jo
door johan1987 Jan 13, 2009 om 10:39
Vakantie & reizen

Dagje weg maar waarheen?

Ik hoop volgende week te verloven. Heeft iemand tips voor een romantisch dagje uit?

2936 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 13, 2009 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wel een TIP:

Niet trouwen want erg veel fantasie zit er bij jullie niet in, dat wordt denk ik niets.

Kunnen jullie nu echt niets zelf bedenken?

Gr, Wiebe

ve
door verwijderd - Jan 13, 2009 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Knap dat je zo snel een conclusie kunt trekken. Ik ben blij dat ik je vriendin niet ben.

Uiteraard heb ik wel een aantal ideeen, ik hoopte alleen op nog een aantal tips en misschien zit er wel een gouden tip bij. je weet maar nooit...

ve
door verwijderd - Jan 13, 2009 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

@haass"Trouwen is een belangrijke gebeurtenis in een mensenleven, een bijzondere gebeurtenis, een dag die in het teken van de toekomst staat"

Blijkbaar niet zo'n romantisch type haass? Ben je soms een haass bij een boer op het erf?

Aan vraagsteller, er zij zoveel mogelijkheden, geniet van elke dag,maak er een mooie, maar ook vooral onvergetelijke tijd van! Heel veel geluk gewenst van iemand die wel heel erg gelukkig getrouwd is, 4 kids, 7 kleinkinderen, en de romantiek hoog in het vaandel heeft en houdt.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2009 om 23:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

In de Eifeltoren heb je een erg goed restaurant, misschien wat voor je. Of een stoomtreintje in Medemblik, rondvaart op het IJ.
Maar ik denk dat je iets bij jou om de hoek bedoeld, maar welke hoek?
En met zo weinig gegevens kan toch ook niet een behoorlijke tip gegeven worden.

Gr. Wiebe

En voor Kenjewel, Kenjeniet lezen Henri mijn naam is Wiebe.
Maar misschien heb je wel gelijk ..... mijn is haas.

ve
door verwijderd - Jan 27, 2009 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Huwelijksaanzoek in de grotten... aan een tafeltje met een fles champagne. Prijs €82.

ve
door verwijderd - Jan 27, 2009 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

De verloving heeft allang plaatsgevonden. Kijk maar naar de datum.

Vladja