Geboekt bij FTI. Gevlogen met oneair.Recht op vergoeding
Wij hebben in Koln zeven uur vertraging gehad. Geboekt bij FTI en en gevlogen met een turkse vlucht maatschappij. Wie vergoed dan de vertraging??
http://www.ticketclaim.nl/pages/nieuws.php
Vaak wordt er al gauw zo'n €250,00 uitgekeerd. Er zijn al heel wat "zaakjes" die dit voor u willen overnemen maar er zijn dan natuurlijk ook kosten aan verbonden. Trekt u ze eerst allebei aan hun jasje. Wel het formulier ingevuld met uw klacht/bezwaar?
Is FTI een luchtvaartmij.? Degene die u overgeboekt heeft is verantwoordelijk en moet schade betalen.
Er is niemand "overgeboekt".
??????????????????????
FTI is een Duits boekingskantoor cq reisbureau.
Dank.
Ik zou het zeker aankaarten bij het boekingskantoor FTI, mogelijk kunnen zij u op weg helpen. Is de vertraging niet door overmacht ontstaan dan is de vliegmij de aangesproken instantie.
Mij wordt niet duidelijk of u ook vanuit Keulen bent vertrokken, dan gelden er andere regels. Of bent u vanaf bijvoorbeeld Schiphol eerst naar Keulen gevlogen en heeft u daar de vertraging opgelopen?
Diewilik
Hallo Angelinee ,
- Dien een claim altijd in bij de vliegtuigmaatschappij waarmee je hebt gevlogen. Ook als je je reis hebt geboekt bij een reisbureau of een touroperator. Je kunt dat vrijwel altijd doen via de website van de maatschappij .
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/zo-krijg-je-geld-terug-bij-een-vertraagde-vlucht
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer