pe
door peternienke Feb 22, 2017 om 09:42
Vakantie & reizen

Als gebruiker een klachtindienen over Tripadvisor

Tripadvisor kan je niet mailen, bellen of een brief sturen.
Ik wil een hele simpele vraag stellen maar dat kan nergens.
Deze organisatie heeft naar mijn mening veel te verbergen.

Ik roep iedereen op om naar een andere zoekmachine te gaan.

Peter Dek

6129 10 Rapporteer

emcede
door emcede - Feb 22, 2017 om 09:45
959 Antwoorden / 4 Vragen

En... heeft u ook een vraag? Dit is de rubriek Vraag & Beantwoord.

ne
door neodutchio - Feb 22, 2017 om 10:28
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Dus omdat u uw vraag niet zou kunnen stellen heeft tripadvisor veel te verbergen? Aparte manier van denken. Maar toch bedankt voor de waarschuwing. De volgende keer kunt u dit het beste plaatsen in de rubriek 'waarschuwingen'. Deze wordt binnenkort geopend, samen met 'klaag maar raak' en 'dumpen'.

gerbera
door gerbera - Feb 22, 2017 om 10:35
7348 Antwoorden / 14 Vragen

U vindt het niet erg als ik uw advies naast mij neer leg ?
Als het echt zo'n simpele vraag is waarom stelt u hem dan niet hier i.p.v een ongenuanceerde mening te verkondigen.

hansje klein
door hansje klein - Feb 22, 2017 om 10:36
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Klacht indienen ....

1 - Routebeschrijving naar ons kantoorPostadres: TripAdvisor Inc., 400 1st Avenue, Needham, MA 0249
     Algemeen telefoonnummer van de organisatie: 781-800-5000  headquaters

2 - email contactformulier: HIER

3 - Klachtenkompas.nl

4 - Klacht.nl

.... maar dus vooral niet klagen op dit forum!

r.kemperman
door r.kemperman - Feb 22, 2017 om 10:37
423 Antwoorden / 4 Vragen

Moeilijk he?
Om even op de website te kijken
https://www.tripadvisor.nl/pages/about_us.html
Wat verbergen ze volgens u?

jo
door jorisw - Feb 22, 2017 om 11:51
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als het een hele simpele vraag is, is de kans groot dat het antwoord daarvan in de vele documenten staat die ze via hun Hulpcentrum beschikbaar hebben gesteld.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 22, 2017 om 11:58
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Welke vraag zou u dan willen stellen?
Tripadvisors hoofdfunctie is recenties plaatsen van accommodaties en reizen aanbieden.

Dit als bemiddelaar, dus ze weten helemaal niets af van de door hun aangeboden hotels/reizen enz.
Ze krijgen alleen een percentage als u via hun boekt.

aurora1
door aurora1 - Feb 23, 2017 om 00:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zoekmachine?

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 23, 2017 om 00:23
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Voor reizen e.d.

mu
door mutantbos - Jul 19, 2017 om 19:01
1 Antwoorden / Vragen

Ik wilde een recensie op Tripadvisor plaatsen over Hotel New Royal York In Winschoten. Ik kreeg de volgende mededeling :

Het is ons opgevallen dat uw beoordeling inhoud bevat die we niet kunnen publiceren, zoals:

  • scheldwoorden
  • bedreigingen
  • bevooroordeelde opmerkingen
  • haatdragende tekst
  • expliciete seksuele taal of andere inhoud die niet geschikt is voor onze community
  • expliciete of geïmpliceerde scheldwoorden
  • acroniemen die opzettelijke scheldwoorden bevatten, en
  • scheldwoorden die vermomd zijn door symbolen.
En dit was mijn beoordeling :

Royal York Hotel

Winschoten

gewoon goed zonder poespas

hotel aan de gedateedde kant, maar de kamer is schoon, zelfs met een koelkastje en goede bedden. Alleen de kleine TV met "kont" kan echt niet meer .
Ontbijt ziet er prima verzorgd uit, de ejgenaar mag beslist trots zijn op zijn hotel, wij komen tzt met plezier terug.

Het enige wat ik kan bedenken, is het gebruik van het woord kont, notabene tussen aanhalingstekens.

Ik reageerde met :

Zijn jullie wel goed bij je hoofd ???.

Mijn beoordeling is volkomen netjes !!!

Het woord "kont" slaat op de achterkant van de ouderwetse TV, een totaal normale omschrijving hoor.

Gezien uw domme en belachelijke reactie op mijn nette beoordeling;, zal ik niets meer beoordelen.
Het lijkt wel (en missch is het ook zo) of mijn review is beoordeeld vlg  hypocriete Amerikaans/Engelse normen .

Erg sneu en vooral heel erg dom.

Mijn reactie was inderdaad niet te mailen naar Tripadvisor zelf. En ja hoor, research leerde dat het inderdaad gaat om een Amerikaanse zoekmachine.
Echt een stelletje hypocriete fatsoensrakkertjes bij Tripadvisor, ook ik roep op deze zoekmachine niet te gebruiken !! .

Cookies
door Cookies Jul 19, 2017 om 19:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik vind jou reactie dom en belachelijk. Je begrijpt toch wel dat het woord kont letterlijk vertaald wordt? Er zit geen mannetje hoor die alle reviews zit door te lezen / te interpreteren. Zijn meer dan genoeg andere manieren om duidelijk te maken dat het om een ouderwetse beeldbuis t.v. gaat.

ge
door george321 Jul 19, 2017 om 19:17
390 Antwoorden / 1 Vragen

En u denkt dat ik nu uw ongevraagde advies opvolg, Mutantenbos, om deze website te bannen, nee, ik leef in vrij Nederland en u heeft mij niets te zeggen.

ne
door neodutchio Jul 19, 2017 om 20:10
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Oeps, ik heb een kleine en grote tv met een kont. Maar ze doen het nog perfect. Mag ik nu geen bezoek meer ontvangen omdat dit echt niet meer kan?
Heel apart om dat te vermelden in een recensie. Ik boek een hotel om er te slapen en evt een hapje te eten, maar niet om op te letten of ik hooguit een half uurtje naar een klein of grote tv zit te kijken met al dan niet een kont.

boppe1943
door boppe1943 Jul 19, 2017 om 20:19
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Die vertaalmachines (Tripadvisor is immers internationaal) zijn vaak lachwekkend. Ik kan me wel zo'n beetje voorstellen hoe het woord "kont" in het Engels vertaald is.
Overigens vind ik Tripadvisor een heel goede site; ik maak er vaak tot tevredenheid gebruik van.

tijger1
door tijger1 Jul 19, 2017 om 20:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw beoordeling was dan wellicht netjes, een vertaling komt natuurlijk niet echt goed door,  maar uw reactie op het schrappen van die review niet.

Dus het een heft het ander op.