Fe
door Feyenoord1974 May 30, 2016 om 23:14
Huishouden & energie

Warmwatertap Eneco

Mijn warmwaternota is met 1600% gestegen in een jaar na het plaatsen van een nieuwe meter. En ze willen niet eens komen kijken wat er mis is met de meter.

1790 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Ri
door RichardVossen - May 30, 2016 om 23:23
10 Antwoorden / Vragen
0

Wat vervelend zeg... Er was net ook op Hart van Nederland iets over te hoge rekeningen bij mensen in een appartementencomplex. Sommige mensen kregen geld terug en anderen moesten een paar duizend euro bijbetalen.


hutch
door hutch - May 30, 2016 om 23:36
4515 Antwoorden / 29 Vragen
0

Uiteraard willen zij niet komen kijken. Op deze wijze stroomt het geld bij hen binnen, dus hebben zij er juist belang bij om niet te komen.

tijger1
door tijger1 - May 30, 2016 om 23:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dat kan natuurlijk simpelweg niet kloppen. Schriftelijk klagen en daarna naar de geschillencommissie.

diumenge
door diumenge - May 31, 2016 om 00:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Van welk bedrag/gebruik is het gestegen naar welk bedrag/gebruik? Dit om e.e.a. in het juiste perspectief te kunnen zetten. Een stijging van 1600% is normaal natuurlijk onmogelijk.

tenormin
door tenormin May 31, 2016 om 00:14
16826 Antwoorden / 108 Vragen

M'n hobby: verkeerd gelezen. ;-))

he
door henkzs - Jun 11, 2016 om 12:00
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Kijk op de website stadsverarming.nl (dus zonder de v). Hier is een meldpunt voor klachten over Eneco stadsverwarming.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer