ka
door kappie Jan 15, 2016 om 17:49
Huishouden & energie

Verplaatsen wasmachine en droogtrommel.

Goedenavond.

wij hebben de wasmachine en droogtrommel laten verplaatsen.
ik heb eerst bij de installateur gevraagd of ze konden komen kijken of het kon.
dat kon,dus de opdracht gegeven. Nu hebben we de rekening gekregen,en staat er 42,00 bij voor het komen kijken of het kon. Nog geen half geweest.
mijn vraag is,is dit de normale gang van zaken. Er is mij niet verteld dat je voor het komen kijken moet betalen.

1958 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 15, 2016 om 17:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar daar zijn ze ook tijd aan kwijt en moeten er kosten gemaakt worden. Die auto rijdt niet op water.

Voortaan eerst informeren.

Cookies
door Cookies - Jan 15, 2016 om 17:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Half uur geweest + reistijd + benzinekosten. Tijd = geld. Jij werkt toch ook niet voor niks?

tenormin
door tenormin - Jan 15, 2016 om 18:43
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja hoor, @kappie, dit is heel gewoon. Denk zelfs dat u blij moet zijn dat men maar een half uur berekend heeft en niet afgerond op een uur.

ka
door kappie - Jan 15, 2016 om 19:04
5 Antwoorden / 5 Vragen

Goedenavond.

hartelijk dank voor uw reactie. En reistijd/ auto  viel wel tegen. Hij kon het lopend doen.

pi
door pieterwolters Jan 15, 2016 om 22:23
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Aha, dus als iemand toevallig om de hoek is hoeft hij/zij niet betaalt te worden voor het werk. Misschien volgende keer zeggen dat je tegen anderen gaat vertellen dat hij het goed gedaan heeft en dan zeggen dat je in ruil voor die reclame niet voor z'n werk wil betalen. Die methode schijnt ook heel populair te zijn tegenwoordig.

Cookies
door Cookies - Jan 15, 2016 om 19:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Hij kon het lopend doen......

Vandaar dat de prijs niet zo hoog is uitgevallen. 75,- euro voorrijkosten ben je al gauw kwijt tegenwoordig.

tenormin
door tenormin - Jan 15, 2016 om 19:49
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@kappie, ja, dat hij het lopend kon doen: zoiets kan tegenvallen. Had ook eens iemand nodig die ik belde: hij zegt: ben bij u om de hoek, kom zo even kijken. Daar word men dan even op het verkeerde ben gezet. Maar, daar waar ik schrijf dat u geluk had dat er geen uur in rekening werd gebracht: bij mij wel: dat was "op de neus kijken"! Ik heb toen verkeerd gedacht en u nu. Nou ja, is niet anders. Ach, uw was- en droogapparatuur staan waar het kan, toch?