Ik heb trein ticket gekocht bij sncf voyage parijs limoges en limoges.geen ticke
Ik heb bestelt treinticket van sncf voyage online betaalt 30 euro.ik heb betaalt met ideal alles klopt .ik heb contact opgenomen via facebook .ze reageren niet goed ze zeggen van je had met een credit card moeten betalen want ideal veel storing.maar die 30 euro is wel afgeschreven met de naam sncf mobiltjes .de reis begint op 30 augustus.terug 7september.het is de traject parijs limoges .limoges parijs .van roosendaal naar parijs heb ik geboekt en betaalt bij goeuro perfect.vanaf 1 jullie ben ik al bezig.Dit moet niet kunnen met zo'n fransespoor bedrijf.groetjes [edit-redactie]
Waarom heeft u op een andere wijze betaald dan op de website aangegeven staat als betaalmethodes? Daarom heeft u kennelijk die problemen nu. Ze reageren prima, want het staat op de website vermeld welke betaalmogelijkheden er zijn en ik zie daar geen Ideal bij staan. Dus nog maar eens opnieuw boeken en dan op de juiste manier betalen, maar wel zo spoedig mogelijk de gedane betaling door ze laten terugdraaien- of terug betalen, voordat de reis zou moeten aanvangen: http://help.en.voyages-sncf.com/en/contact
Officiële Website Voyages-SNCF - Boek uw treinkaartjes online
Dus wel.
Je kunt ook alleen maar betalen met Ideal als aanbieder het in zijn betalingspakket heeft.
Even OT, ik had gereageerd hierop, zie nu hierbover staan dat er 8 keer op gerageerd is, maar er staan maar 3 reakties onder???
@neodutchio , dit heb ik deze week bij de redactie gemeld , er stond 5 reacties maar ik zag er geen èèn , de reacties die niet te zien zijn waren allemaal hetzelfde , er werd Ts verzocht zijn / haar privegegevens te verwijderen ., daarom heeft de redactie deze reacties verwijderd .
Ik heb hetzelfde probleem. zie ook alleen de laatste 3 berichten terwijl er 9 zijn.
@chris74 , lees mijn reactie boven u , er zijn ook maar 3 reacties , de rest is verwijderd door de redactie .
Oh sorry Maritas had het niet goed gelezen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Onaangekondige prijsverhoging sportschool
Goedendag,
vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa
...
Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer