Extra kosten bij het reserveren van vliegtuigstoelen
Ik heb via expedia 2 vliegticket geboekt naar atlanta USA met british airways.
Bij de boeking staat niet duidelijk vermeld dat het reserveren van stoelen extra geld kost
Deze reservering kost geld tot aan 24 uur voor vertrek(minimaal 264 euro) ,binnen 24 uur is het gratis.
Volgens expedia staat het in de boekingsvoorwaarden maar dan moet je voor boeking de kleine lettertjes gaan lezen ,
Wie doet dat?.
Moet dit van te voren duidelijk aangegeven worden zodat ik er rekening mee kan houden?
Ik zal u waarschijnlijk "mis" begrijpen. Als u vliegtickets boekt komen er toch automatisch 2 stoelen bij? Of bedoelt u misschien: voorkeursstoelen? Ja, dat kost extra geld. Mijn "voorkeursstoel" (KLM) naar San Francisco kost €32,00 (heenreis); terug moet ik dat weer doen, een paar dagen voor vertrek. Maar als u dit allemaal niet bedoelt, sorry dan voor reageren.
Als u geen zin heeft om vooraf voorwaarden te lezen, dan kunt u dergelijke "verrassingen" tegenkomen. Dus voortaan die dan maar eerst lezen zodat u met e.e.a. rekening kunt houden en niet achteraf moeite hoeft te doen om te klagen over zaken die u had kunnen weten.
Stond er dan ergens wel dat het reserveren van stoelen gratis was?
Je boekt stoelen in een bepaalde klasse, voorkeursstoelen boekenis dan een service die ze gratis óf tegen betaling kunnen bieden.
Verstandige mensen, doen dat.
......Volgens expedia staat het in de boekingsvoorwaarden maar dan moet je voor boeking de kleine lettertjes gaan lezen ,
Wie doet dat?....
Kan mij niet wijsmaken dat een stoelreservering minimaal 264 euro kost. En reservering binnen 24 uur is dan gratis ?????
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer