so
door sonja hendriksma Mar 13, 2017 om 07:43
Vakantie & reizen

Ik heb vakantie geboekt en betaalt nu trekt vakantieberuero het in prijs klopt i

ik heb vakantie geboe het reisberukt na malorca voor 2 person telefoons het koste ales incl 217 samen heb betaalt gelijk kreeg 4 uur later telefoon was in de prij vergising kost duurde kon bij betalen of geld terug , ik heb gezegt ga eerst kijken wat mijn rechten zijn  want het heb  zaterdag ook nog heldag op de zijd gestaan

1523 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 13, 2017 om 07:47
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sonja Hendriksma ,

Waarom stelt u de vraag opnieuw ? lees hier de gegeven antwoorden , tenminste als u nu bij uw positieven bent , was bij de vorige vraag niet het geval  , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/moet-de-reisberuro-de-reissue-given-ik-had-hem-al-beta-alt-nu-blink-then-hij-duu?id=589536

tenormin
door tenormin Mar 13, 2017 om 11:53
16816 Antwoorden / 108 Vragen

+ 10, marita (zou niet durven) ;-)

marita5
door marita5 Mar 13, 2017 om 15:26
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , de vorige vraag heb ik al moeten ontcijferen , was geen touw aan vast te knopen , waarschijnlijk was Ts op een andere planeet ;-))

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 13, 2017 om 08:14
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Vertaling:
heb een vakantiereis voor 2 personen naar Majorca bij vacantiebureau geboekt, het kostte alles bij elkaar €217, gelijk betaald, nu kreeg ik 4uur later telefonisch bericht dat de prijs een vergissing is.Hoger dan aangegeven. Ik kon kiezen voor bijbetalen of het bepaalde geld terug. Ik heb gezegd dat ik het nog even afwacht om te zien wat mijn rechten zijn want het staat vanaf zaterdag op de site.

marita5
door marita5 Mar 13, 2017 om 09:00
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Sjoppie , lijkt me een duidelijke fout , € 217 , - voor 2 personen naar Mallorca !!!!

sjjoppy
door sjjoppy Mar 13, 2017 om 09:20
7155 Antwoorden / 3 Vragen

@Marita5, lijkt mij ook, heb nog even gekeken op vacantiebureau.nl  maar geen reis naar Mallorca gezien.

fa
door familyman Mar 13, 2017 om 09:31
888 Antwoorden / 1 Vragen

Die fout is er natuurlijk allang vanaf gehaald.

sjjoppy
door sjjoppy Mar 13, 2017 om 09:37
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Denk dat die er nooit opgestaan heeft. Zal wel een ander bureau bedoelt worden dan dit. (hetvacantiebureau.nl)

fa
door familyman - Mar 13, 2017 om 09:32
888 Antwoorden / 1 Vragen

Rechten? Je krijgt je geld terug. Dat is het beste wat je kan bereiken. Advies: Als je niet zo best kan schrijven, waarom dan ook, laat het dan iemand anders die dat wel kan voor je doen.

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2017 om 12:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als het een 'kennelijke vergissing' betreft hoeven ze niet voor de vermelde prijs te leveren.
Lees maar eens hier:
https://www.thuiswinkel.org/nieuws/2893/foutje-bedankt-wanneer-is-er-sprake-van-kennelijke-vergissing-in-een-webwinkel