ja
door jan256 Jul 23, 2016 om 20:10
Vakantie & reizen

Heeft iemand ervaring met AutoMotel langparkeren?

Heeft iemand ervaning met Automotel langparkeren.

Ik kan geen reviews vinden behalve op hun eigen website!

Graag uw mening a.u.b

m.v.gr

1117 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 23, 2016 om 20:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Beetje wonderlijk. Je hebt AutoMotel en AutoHotel, allebei op hetzelfde adres.

jo
door jorisw Jul 24, 2016 om 11:23
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wat is daar wonderlijk aan?

tenormin
door tenormin - Jul 23, 2016 om 23:39
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Geen ervaring met Automotel. Kijkt u anders even onder Automotel vergelijk. Lees: geen negatieve ervaringen. Wel met Van der Valk Schiphol, maar dan moet u natuurlijk overnachten en is parkeren vrij & natuurlijk shuttle bus naar het vliegveld. (Net als de andere hotels natuurlijk).

tenormin
door tenormin - Jul 24, 2016 om 05:03
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Zie nu dat ik niet duidelijk was: wel ervaring met v.d. Valk, goede.  Kan het op het originele bericht niet meer wijzigen, excuses.

ekiem
door ekiem - Jul 24, 2016 om 19:35
676 Antwoorden / 100 Vragen

Heb persoonlijk goede ervaringen met schipholparkfly.nl

Heb toendestijds de nodige reviuws gelezen over verschillende langparkeer mogelijkheden. Kwam erachter dat er enorme prijsverschillen kunnen zijn. Komt mede door de afstand tot schiphol en extra "toeters en bellen " die je erbij kunt nemen.

Ekiem