Ha
door HansE 27 jul. 2016 om 17:04
Vakantie & reizen

AirBerlin annuleerd vlucht

Hadden (zoon en ik) reis naar Stockholm geboekt met AirBerlin. vertrek 25 juli jl. We zaten al in het vliegtuig maar vliegtuig bleeft staan. na enige tijd werd er omgeroepen dat we weer uit vliegtuig moesten naar de vertrekhal en dat we daar meer info kregen. Daar bleef het stil totdat er omgeroepen werd dat er om 10 uur meer info zou komen. Geen koffie/water; niets. Om 10 uur: geen nieuws, kort voor 11 uur werd er omgeroepen dat vlucht geannuleerd was (technisch defect van vliegtuig) en dat we naar de balie mosten van AirBerlin. Daar kregen we te horen dat er geen vluchten meer gingen (althans alles was volgeboekt) en een papiertje kregen met gegevens waar we klacht konden indienen. Tickets natuulijk betaald. Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie. Na mail krijg ik weer een mail dat ik formulier in moet vullen. Vraag is: weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen? Zeer slechte service van AirBerlin tot nu toe (terwijl ze wel adverteren met service). Voor degene die overwegen te boeken bij AirBerlin: hou in de gaten dat de service belabberd is.

7445 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

da
door datzoekikop - 27 jul. 2016 om 17:12
251 Antwoorden / Vragen
3

vertrek 25 juli --- Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie ---- weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen?

En nu is het de 27 ste, het zal best wel goed komen, hier is feitelijk op hun "kantoor" pas 1 of 2 dagen reactie tijd op gegund door u.
U zult toch begrijpen dat dit soort dingen even tijd kost . En voor ik het op mijn bordje krijg: Nee, ik werk er niet, maar denk even logisch na.

ja
door jackyh 27 jul. 2016 om 17:33
903 Antwoorden / 2 Vragen

Geen woord aan toe te voegen. Onbegrijpelijk die hoogdravende woorden van vragensteller.

door marita5 - 27 jul. 2016 om 17:19
4288 Antwoorden / 1 Vragen
1

Hallo Hanse , 

Vraag de vergoeding via Eu Claim , lees hier klik op de rode regel .

http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagd/air-berlin

door gerbera - 28 jul. 2016 om 16:33
2947 Antwoorden / 5 Vragen
0

Goh, hadden ze niet eens een kassa aan de balie zodat ze direct konden terugbetalen. Kan mij voorstellen dat u teleurgesteld was maar geduld is een schone zaak. Dus nog ff wachten, komt het, denk ik, vanzelf goed. Mocht het echt te lang gaan duren maak dan gebruik van de link van @marita5

jo
door jorisw - 28 jul. 2016 om 17:23
3080 Antwoorden / 1 Vragen
1

Dat er niet een paar honderd man paraat staan om iedere passagier direct het geld terug te geven (cash uiteraard). Schande...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jo
JolandaS - 26 jun. 2017 om 22:59
Voeding & gezondheid

Onycosolve middel tegen voet/nagel schimmel, werkt dit middel?

Ik zie op de computer steeds een advertentie verschijnen van Onycosolve, een middel tegen voet/nagel schimmel. Wil graag horen of er mensen zijn met ervaring met dit middel of is het kwakzalverij? Lees meer

Po
Pontiac - 23 aug. 2017 om 19:51
Voeding & gezondheid

Dweilen met de kraan open.

Waar komt het gezegde of misschien is het een spreekwoord (is verschillend,echt) Dweilen met de kraan open? Lees meer

s.
s.vanhal - 23 aug. 2017 om 13:18
Vakantie & reizen

Creditfactuur van Airberlin

Hallo,

Op 3 augustus hadden wij een vlucht staan met Air Berlin. Deze is 2 uur voor het vliegen geannuleerd.
Ik had voor deze vlucht XL Seats geboekt. Omdat de vlucht omgeboekt is en we met een andere vliegtuigmaatschappij hebben gevlogen heb ik geen gebruik kunnen maken van deze reservering.

Na de vakantie heb ik hierover met Air Berlin gebeld en een creditfactuur ontva ... Lees meer