el
door elmablok May 6, 2016 om 15:42
Vakantie & reizen

Ik wil een klacht over NS indie een

Ik wil een klacht indienen, betreffende het verspreiden van de boekjes NS spoordeelweken.
deze krijgen wij nooit. Wij vallen onder postcode 2957. Dit ligt 15 minuten autorijden van station Dordrecht af. Toch  horen wij niet tot de doelgroep. Ik heb zojuist gebeld, omdat ik op internet een boekje had aangevraagd. Maar die waren op. In het verleden, heb ik hierover ook al eens E-mail gestuurd, maar dan zeggen ze gewoon, dat wij niet tot de doelgroep behoren. Dus in Nieuw-Lekkerland wonen geen mensen. Ik vind dit discriminatie. Ik hoop dat u hier eens aandacht aan wil besteden. (Wij hebben ook geen nee sticker op de brievenbus)





1759 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 6, 2016 om 15:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nog nooit over dat boekje gehoord en ook nog nooit in de bus gezien.

Maar als u wilt dat Kassa daar aandacht aan besteed, moet u zich tot de redactie van Kassa wenden.

Niet van die grote woorden gebruiken voor zoiets onbenulligs.

marita5
door marita5 - May 6, 2016 om 15:52
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Elmablok , 

U kunt hier ook het boekje downloaden , klik op de rode regel .

https://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/spoordeelweken-lente


Cookies
door Cookies - May 6, 2016 om 16:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Alle informatie daarover is ook te vinden op de site. Dat boekje heb je helemaal niet nodig.

Moet Kassa nou ook al aandacht besteden aan zoiets onbenulligs? En wat discriminatie betreft: blijkbaar ben je nog nooit gediscrimineerd, anders zou je dat woord niet in dit verband gebruiken.

O, ik heb dat boekje ook nog NOOIT gehad. Jeetje, wat voel ik me gediscrimineerd.

ha
door halex - May 6, 2016 om 17:11
1374 Antwoorden / 4 Vragen
0

Hebt u wel een NS-abonnement? Ik heb 't boekje wel gekregen, op naam geadresseerd. Ik dacht dat alleen 'vaste' klanten (met een abonnement) het boekje automatisch kregen.
Gelukkig kunt u goed overweg met internet en kunt u dus het boekje downloaden met de link die Marita5 gaf.
U vindt het discriminatie. Ik vind uw opmerking een vorm van opruiing en een uiting van het vals beschuldigen van de NS.

Cookies
door Cookies May 6, 2016 om 19:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Downloaden is niet eens nodig. Alle evenementen staan gewoon op de site.

ja
door jackyh - May 6, 2016 om 17:57
953 Antwoorden / 4 Vragen
1

Ik woon in Amstelveen en krijg wel zo.n boekje. Ik reis zelden of nooit met NS dus zouden ze mij eigenlijk niet moeten kennen. U mag het mij toegestuurde boekje wel hebben dus als u uw adres opgeeft stuur ik het wel dan ziet u ook meteen dat u niets mist.

Ma
door Mat Matheij - May 6, 2016 om 18:14
986 Antwoorden / 3 Vragen
1

U wilt niet zozeer een klacht indienen bij NS maar de bezorging in uw postcode. Daar is internet voor uitgevonden. Daar kunt U een dergelijk boekje opvragen maar -naar ik aanneem- ook via internet bekijken en alle relevante acties inzien.
Mvrgr.

Ma
door Mat Matheij - May 6, 2016 om 20:53
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

@diewilik Echt waar?

gerbera
door gerbera - May 6, 2016 om 22:55
7358 Antwoorden / 14 Vragen
0

Vindt het maar een raar verhaal, ook ik heb dit boekje ontvangen met als adres "aan de bewoners van dit pand" . Heeft dus niets met klant zijn of postcode te maken. Mogelijk dat de bezorger deze achter houd voor de gratis vervoersbewijzen. Juist niet klanten behoren tot de doelgroep, bij die immers valt nog wat te halen.

me
door mein33 - May 7, 2016 om 11:17
5658 Antwoorden / 28 Vragen
1

@emmablok,

Een klacht indienen over NS, kunt u het beste indienen "bij" NS.
Bij reclamecampagnes, en zeker bij een "huis aan huis" reclame, wordt  o.a. ook gekeken naar een mogelijk aantal potentiële deelnemers aan de beoogde actie.
In gebieden zoals waar u woont zal de NS inschatten dat er op het aantal uitgezette boekjes (veel) te weinig potentiële klanten zitten.
Vraag u zelf eens af, hoeveel inwoners van Nieuw Lekkerland er naar station Dordrecht (in het centrum van de stad en "zonder" voldoende parkeergelegenheid) zouden reizen om daar vervolgens gebruik te gaan maken van het spoorwegnet.
En dat, terwijl je in de tijd dat je naar Dordrecht bent gereden, een parkeerplek hebt gevonden, op de beoogde trein hebt gewacht, de reistijd incl. treinreis hebt meegerekend, met de auto al lang op de plek van bestemming zou zijn geweest en weer naar huis kan op het moment dat het jezelf goed uitkomt.

Dit heeft overigens niets met discriminatie van wie of wat dan ook te maken, alhoewel het er op lijkt dat dit tegenwoordig het eerste woordje is wat men na z'n geboorte leert.
Ik hoop, maar weet eigenlijk wel zeker, dat VARA-Kassa hier geen aandacht aan gaat besteden.
Overigens zou het u sieren als u, uit milieuoverwegingen, "wel" een NEE-sticker bij uw brievenbus zou plakken ;-))

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

rosa 60
rosa 60 - Apr 17, 2024 om 21:02
Winkels & webshops

Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft

heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering  heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw  maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer