Ha
door HansE 27 jul. 2016 om 17:04
Vakantie & reizen

AirBerlin annuleerd vlucht

Hadden (zoon en ik) reis naar Stockholm geboekt met AirBerlin. vertrek 25 juli jl. We zaten al in het vliegtuig maar vliegtuig bleeft staan. na enige tijd werd er omgeroepen dat we weer uit vliegtuig moesten naar de vertrekhal en dat we daar meer info kregen. Daar bleef het stil totdat er omgeroepen werd dat er om 10 uur meer info zou komen. Geen koffie/water; niets. Om 10 uur: geen nieuws, kort voor 11 uur werd er omgeroepen dat vlucht geannuleerd was (technisch defect van vliegtuig) en dat we naar de balie mosten van AirBerlin. Daar kregen we te horen dat er geen vluchten meer gingen (althans alles was volgeboekt) en een papiertje kregen met gegevens waar we klacht konden indienen. Tickets natuulijk betaald. Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie. Na mail krijg ik weer een mail dat ik formulier in moet vullen. Vraag is: weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen? Zeer slechte service van AirBerlin tot nu toe (terwijl ze wel adverteren met service). Voor degene die overwegen te boeken bij AirBerlin: hou in de gaten dat de service belabberd is.

4670 4 Rapporteer
da
door datzoekikop - 27 jul. 2016 om 17:12
251 Antwoorden / Vragen
3

vertrek 25 juli --- Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie ---- weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen?

En nu is het de 27 ste, het zal best wel goed komen, hier is feitelijk op hun "kantoor" pas 1 of 2 dagen reactie tijd op gegund door u.
U zult toch begrijpen dat dit soort dingen even tijd kost . En voor ik het op mijn bordje krijg: Nee, ik werk er niet, maar denk even logisch na.

ja
door jackyh 27 jul. 2016 om 17:33
901 Antwoorden / 2 Vragen

Geen woord aan toe te voegen. Onbegrijpelijk die hoogdravende woorden van vragensteller.

door marita5 - 27 jul. 2016 om 17:19
3315 Antwoorden / 1 Vragen
1

Hallo Hanse , 

Vraag de vergoeding via Eu Claim , lees hier klik op de rode regel .

http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagd/air-berlin

door gerbera - 28 jul. 2016 om 16:33
2574 Antwoorden / 4 Vragen
0

Goh, hadden ze niet eens een kassa aan de balie zodat ze direct konden terugbetalen. Kan mij voorstellen dat u teleurgesteld was maar geduld is een schone zaak. Dus nog ff wachten, komt het, denk ik, vanzelf goed. Mocht het echt te lang gaan duren maak dan gebruik van de link van @marita5

jo
door jorisw - 28 jul. 2016 om 17:23
2824 Antwoorden / 1 Vragen
1

Dat er niet een paar honderd man paraat staan om iedere passagier direct het geld terug te geven (cash uiteraard). Schande...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

MC
MC2017 - 27 mrt. 2017 om 11:05
Huishouden & energie

Stofzuiger retoureneren na 2 maanden gebruik

Ik heb sinds twee maanden de stofzuiger (Bosch BSGL53192 Free'e - Stofzuiger met zak) in gebruik.

Echter voldoet hij niet aan mijn verwachting! Zeker niet omdat hij ook nog eens als "beste getest" uit de bus kwam.

Wij bestaan uit een huishouden met twee jonge kids en een huiskat. Daar waar ik eerder voldoende had aan 1x per ... Lees meer

Ro
Rob611 - 21 mrt. 2017 om 10:49
Computers & telefonie

Probleem met nle

Eind februari alles-in-een afgesloten bij NLE via internet. Enkele dagen later krijg ik een beter aanbod van mijn huidige provider en besluit daar te blijven. Via mijn NLE online geannuleerd binnen gestelde termijn van 14 dagen. NLE zou contact opnemen staat op de pagina na doorlopen opzegging. Geen reactie of bevestiging NLE. Nog een aparte mail gestuurd, geen reactie. Gebeld met klantenservice, ... Lees meer

dhiemstra01 - 27 mrt. 2017 om 13:53
Computers & telefonie

Pc onderhoud

Ik gebruik internetbeveiliging van Ziggo. Nu is mij vraag kun je met AVG TuneUp je pc schoon en update houden,
of maak dat toch niks uit. Graag hoor ik jullie mening hier eens over, alvast bedankt Lees meer