re
door reijng Oct 19, 2010 om 15:54
Voeding & gezondheid

Waar te koop

L. S.

we hebben de rollatertest op de tv beken, en hebben belangstelling voor de quatro z400e, helaas heb ik op internet niet kunnen vinden waar deze te koop is.

Wilt U me a.u. b helpen.

Met vr. groet,

Fam. Reijngoudt

7295 15 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 19, 2010 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo reijng,

Ik ben eens gaan zoeken en heb wél enig resultaat geboekt: klik, hier en klik, hier

Veel succes met de keuze!

M.vr.gr.

G.

ve
door verwijderd - Oct 19, 2010 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

@birdies, daar zit niks tussen qua tijd ;-)

ve
door verwijderd - Oct 19, 2010 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het die als beste getest is kijk dan op de website van Welzorg.
Maar.............. ik heb als chauffeur veel mensen vervoerd die zo'n rollator hadden en mijn grote bezwaar zijn de remkabels die erg kwetsbaar zijn.
Gauw stukgaan door ergens achter te blijven haken.
Zelf prefereer ik als chauffeur dan, niet als gebruiker het model van de ANWB omdat daar de remkabels in het frame doorlopen.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Oct 19, 2010 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

@genius: vitaplan had ik ook gezien, maar heeft geen webshop. Dus moet je maar net in de buurt wonen van Woerden.

@grootvader: Welzorg heeft deze rollator niet.

Ben het wel met je eens wat die remkabels betreft.

ve
door verwijderd - Oct 19, 2010 om 16:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@birdies,

Je hebt helemaal gelijk, geen webshop dus (en ook geen mensen volgens de site).

@grootvader,

Een paar uurtjes in de week ben ook ik aan het chauffeuren en soms, met drie rollators ben je toch wel even aan het puzzelen om ze heelhuids uit de knoop te krijgen ;-)
Dus inderdaad een item om op te letten!

G.

ve
door verwijderd - Oct 19, 2010 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik begrijp niet zo veel van de uitslag van die test. Tijdens de uitzending wordt duidelijk aangegeven hoe gevaarlijk en kwetsbaar de remkabels zijn. En toch zijn "de beste" drie rollators voorzien van deze grote lussen. De zeer dure nummer twee heeft een eveneens zeer dure mand of tas, die in de praktijk veel te snel stuk gaat.
Wil je een rollator, vraag buren en kennissen, die er al een hebben, ook naar hun mening.

ve
door verwijderd - Oct 21, 2010 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

De rollator uit kassa is verkrijgbaar bij Vitaplan in Woerden.
Op verzoek wordt deze kosteloos thuisgestuurd.

Uk unt vitaplan bereiken via www.vita-plan.nl
mail: info@vita-plan.nl
tel: 0348 - 499 923

Henk

ve
door verwijderd - Oct 22, 2010 om 13:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

De informatie die door Kassa is verstrekt klopt niet. Het type z400e bestaat niet bij het merk Quatro. Hier is de fabrikant van de Quattro rollator (Thuasne) reeds mee bezig richting Kassa.

groet,
Ruben

ve
door verwijderd - Oct 22, 2010 om 13:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beide rollators (Quatro en Z400E) zijn tevens bij Welzorg gewoon te bestellen.

De importeur van de Z400E is RvS van Seenus.

groet,
Ruben

ve
door verwijderd - Sep 11, 2012 om 13:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

klaasvdv schreef op dinsdag 11 sep 2012, 13:05: oplichting? nee.
Reclame? ja.

Los van het feit dat reclame hier ook niet is toegestaan, vind ik je volkomen ongeloofwaardig. Die site is nauwelijks in de lucht, je hebt nog totaal geen naamsbekendheid en toch heb je in korte tijd tot volle tevredenheid al 4 rollators afgeleverd. Uitgaande van het feit, dat niet iedereen die iets besteld heeft en ontvangt, ook bereid is daar een review over te schrijven moet je er dus al veel meer afgeleverd hebben, of gewoon je eigen reviews schrijven en ik gok toch echt op dat laatste. Zeker gezien de verwijzing naar Kassa, waar je dus ook ineens opduikt.

Zuiver lijkt het allemaal niet.

Ik zou bij jou dus ook nooit een rollator kopen.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

[Edit redactie] - internetlink van commerciële aard

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

[edit redactie]

Denk dat TS na twee jaar wel de rollator heeft aangeschaft.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

pino123 schreef op dinsdag 11 sep 2012, 10:47:
Denk dat TS na twee jaar wel de rollator heeft aangeschaft.

Rollator Online

Domein geregistreerd op 31-08-12 en nog een .nu domein ook.

Je weet nooit of niet nog iemand er één nodig heeft, dus een beetje reclame maken kan geen kwaad en het moet toch wel een geweldig ding zijn.
Site is amper in de lucht en hij heeft al 4 zeer positieve reviews, die hoe toevallig verwijzen naar Kassa.

Ruikt een beetje naar [edit redactie]

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 12:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

[edit redactie] nee.
Reclame? ja.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze rollator is (o.a.) op zelfstandigthuis.nl te koop.