Extra kosten bij het reserveren van vliegtuigstoelen
Ik heb via expedia 2 vliegticket geboekt naar atlanta USA met british airways.
Bij de boeking staat niet duidelijk vermeld dat het reserveren van stoelen extra geld kost
Deze reservering kost geld tot aan 24 uur voor vertrek(minimaal 264 euro) ,binnen 24 uur is het gratis.
Volgens expedia staat het in de boekingsvoorwaarden maar dan moet je voor boeking de kleine lettertjes gaan lezen ,
Wie doet dat?.
Moet dit van te voren duidelijk aangegeven worden zodat ik er rekening mee kan houden?
Ik zal u waarschijnlijk "mis" begrijpen. Als u vliegtickets boekt komen er toch automatisch 2 stoelen bij? Of bedoelt u misschien: voorkeursstoelen? Ja, dat kost extra geld. Mijn "voorkeursstoel" (KLM) naar San Francisco kost €32,00 (heenreis); terug moet ik dat weer doen, een paar dagen voor vertrek. Maar als u dit allemaal niet bedoelt, sorry dan voor reageren.
Als u geen zin heeft om vooraf voorwaarden te lezen, dan kunt u dergelijke "verrassingen" tegenkomen. Dus voortaan die dan maar eerst lezen zodat u met e.e.a. rekening kunt houden en niet achteraf moeite hoeft te doen om te klagen over zaken die u had kunnen weten.
Stond er dan ergens wel dat het reserveren van stoelen gratis was?
Je boekt stoelen in een bepaalde klasse, voorkeursstoelen boekenis dan een service die ze gratis óf tegen betaling kunnen bieden.
Verstandige mensen, doen dat.
......Volgens expedia staat het in de boekingsvoorwaarden maar dan moet je voor boeking de kleine lettertjes gaan lezen ,
Wie doet dat?....
Kan mij niet wijsmaken dat een stoelreservering minimaal 264 euro kost. En reservering binnen 24 uur is dan gratis ?????
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer