Heeft iemand ervaring met Vakantiepunten.nl?
Ik doe al jaren mee en heb aardig wat punten gespaard. Een paar jaar geleden heb ik via hun een vakantie geboekt en netjes mijn punten verzilverd gekregen. Dit jaar dacht ik het weer zo te doen, maar er gebeurd niets! Een paar keer een mail gestuurd, geen antwoord! Gebeld, toen kreeg ik iemand aan de lijn, die me beloofde dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag een mail te sturen, helemaal niets. Weer gebeld, voicemail! Via de FB pagina zag ik dat er meer mensen waren met hetzelfde probleem, maar die klachten zijn van 2 jaar terug.
De makkelijkste manier is mezelf afmelden voor die site en vergeten wat er is gebeurd, maar aan de andere kant voel ik me knap belazerd en als er meer mensen het dupe zijn geworden, dan wordt het tijd dat vakantiepunten.nl (of onderzoekspunten.nl) negatief in beeld komt.
Topantwoord
Heb je ze een mail gestuurd?
- 020-46 828 92 werkdagen tussen 10.00 en 17.00
vakantiepunten verzilveren heb je hier gedaan?
Gemaild en gebeld inderdaad.
U vraagt om ervaringen en deelt vervolgens uw ervaringen. U doet al jaren mee en heeft dus de meeste ervaring.
Diewilik
Ik wilde weten of er meer mensen zijn met negatieve of misschien wel positieve ervaringen
Nee, ik heb hier geen ervaring mee. Ik doe trouwens nooit mee aan dit soort sparen van acties/punten.
Ik heb precies dezelfde ervaring. Ik heb aardig wat vakantiepunten en heb er 2500 verzilverd maar ze betalen niet meer uit. Ik heb ze een keer aan de lijn gehad ze zeiden dat ze er mee bezig waren. Nu hoor of zie ik niets meer. Ze reageren nergens meer op. Ik denk dat het een verloren zaak is. Wel krijg ik nog mails om enquettes te doen. Wat ik erg vreemd vind.
Bedankt voor je reactie, ik ben dus niet de enige. Die mailtjes krijg ik ook nog steeds, maar ik doe er niet meer aan mee.
Ik ben ook bang dat het een verloren zaak is, bij mij gaat het om 10.000 punten, is toch 100 euro :(
Ik heb dezelfde ervaring met vakantiepunten.
Zou daarom ook niemand aanraden om en vakantie te boeken via vakantiepunten.
E laat staan dat je daar ooit nog eens een vakantie gaat boeken.
Zet het op klacht.nl en klachtenkompas.nl. Als dit systeem een wassen neus is, dan kunt u er het beste zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan geven. Ook zou u de aangesloten webwinkels om opheldering kunnen vragen. Ik vermoed dat zij een bedrag geven aan vakantiepunten.nl per keer dat een klant via dit systeem besteld.
Dank je wel! dat is een goede tip! Dit zocht ik inderdaad, ik wil er meer ruchtbaarheid aan geven. Heb ik ook aan gedacht om al die webwinkels te informeren, het zijn er nogal wat. maar zij weten waarschijnlijk van niks
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Onderbuurman haalt stroom eraf
Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.
Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan
...
Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer