasmachines maakt maakt betrekt van andere fabricanten, vaak hetzelfde als ook andere merken. Maar van uw dringendheid zie ik ook niets.

aurora1
door aurora1 - Oct 25, 2016 om 21:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Vooruit dan maar: kijk anders eens of deze machine iets voor u is: https://www.kieskeurig.nl/wasmachine/product/1385729-bosch-wae28266nl
Ik weet van 3 huishoudens dat ze deze machine afzonderlijk van elkaar uitgezocht hadden, en dat elk een op verschillende momenten tussen voorjaar en najaar 2014 heeft gekocht. Voor zover ik weet zijn er geen klachten. Bovendien is de service van Bosch prima.
Kies anders als Mielegebruiker de voordeligste Miele.

Si
door Sieb - Nov 29, 2016 om 11:21
1 Antwoorden / Vragen

De genoemde panasonic heeft 8 kg vulgewicht, 1400 toeren, en een energieklassen +++-40%. Dit is dus een wat zwaardere maar ook zuinige machine. Als je kijkt naar machine met gelijke uitgangspunten Wasmachine , 1400 toeren, 8kg, energiezuinig
Vind je vooral wat LG machines die goedkoper zijn. En over algemeen hoor ik goede reactie over LG. Of ze net zo goed zijn als Panasonic of Bosch weet ik niet, maar het scheelt ook bijna de helft :). Dus als hij 1 jaartje korter meegaat....  Ik denk aan de LG F14U2TDN0 Of zie ik iets over hoofd?

marita5
door marita5 Nov 29, 2016 om 11:33
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Sieb , Of zie ik iets over hoofd? Ja , maar dit kon u niet weten , Ts heeft bij een andere vraag vermeld dat ze een Miele wasmachine heeft gekocht .

di
door dickster Dec 13, 2016 om 20:38
69 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb dat andere topic dus ook mar eens even doorgelezen en daar staat in de terugkoppeling van Naommi dat ze een panasonic overwoog... waarna deze vraag werd geopend. Wel werd vermmeld dat ze eerder altijd miele heeft gehad. Moet ik, als blinde, jullie leren lezen?;-)

marita5
door marita5 Dec 13, 2016 om 20:59
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@dickster , moet ik als blinde jullie leren lezen ? nee hoeft niet u leest zelf ook niet goed , het is beter om hand in eigen boezem te steken , zie de reactie van Ts : DOOR NAOMI1603 14 NOV. 2016 OM 16:17 4 ANTWOORDEN / 4 VRAGEN Ik heb al op internet gekeken naar reviews maar ik vind er geen omdat het 2de hands is. Ik zal zeker niet meer zagen over andere produktenIk heb ondertussen een nieuwe wasmachine gekocht een Miele als het u intresseerd

di
door dickster - Dec 13, 2016 om 19:33
69 Antwoorden / 2 Vragen

Jullie hebben wel een manier gevonden om vraagstellers te ontmoedigen zeg... Ok. Panasonic maakt sinds enkele jaren gebruik van het merk Gorenje voor de productie van Panasonic wasmachines. Gorenje Is in Nederland niet zo bekend Maar wordt heir geleverd onder de merknamen Pelgrim en Etna. De kwaliteit is redelijk hoewel ik meerdere verhalen heb gelezen over storingen of slechte lages. Zowel bij Gorenje als panasonic wasmachines. Helaas geld dit ook voor machines van Lg. Als je een betaalbare wasmachine wilt die het lang volhoudt zou ik voor de Beko wmy81483 gaan. Deze heeft heel veel reviews op kieskeurig. Beko is een erg goed merk, het zwakste punt van Beko waen altidj de kolborstels maar omdat dit een odel met koolborstelloze otro betreft kan je van deze machine jarenlang plezier hebben, dit merk doet zeker niet onder voor Bosch en Siemmens en is veel goedkoper.