Ik heb trein ticket gekocht bij sncf voyage parijs limoges en limoges.geen ticke
Ik heb bestelt treinticket van sncf voyage online betaalt 30 euro.ik heb betaalt met ideal alles klopt .ik heb contact opgenomen via facebook .ze reageren niet goed ze zeggen van je had met een credit card moeten betalen want ideal veel storing.maar die 30 euro is wel afgeschreven met de naam sncf mobiltjes .de reis begint op 30 augustus.terug 7september.het is de traject parijs limoges .limoges parijs .van roosendaal naar parijs heb ik geboekt en betaalt bij goeuro perfect.vanaf 1 jullie ben ik al bezig.Dit moet niet kunnen met zo'n fransespoor bedrijf.groetjes [edit-redactie]
Waarom heeft u op een andere wijze betaald dan op de website aangegeven staat als betaalmethodes? Daarom heeft u kennelijk die problemen nu. Ze reageren prima, want het staat op de website vermeld welke betaalmogelijkheden er zijn en ik zie daar geen Ideal bij staan. Dus nog maar eens opnieuw boeken en dan op de juiste manier betalen, maar wel zo spoedig mogelijk de gedane betaling door ze laten terugdraaien- of terug betalen, voordat de reis zou moeten aanvangen: http://help.en.voyages-sncf.com/en/contact
Officiële Website Voyages-SNCF - Boek uw treinkaartjes online
Dus wel.
Je kunt ook alleen maar betalen met Ideal als aanbieder het in zijn betalingspakket heeft.
Even OT, ik had gereageerd hierop, zie nu hierbover staan dat er 8 keer op gerageerd is, maar er staan maar 3 reakties onder???
@neodutchio , dit heb ik deze week bij de redactie gemeld , er stond 5 reacties maar ik zag er geen èèn , de reacties die niet te zien zijn waren allemaal hetzelfde , er werd Ts verzocht zijn / haar privegegevens te verwijderen ., daarom heeft de redactie deze reacties verwijderd .
Ik heb hetzelfde probleem. zie ook alleen de laatste 3 berichten terwijl er 9 zijn.
@chris74 , lees mijn reactie boven u , er zijn ook maar 3 reacties , de rest is verwijderd door de redactie .
Oh sorry Maritas had het niet goed gelezen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer