ye
door yellow26 Jun 13, 2016 om 19:04
Vakantie & reizen

Dealsandtravel

Ik ben gebeld door dealsandtravel.com voor een aanbieding, waar ik een gratis reis kreeg. Ik zou maar € 100,-- kwijt . Echter zou ik binnen enkele dagen een email krijgen over alles en nog wat over dealsandtravel en hoe het in zijn werk gaat. Dit email heb ik tot op heden niet mogen ontvangen.
Op mijn rekeningnr stond bij periodiek betaling dat een bedrag van €100,-- afgeschreven zou worden door dealsandtravel. Ik heb dit bedrag geannuleerd. Vervolgens stuur ik een email naar dealsandtravel.com dat ik niet mee akkoord ga en dat ik geen email van hun heb ontvangen van niet wist voor wat en waarvoor het precies was. Tot op heden heb ik geen antwoord mogen ontvangen. Ik krijg vandaag een herinnering/schrijven per email.
Mijn vraag is: wat moet ik hiermee?

Op 7-5-2016 heeft u telefonisch akkoord gegeven om gebruik te willen maken van de aanbieding van Deals and Travels. Naar aanleiding hiervan heeft Deals and Travels u de aanbieding per e-mail aan u bevestigd.

Aangezien de veertien dagen bedenkingtermijn met betrekking tot de koop op afstand is verstreken en Deals and Travels geen afmelding heeft ontvangen, dient u uw betalingsverplichting aan Deals and Travels na te komen. Na betaling kunt u uiteraard nog steeds gebruik maken van de aanbieding.

Deals and Travels stelt u alsnog in de gelegenheid om het betreffende bedrag € 100,00 binnen veertien dagen na heden te voldoen, zodat u alsnog gebruik kunt maken van de aanbieding en niet met onaangename administratiekosten van € 40,00 te maken krijgt. Hieronder treft u een link waarmee u uw gegevens kunt bekijken en direct online kunt betalen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw betaling graag binnen de gestelde termijn tegemoet.

Betalen.
U kunt betalen via onderstaande button of via
http://shop.dealsandtravels.com/betalen.aspx?XwWhvBAvg-41574

ONLINE BETALEN

2772 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 13, 2016 om 19:13
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Yellow26 ,

Lees hier eens de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/is-deals-and-travels-com-een-betrouwbare-organisatie

Te
door Team Dealsandtravels - Jul 22, 2016 om 13:58
2 Antwoorden / Vragen

Beste heer/mevrouw,

We nemen elke klacht serieus en verzoeken u daarom om contact op te nemen met dealsandtravels zodat wij u sneller kunnen helpen en de klacht tot een gezamenlijk oplossing kunnen afhandelen.

Team DealsandTravels

da
door datzoekikop Jul 22, 2016 om 14:13
251 Antwoorden / Vragen

Geen email sturen, wel willen incasseren, als dat dan terecht geblokkeerd wordt een herinnering sturen en dreigen met "onaangename" incasso kosten, moet niet gekker worden. Neen, ik zou voor de eer bedanken om voor een GRATIS reis 100 euro te moeten betalen. Deals and travel: Gratis betekent  m.i. NUL euro. Doe de lezers hier een lol en leg eens uit zodat wij het hier begrijpen dat 100 euro en gratis evenveel zijn ........

costnix
door costnix Jul 23, 2016 om 09:22
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb even de betekenis van GRATIS voor u opgezocht:
http://www.encyclo.nl/begrip/gratis

Dat is dus niet 100 Euro vragen voor een gratis (wan)product!!!
(Mocht u mij bellen, de vuvuzela en scheidsrechtersfluitje liggen naast mijn telefoon)

tijger1
door tijger1 - Jul 22, 2016 om 14:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@yellow26

Misschien eens in het woordenboek opzoeken wat het woord GRATIS betekent?

Het betekent in ieder geval niet dat u € 100,00 weg moet gooien aan onzin.

diumenge
door diumenge - Jul 22, 2016 om 14:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Gratis reis én 100 euro moeten betalen. Wat klopt hier niet?

costnix
door costnix Jul 23, 2016 om 09:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat wordt gratis wordt gebruikt om het verstand van de mensen uit te schakelen.