AirBerlin annuleerd vlucht
Hadden (zoon en ik) reis naar Stockholm geboekt met AirBerlin. vertrek 25 juli jl. We zaten al in het vliegtuig maar vliegtuig bleeft staan. na enige tijd werd er omgeroepen dat we weer uit vliegtuig moesten naar de vertrekhal en dat we daar meer info kregen. Daar bleef het stil totdat er omgeroepen werd dat er om 10 uur meer info zou komen. Geen koffie/water; niets. Om 10 uur: geen nieuws, kort voor 11 uur werd er omgeroepen dat vlucht geannuleerd was (technisch defect van vliegtuig) en dat we naar de balie mosten van AirBerlin. Daar kregen we te horen dat er geen vluchten meer gingen (althans alles was volgeboekt) en een papiertje kregen met gegevens waar we klacht konden indienen. Tickets natuulijk betaald. Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie. Na mail krijg ik weer een mail dat ik formulier in moet vullen. Vraag is: weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen? Zeer slechte service van AirBerlin tot nu toe (terwijl ze wel adverteren met service). Voor degene die overwegen te boeken bij AirBerlin: hou in de gaten dat de service belabberd is.
vertrek 25 juli --- Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie ---- weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen?
En nu is het de 27 ste, het zal best wel goed komen, hier is feitelijk op hun "kantoor" pas 1 of 2 dagen reactie tijd op gegund door u.
U zult toch begrijpen dat dit soort dingen even tijd kost . En voor ik het op mijn bordje krijg: Nee, ik werk er niet, maar denk even logisch na.
Geen woord aan toe te voegen. Onbegrijpelijk die hoogdravende woorden van vragensteller.
Hallo Hanse ,
Vraag de vergoeding via Eu Claim , lees hier klik op de rode regel .
http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagd/air-berlin
Goh, hadden ze niet eens een kassa aan de balie zodat ze direct konden terugbetalen. Kan mij voorstellen dat u teleurgesteld was maar geduld is een schone zaak. Dus nog ff wachten, komt het, denk ik, vanzelf goed. Mocht het echt te lang gaan duren maak dan gebruik van de link van @marita5
Dat er niet een paar honderd man paraat staan om iedere passagier direct het geld terug te geven (cash uiteraard). Schande...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Telegraaf abonnement
DeTelegraaf verhoogd zonder vooraankondiging of communicatie het abonnement van 24.50 naar 39.00 euro per maand, mag dit zomaar, of is dit niet toegestaan. Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag,
In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen.
Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.
Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er beta
...
Lees meer
Schuursponsjes en micro-plastic
Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer