ma
door marinus1960 Jul 5, 2017 om 19:54
Vakantie & reizen

Ik heb trein ticket gekocht bij sncf voyage parijs limoges en limoges.geen ticke

Ik heb bestelt treinticket van sncf voyage online betaalt 30 euro.ik heb betaalt met ideal alles klopt .ik heb contact opgenomen via facebook .ze reageren niet goed ze zeggen van je had met een credit card moeten betalen want ideal veel storing.maar die 30 euro is wel afgeschreven met de naam sncf mobiltjes .de reis begint op 30 augustus.terug 7september.het is de traject parijs limoges .limoges parijs .van roosendaal naar parijs heb ik geboekt en betaalt bij goeuro perfect.vanaf 1 jullie ben ik al bezig.Dit moet niet kunnen met zo'n fransespoor bedrijf.groetjes [edit-redactie]

2030 10 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jul 7, 2017 om 01:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom heeft u op een andere wijze betaald dan op de website aangegeven staat als betaalmethodes? Daarom heeft u kennelijk die problemen nu. Ze reageren prima, want het staat op de website vermeld welke betaalmogelijkheden er zijn en ik zie daar geen Ideal bij staan. Dus nog maar eens opnieuw boeken en dan op de juiste manier betalen, maar wel zo spoedig mogelijk de gedane betaling door ze laten terugdraaien- of terug betalen, voordat de reis zou moeten aanvangen: http://help.en.voyages-sncf.com/en/contact

ho
door holy53 - Jul 7, 2017 om 10:34
68 Antwoorden / 1 Vragen

door aurora1 - 7 jul. 2017 om 01:53
10683 Antwoorden / 5 Vragen
Waarom heeft u op een andere wijze betaald dan op de website aangegeven staat als betaalmethodes? Daarom heeft u kennelijk die problemen nu. Ze reageren prima, want het staat op de website vermeld welke betaalmogelijkheden er zijn en ik zie daar geen Ideal bij staan.

Officiële Website Voyages-SNCF - Boek uw treinkaartjes online‎

Adv.nl.voyages-sncf.com/
Ontdek de top bestemmingen van Europa per trein. Boek simpel & snel online!
Zelfprint E-tickets ·      Nieuw : Betaal Met iDeal ·        Lage Prijzen Kalender
Bestemmingen: Parijs, Rijsel, Brussel, Antwerpen, Lyon, Bordeaux, Luik, Avignon, Londen, Marseille

Dus wel.
Je kunt ook alleen maar betalen met Ideal als aanbieder het in zijn betalingspakket heeft.

ne
door neodutchio - Jul 8, 2017 om 09:05
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Even OT, ik had gereageerd hierop, zie nu hierbover staan dat er 8 keer op gerageerd is, maar er staan  maar 3 reakties onder???

marita5
door marita5 Jul 8, 2017 om 10:14
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@neodutchio , dit heb ik deze week bij de redactie gemeld , er stond 5 reacties maar ik zag er geen èèn  , de reacties die niet te zien zijn waren allemaal hetzelfde , er werd Ts verzocht zijn / haar privegegevens te verwijderen ., daarom heeft de redactie deze reacties verwijderd .

chris74
door chris74 Jul 8, 2017 om 12:58
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem. zie ook alleen de laatste 3 berichten terwijl er 9 zijn.

marita5
door marita5 Jul 8, 2017 om 13:22
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@chris74 , lees mijn reactie boven u , er zijn ook maar 3 reacties , de rest is verwijderd door de redactie .

chris74
door chris74 Jul 8, 2017 om 15:05
564 Antwoorden / 44 Vragen

Oh sorry Maritas had het niet goed gelezen.