ka
door kassielinda Oct 1, 2006 om 12:00
Huishouden & energie

Trap renovatie

Vanmorgen zag ik nog op tv de mogelijkheid voor traprenovatie, men komt in 1 dag de hele trap ( naar boven ) vernieuwen met de meest prachtige kleuren.

Uiteraard keek ik gelijk op de site van deze firma maar zie dat ik maandelijks een bedrag kan overmaken en dat je financieele toestand getoetst wordt bij BKR

Nu ben ik vreselijk nieuwsgierig wat mag dan zo'n trap dan wel niet kosten, dus mijn vraag wie heeft ervaring met traprenovatie, hoe bevalt het, blijft het mooi maar vooral indicatie wat het gaat kosten

grt Linda

85195 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn hele dure firma's en goedkope doe het zelf pakketten die hetzelfde materiaal leverden,  de prijzen zijn enorm verschillend, maar dat doe het zelven, ik had de hele week nodig, maar ik vermoed dat de meeste meer fout dan goed doen, erg lastig die hoekjes, maar het kan wel, dus hoe handig ben je zelf, en welke vakman doet het, ik heb helaas ook al vakmensen gezien, die ik niet wil... dus prijs en kwaliteit , en hoeveel hoeken, een rechte trap is goedkoper dan de dubbel draai, die ik nu heb, en nog extra hoeken voor de ventilatie kokers, dus mijn open trap was het duurste en erg lastig...

Doe alleen met firma's die het al jaren doen, en bekend zijn want er zijn ook beunhazen... die wel goedkoper, maar.....

Vraag met foto eerst eens prijzen op, open en dichte trappen zijn verschillend, net als eventuele slijtage gaten die ze moeten vullen, en met meerdere duidelijke foto's krijg je eerder een goede offerte, en geen opdringerige verkopers die je laten tekenen... en boos worden als je nog enkele weken bedenk tijd vraagt....

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor alle duidelijkheid,

Tegenover ons is de trap gerenoveerd  voor 2000,- euro!
Maar voor eenzelfde trap was er ook een prijs genoemd van 4000,- euro.
Het is het dus waard om eerst te kijken naar globale prijzen.

Een offerte te laten maken zonder enige koopverplichting!! Geen handtekening uwerzijds!

En in dit geval vreselijk oppassen voor de Beun de Haasbedrijven.

Echter, geld genoeg?
Dan kan het resultaat zoals bijvoorbeeld in Huis en Tuin genoemd ook best fraai zijn.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

In tegenstelling tot collega Expert Grootvader heb ik bewust geen prijzen genoemt, wegens de goedkope rechte en mijn dure met dubbelle bocht en vreemde hoeken, maar er zijn bij enkele firma's ook pakketten voor betere doe het zelfers te koop, ging goed, maar ik had week werk, dus wel erg lang... en nooit meer...

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

en met een betalingsregeling bent yu altijd nog veel meer onnodig geld kwijt (rente + kosten van lening) Conclusie vraag een tapijtbedrijf of liefst meerdere om een offerte>

ve
door verwijderd - Jan 10, 2007 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is altijd aan te bevelen om;

Offerte te laten maken na opmeting en inspectie van de trap en duidelijke afspraken inzake wat er wel en wat niet gedaan moet worden en met welke materialen er wordt gewerkt. Daarnaast; vastleggen levertijd, mogelijke duur van de werkzaamheden, wijze van betaling, wat bij verschil van mening over kwaliteit van opgeleverde werkzaamheden. En vraag offerte aan bij lokaal bedrijf en bij regionaal/landelijk bedrijf.

ve
door verwijderd - Jan 11, 2007 om 10:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo stealb@ heeft u gezien dat deze praktische vraag al drie maanden geleden werd gesteld? De datum staat rechts boven.

ve
door verwijderd - Mar 27, 2009 om 21:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

De commercial op tv was waarschijnlijk die van upstairs, deze adverteren momenteel erg veel. De prijzen van traprenovatie van dit bedrijf liggen dan ook een stuk hoger dan die van andere bedrijven als renostairs waar ik mijn trap heb laten bekleden. Ik was 2400 euro kwijt voor echte massief houten traptreden inclusief montage, helemaal compleet dus. De prijzen bij upstairs liggen een stuk hoger (ook uit eigen ervaring, heb ze zelf namelijk ook langs gehad en een offerte laten maken)

Maar over de kwaliteit van mijn trap ben ik zeer tevreden, het is echt prachtig. Het is de investering zeker waard. Het kost wat maar je krijgt er zeker iets moois voor terug. De benaderingswijze van renostairs is trouwens stukken beter dan die van upstairs, geen opdringerige verkopers die niet gepiekeerd zijn als je geen uitsluitsel geeft.. prijsopgave is ook een stuk duidelijker bij renostairs..

Hoop dat je hier iets aan hebt, maak gewoon een aantal afspraken en kies hetgeen waar je je het prettigst bij voelt

ve
door verwijderd - Mar 27, 2009 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een erg oude vraag. Ga maar liever niet op elke traprenovatie-vraag reclame maken voor een bepaalde firma. Het komt over alsof je er zelf werkt.