sloffy
door sloffy Apr 26, 2012 om 14:21
Vakantie & reizen

Ervaringen Huurautobedrijf "Record Go"Spanje

Tijdens mijn vakantie in Alicante wil ik een auto huren voor 3 weken.
Ik heb via Transavia een autoverhuurbedrijf gevonden, Record Go, die erg goedkoop is. Te mooi om waar te wezen.

Daarom ben ik eens gaan googlelen op die naam en vond veel reakties, méér negatieve dan positieve, maar deze waren niet zo recent.

Mijn vraag is nu, heeft iemand onlangs ervaring met dit verhuurbedrijf? En zo ja, wilt u die met ons delen?

33233 5 Rapporteer

gallito
door gallito - Apr 29, 2012 om 23:38
479 Antwoorden / 66 Vragen

[quote=sloffy schreef op donderdag 26 apr 2012, 14:21]Ik heb via Transavia een autoverhuurbedrijf gevonden, Record Go, die erg goedkoop is.

Via Transavia wordt je verwezen naar Holidaycars en zie ik nergens het door u genoemde verhuurbedrijf aanbevolen.

Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Door de crisis in ES zijn er al twee grote verhuurbedrijven failliet gegaan, dus lijkt het mij sterk dat een bedrijf kan bestaan van zulke lage verhuurpijzen.

U schrijft al dat u veel negatieve reacties leest over dit bedrijf, dus heeft u uw eigen vraag al beantwoord.

an
door anneke-sl - Jul 19, 2012 om 10:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Kies niet voor autoverhuurder Record. Aan de balie is het meer regel dan uitzondering dat er geen auto wordt meegegeven. Wanneer de creditcard blokkeert, beweren zij dat je niet kredietwaardig bent en krijg je geen auto mee. Terwijl je meestal al vooraf hebt betaald. Zij weigeren het nummer van de kaart handmatig op te schrijven omdat er geen saldo is volgens hen. Bij ons ging de dame achter het loket staan, maakte een toeter van haar handen en schreeuwde tegen de hele rij die stond te wachten dat wij geen saldo op de kaart hadden. Gewoon onbeschoft. Was ook onmogelijk, saldo genoeg. Alleen de chip blokkkeerde. Vervolgens naar Sixt autoverhuur gegaan, geen enkel probleem daar. Binnen 10 minuutjes reden wij in ons gehuurde autootje door Mallorca. Goedkoop is in dit geval zeker duurkoop!

ba
door barnie - Sep 29, 2013 om 12:18
1 Antwoorden / 0 Vragen

Record is inderdaad niet de meest ideale verhuurder voor het verhuren van auto"s.Ik heb in Malaga een auto gehuurd voor 10 dagen.Om te beginnen moest ik ruim een uur wachten in een rij voor het ophalen van de auto.Na ontvangst van de papieren en sleutels de auto gaan zoeken.Er ontbrak de achterruitenwisser en bij het starten bleef het lampje van de abs branden.Na een half uur zoeken naar een medewerker van record,uitgelegd wat er aan de hand was,maar helaas kon deze alleen spaans.Toen aangewezen wat er aan de hand was reageerde hij,no probleem.Bij het verblijf in spanje zette ik de wagen neer en haalde de sleutel uit het kontakt en ja hoor,deze brak uit de behuizing van de afstandsbediening.Om precies te zijn heb ik 7 maal geprobeerd om kontakt te krijgen met Record,wat dus niet is gelukt want er werd gewoon niet opgenomen.Hierdoor de wagen 3 dagen niet kunnen gebruiken.Toen naar een sleutelmaker gegaan en deze heeft het met 1 seconden lym aan elkaar gezet.Conclusie voor mij is dat ik geen wagen meer huurt bij Record.

h.
door h. van os - Jul 8, 2015 om 19:25
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had voor 2 juni 2015 via www.rentalcars.com een auto op vliegveld Alicante bij RECORD GO gehuurd.
Auto en All Riks verzekering in Nederland al betaald. Bij de balie van record go móest ik voor 148,-- Euro nogmaals verzekeren anders geen auto of borg van 950,-- euro!!!!
Nu de afrekening van de creditcard binnen en er is 223,-- Euro afgeboekt!!!!
Heb de auto met volle tank afgeleverd.
HET ZÍJN OPLICHTERS!!!!;

sv
door svensky - Jul 8, 2015 om 21:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=h. van os schreef op woensdag 8 jul 2015, 19:25]Ik had voor 2 juni 2015 via www.rentalcars.com een auto op vliegveld Alicante bij RECORD GO gehuurd.
Auto en All Riks verzekering in Nederland al betaald. Bij de balie van record go móest ik voor 148,-- Euro nogmaals verzekeren anders geen auto of borg van 950,-- euro!!!!
Nu de afrekening van de creditcard binnen en er is 223,-- Euro afgeboekt!!!!
Heb de auto met volle tank afgeleverd.
HET ZÍJN OPLICHTERS!!!!;

Beste,

Heb op 15 juni 2015 net hetzelfde meegemaakt: ford focus gehuurd voor €17 voor 5d. aan de balie bieden ze een splinternieuwe nissan quasqai aan voor €25 supplement. We hebben dit bod aangenomen gezien de geringe meerprijs in deze periode. Toaal betaald incl. benzine: €135. Mooie deal vooe een schitterende wagen! Maar na inleveren komt de ontnuchtering. Thuis aangekomen blijkt er €227 van onze creditkaart gehaald te zijn. Na 7 (!!) mails krijg ik uiteindelijk een antwoord en een veklering voor de afhouding: een microklein deukje boven het rechter bovenspatbord dat er zeker al in was maar in die donkere garage absoluut niet te zien was. Toen we aankwamen aan ons appartement hebben we het na een grondige controle (bijna met een vergrootglas) wel gezien. Schade die er dus zeker al inzat maar niet zichtbaar is in de donkere garage en ook niet aangeduid staat op het schadeformulier. We zijn waarschijnlijk niet de eerste die voor dezelfde minime schade betalen...
Ze verwijzen naar de overéénkomst waar ze alle verantwoordelijkheid bij de huurder leggen die zijn voertuig maar met een vergrootglas moet bekijken alvorens de donkere garage uit te rijden. Maar zij er maar zeker van dat ze bij terugkomst het voertuig grondig inspecteren in het volle licht als je niet de met alle middelen opgedrongen verzekering bij hen hebt afgesloten!
Om een lang verhaal kort te maken: ze doen met je (geld) wat ze willen als je met een waarborg werkt ipv een (veel te dure ) verzekering. Ik kan hier formeel bevestigen: HET ZIJN PURE GANGSTERS MET IDEM DITO PRAKTIJKEN !!! NEVER AGAIN !!!!