gr
door groot68 Apr 13, 2016 om 19:23
Vakantie & reizen

Hotel kamer veiling ervaringen

Veiling gewonnen, wil boeken!
stuur e mail en krijg telkens bericht dat zij met nieuwe site bezig zijn.
zij streven binnen 72 uur te reageren.
nou dat werkt dus niet.
4 mails gestuurd en al 10 dagenbezig.
zijn er meer met deze ervaring?

1838 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Apr 13, 2016 om 19:35
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Groot68 ,

Ervaringen kunt u hier lezen , klik op de rode regel .

http://qooqle.nl/?q=ervaringen+hotelkamer+veiling

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 13, 2016 om 20:01
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Nu maar hopen dat je tussen november en februari wilt gaan, in het hoogseizoen is het bijna onmogelijk om met je gewonnen veiling iets te boeken.
En let op, vaak komen er nog extra kosten ter plaatse bij.
Diewilik

Ca
door Caroline de Klerk - May 1, 2016 om 21:09
1 Antwoorden / Vragen

Vanaf eind maart ben ik al bezig om een veiling te betalen wat niet kon vanwege problemen met de website. Al diverse mails gestuurd, krijg pas 12 dagen later reactie waar ik niets mee kan en nog geen stap verder, 1 dag ervoor krijg ik een incasso! Het betreffende hotel staat geeneens meer op hun website!
Telefonisch zijn zij niet bereikbaar, heb een keer 3 kwartier in de wacht gestaan. Ben nog steeds in afwachting van een reactie van Hotelkamerveiling. Alsnog de incasso betaald om te voorkomen dat hij nog hoger wordt en ondertussen maar wachten op een reactie. Ik ben er helemaal klaar mee!

tijger1
door tijger1 - May 1, 2016 om 21:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt geen veiling gewonnen, maar u hebt het hoogste bod uitgebracht.

costnix
door costnix - May 1, 2016 om 23:56
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U bent gewoon in de veiling genomen!