Homeaway int zomaar geld van creditcard als je bij Belvilla boekt?
Je boekt via internet bij Belvilla, dan boekt HomeAway circa 10% van de appartementskosten van de creditcard.
Ik heb geen toestemming gegeven. Ze schijnen creditcard gegevens van Belvilla te krijgen.
Heeft iemand daar ervaring mee hoe dit terug te krijgen?
Op Google kan ik die twee namen niet 'samenbinden' in de vraag. Misschien heeft u aan onderstaande link iets wat uw vraag betreft.
https://www.belvilla.nl/klantenservice/faq
Dit bedrag zal een deel van de huur oid zijn en zal u toch moeten betalen. Dus terugkrijgen zit er niet in.
Doe eens wat meer info geven. Schreef ook Belvilla een bedrag (de aanbetaling) af? Van wie hoorde u dat ze de gegevens 'schijnen' te krijgen van Belvilla? En hoe reageerde Belvilla op uw vraag? Als niemand vooralsnog kan constateren dat de afboeking onterecht is, dan is het maar de vraag of u het terug kunt krijgen.
HomeAway is een intermediair voor Belvilla en talloze andere verhuurders. Ze kennen letterlijk niet 1 woning die ze verhuren.
Hoe dan ook betalen moet u toch, nu nog 90% van de reissom.
Geld terughalen zal als het al lukt tot annulering en hogere kosten leiden.
U heeft geen toestemming gegeven voor de aanbetaling, maar wel geboekt? Natuurlijk moet er bij een boeking een aanbetaling gedaan worden. HomeAway doet het betalingsverkeer, maar ook het onderhoud van vele huizen die verhuurd worden. Ik hoef enkel bij google maar HomeAway Belvilla in te tikken en krijg die info.
Hallo Hba ,
In Nederland: Ideal, creditcard *, bankoverschrijving, PayPal*.
In België: Mister Cash, creditcard *, bankoverschrijving, PayPal*.
Overige landen: Creditcard, bankoverschrijving, Paypal.
* Let Op : bij betalingen via creditcard en PayPal worden transactiekosten gerekend. Bij een betaling met creditcard bedragen deze kosten 0,9% van het te betalen bedrag. Bij een betaling met PayPal bedragen deze kosten 1,2% van het te betalen bedrag. Beide met een maximum van € 10. Betaalt u in twee termijnen en betaalt u beide termijnen met creditcard of PayPal, dan betaalt u dus ook twee keer transactiekosten.
Wanneer moet ik betalen ?
U betaalt (minimaal) 30% van de totale reissom plus optionele annuleringsverzekeringen per ommegaande na het maken van uw boeking. De resterende reissom betaalt u uiterlijk zes weken voor vertrek. Betaalt u in twee termijnen, dan ontvangt u een week voor het verstrijken van de tweede termijn een herinnering per e-mail. Vertrekt u binnen zes weken, dan moet de betaling in één keer voldaan worden. Bij een vertrek binnen veertien dagen moet de betaling in één keer en via creditcard (alle landen), Ideal (alleen NL) of Mister Cash (alleen BE) voldaan worden. Betaal bij een vertrek binnen veertien dagen m.b.v. Mijn Belvilla zodat u er zeker van bent dat uw betaling op tijd verwerkt is.
bron : bellavilla.nl
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Waarom betaalt Supersaver mijn geld niet terug nadat Covid alle vluchten deed st
Gegroet,
Covid veroorzaakte vluchtannuleringen. Men zou het geld terug moeten krijgen. Supersaver doet dat niet, terwijl de vliegmaatschappij (Lufthansa) dat al wel aan Supersaver heeft terugbetaald.
Veel brieven, mailtjes en telefoontjes ten spijt. Na drie jaar nog geen geld.
mvg,
hans zweekhorst
delfgauw
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer