Ha
door HansE 27 jul. 2016 om 17:04
Vakantie & reizen

AirBerlin annuleerd vlucht

Hadden (zoon en ik) reis naar Stockholm geboekt met AirBerlin. vertrek 25 juli jl. We zaten al in het vliegtuig maar vliegtuig bleeft staan. na enige tijd werd er omgeroepen dat we weer uit vliegtuig moesten naar de vertrekhal en dat we daar meer info kregen. Daar bleef het stil totdat er omgeroepen werd dat er om 10 uur meer info zou komen. Geen koffie/water; niets. Om 10 uur: geen nieuws, kort voor 11 uur werd er omgeroepen dat vlucht geannuleerd was (technisch defect van vliegtuig) en dat we naar de balie mosten van AirBerlin. Daar kregen we te horen dat er geen vluchten meer gingen (althans alles was volgeboekt) en een papiertje kregen met gegevens waar we klacht konden indienen. Tickets natuulijk betaald. Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie. Na mail krijg ik weer een mail dat ik formulier in moet vullen. Vraag is: weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen? Zeer slechte service van AirBerlin tot nu toe (terwijl ze wel adverteren met service). Voor degene die overwegen te boeken bij AirBerlin: hou in de gaten dat de service belabberd is.

5039 4 Rapporteer
da
door datzoekikop - 27 jul. 2016 om 17:12
251 Antwoorden / Vragen
3

vertrek 25 juli --- Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie ---- weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen?

En nu is het de 27 ste, het zal best wel goed komen, hier is feitelijk op hun "kantoor" pas 1 of 2 dagen reactie tijd op gegund door u.
U zult toch begrijpen dat dit soort dingen even tijd kost . En voor ik het op mijn bordje krijg: Nee, ik werk er niet, maar denk even logisch na.

ja
door jackyh 27 jul. 2016 om 17:33
902 Antwoorden / 2 Vragen

Geen woord aan toe te voegen. Onbegrijpelijk die hoogdravende woorden van vragensteller.

door marita5 - 27 jul. 2016 om 17:19
3548 Antwoorden / 1 Vragen
1

Hallo Hanse , 

Vraag de vergoeding via Eu Claim , lees hier klik op de rode regel .

http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagd/air-berlin

door gerbera - 28 jul. 2016 om 16:33
2644 Antwoorden / 4 Vragen
0

Goh, hadden ze niet eens een kassa aan de balie zodat ze direct konden terugbetalen. Kan mij voorstellen dat u teleurgesteld was maar geduld is een schone zaak. Dus nog ff wachten, komt het, denk ik, vanzelf goed. Mocht het echt te lang gaan duren maak dan gebruik van de link van @marita5

jo
door jorisw - 28 jul. 2016 om 17:23
2853 Antwoorden / 1 Vragen
1

Dat er niet een paar honderd man paraat staan om iedere passagier direct het geld terug te geven (cash uiteraard). Schande...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

betgemeline5 - 22 apr. 2017 om 21:02
Computers & telefonie

Wie is de afzender in postvak IN?

Sinds enkele weken kan ik de afzender van een mail in mijn postvak IN
 alléén lezen als ik het leesvenster open.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar bij elk binnekomend bericht staat
 in het postvak IN alléén mijn eigen account!
Of ik  aan of van aanklik, niets helpt.
 Wie helpt mij?  Groet, Eline
Outlook 2003, Windows 7 Lees meer

bl
blakarosoe - 23 apr. 2017 om 09:36
Geldzaken & recht

Sociaal.nl

LS,

Ik heb een goeie kennis die in de schuldsanering zit. Zijn dossier is overgenomen door sociaal.nl. Wat ik vreemd vind is dat elke maand een mailtje gestuurd moet worden van de bedragen die betaald moeten worden. De huurtoeslag en zorgtoeslag werd nog op de rekening van mijn kennis gestort. Het heeft enige tijd geduurd voordat hij dat geregeld had. Intussen heeft hij online het reken ... Lees meer

Ch
Chantalbuistepluis - 23 apr. 2017 om 11:11
Winkels & webshops

Filmspeler.nl niet bereikbaar

Nadat wij binnen de gestelde termijn ons pakket hebben gestuurd. Krijgen wij TOCH van afterpay steeds rekeningen en aanmaningen. Afterpay zegt geen contact met jullie te kunnen krijgen waardoor ons pakket nog niet is afgemeld.

We hebben bewijs van opsturen reacties op de vele mail zou fijn zijn. Een goed telefoonnummer ook. Afterpay is hier nu mee bezig. Lees meer