al
door allyolsman Mar 9, 2016 om 14:00
Vakantie & reizen

Is deals and travels.com een betrouwbare organisatie?

Als je eenmalig € 100, - betaald krijg je gratis een reis aangeboden voor 2 pers naar 4 dagen barcelona of 8 dagen turkije,zonder bijkomende kosten.Dit lijkt mij te mooi om waar te zijn.Zit hier geen addertje onder het gras???

14172 19 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 9, 2016 om 14:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

GRATIS  voor maar € 100,00. Altijd doen.  De slangenkuil komt u dan vanzelf tegen.  Maar ja dat woordje gratis hè.

besseldekker
door besseldekker - Mar 9, 2016 om 14:17
123 Antwoorden / 0 Vragen

Is de naam van die website juist? Ik kan niets vinden; wel bijvoorbeeld dealandtravel.com.

Ook mij lijkt dit allemaal te mooi om waar te zijn, maar zonder verdere gegevens is dat moeilijk te beoordelen.

marita567
door marita567 - Mar 9, 2016 om 14:55
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@Allyolsman ,

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn , dan is het dat ook .
Gratis is het al niet meer , als u € 100,- moet betalen  , misschien komt u uit in niemandsland .
Het is niet deals and travels.com , maar wel travels and deals .com , dan komt u bij verschillende travel deals .

hutch
door hutch - Mar 9, 2016 om 16:07
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Het is: www.dealsandtravels.com

Een website waar je eerst moet inloggen? Ehhhh, kan er niet eerst (!) even bekeken worden waarvoor je een account kunt/moet aanmaken?

De websiteeigenaar is geregistreerd in Turkije, en doet zijn best om onherkenbaar te blijven. Hij geeft als adres op: Ruivenplantsoen in ....... Karaman (TR).
Ruivenplantsoen in Karaman, Turkije??? Volgens mij ligt dit plantsoen alleen in Rotterdam (Nederland).
Voor mij zijn dit soort websites per definitie onbetrouwbaar.

Pas op waar u aan begint!!

ma
door marie47 - Mar 9, 2016 om 16:29
40 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dit al vaker gehoord en natuurlijk is dit oplichting. Dat zou je eigenlijk ook zelf wel moeten weten.

costnix
door costnix - Mar 9, 2016 om 20:11
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij het woord gratis in een reclame verliest een mens het vermogen om na te denken :-(

sw
door swat1500 - Mar 10, 2016 om 23:53
3776 Antwoorden / 0 Vragen

Yep, je betaald 100 euro en de "gratis" reis wordt je met st juttemis aangeboden.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 11, 2016 om 00:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dus voor maar gratis 100 euro krijgt u een 4 of 8 daagse droomreis.
Droom maar lekker verder.
Diewilik

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 11, 2016 om 00:24
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dus voor 100 euro een gratis 4 of 8 daagse droomreis. Droom maar lekker verder. Verplicht ontbijt en diner in de accommodatie voor gratis 100 euro pppn.
Diewilik

gerbera
door gerbera - Mar 12, 2016 om 16:21
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Het is in elk geval goedkoper dan Spotreis. Overigens, adders leven niet onder maar tussen het gras, maar ook dan nagenoeg onzichtbaar. Dit is net als de aanbieder hiervan als u eenmaal betaald heeft. Het zou een TV serie kunnen zijn; van droomreis naar nachtmerrie.

hi
door hilde steenssens - Mar 25, 2016 om 17:13
1 Antwoorden / Vragen

HALLO IS HIER AL EEN ANTWOORD OP AUB?

gerbera
door gerbera Mar 25, 2016 om 22:57
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Had u geroepen ????

gerbera
door gerbera - Mar 25, 2016 om 22:52
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo Hilde, u hoeft niet zo te schreeuwen met al die hoofdletters. Ik neem aan dat u kunt lezen, of verwacht u dat we het voor u gaan spellen. Wilt u een duidelijk antwoordt, ik zou zeggen gewoon doen, komt u er vanzelf achter wat de gevolgen zijn. Maar dan niet later komen klagen dat u jaarlijks € 100,- kwijt bent voor een luchtkasteel.

St
door Stekkies - Apr 18, 2016 om 20:09
1 Antwoorden / Vragen

Vandaag werd ik door een uiterst doordrammend persoon gebeld voor 'een gewéldig aanbod dat ik niet mocht missen'. Als het zo 'gewéldig' (en te mooi) klinkt, geef ik aan het eerst eens rustig op internet op te zoeken. Daar vond ik, op de facebookpagina van deze dubieuze verkoper van een 'lenvenslang account met ongelooflijke voordelen', hoe je dat 'voordeel' dan zou krijgen. Gelukkig ben ik er niet ingetrapt! Lees hoe dit 'gewéldige' account werkt;

Cashback 29 februari

Wat moet ik doen om in aanmerking te komen voor cash back korting?

Zoek op de winkel waar u iets wilt gaan bestellen, bijvoorbeeld Wehkamp.nl
Doe uw aankoop bij Wehkamp
Binnen 48 uur wordt de korting bijgeschreven in uw account bij DealsandTravels, welke u na enige tijd uit kunt laten betalen naar uw bankrekening.

Lieve mensen, niét aan beginnen dus!

costnix
door costnix Apr 18, 2016 om 22:10
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn reactie bij zo'n drammerige verkoper is om midden in zinverwant de verbinding te verbreken. Als de Ukkel vervolgens weer belt, met de mededeling "De verbinding viel plots weg!", zeg ik: Dat klopt." KLIK!!!!

ca
door carinavds - May 13, 2016 om 16:59
1 Antwoorden / Vragen

hallo
ik ook ben door deze personen getelefoneerd
nu was ik dit vergeten te betalen met onderstaande als gevolg
en nu ?????

Beste C. van den Stock,

Op 02-04-2016 heeft u telefonisch akkoord gegeven om gebruik te willen maken van de aanbieding van Deals and Travels. Naar aanleiding hiervan heeft Deals and Travels u de aanbieding per e-mail aan u bevestigd.

Aangezien de veertien dagen bedenkingtermijn met betrekking tot de koop op afstand is verstreken en Deals and Travels geen afmelding heeft ontvangen, dient u uw betalingsverplichting aan Deals and Travels na te komen. Na betaling kunt u uiteraard nog steeds gebruik maken van de aanbieding.

Credit&Control behandelt de financiële administratie van Deals and Travels. Namens Deals and Travels mogen wij u alsnog in de gelegenheid stellen om het betreffende bedrag € 100,00 binnen veertien dagen na heden te voldoen, zodat u alsnog gebruik kunt maken van de aanbieding en niet met onaangename administratiekosten van € 40,00 te maken krijgt. Hieronder treft u een link waarmee u uw gegevens kunt bekijken en direct online kunt betalen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw betaling graag binnen de gestelde termijn tegemoet.

Wilt u op dit bericht reageren?
Doe dit dan direct via uw online klantenportaal. Hier vindt u tevens antwoord op veelgestelde vragen. Het klantenportaal is bereikbaar via onderstaande button of via http://www.factuurstatus.nl/api2/65D17B31C3A8EA5F66086708380DB0471EE84B11FDE20B383D44F9550E8C314D/3

Gegevens bekijken en online betalen

zoekster1
door zoekster1 May 13, 2016 om 18:00
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik vrees wel dat u eraan vast zit.

hutch
door hutch May 13, 2016 om 19:16
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Beste Carina, u kunt beter de redactie van deze site verzoeken om die (blauwe) link te verwijderen. Via die link kan men aan uw persoonlijke gegevens komen. Voor de redactie klik op 'rapporteer' en dan uw verzoek doen.

marita5
door marita5 May 13, 2016 om 19:51
11509 Antwoorden / 15 Vragen

@hutch , de blauwe link werkt bij mij niet , er staat naamloos .

Ma
door Mat Matheij - May 13, 2016 om 17:52
986 Antwoorden / 3 Vragen

Natuurlijk zit daar een addertje onder het gras. U kunt voor overige zaken terecht in het algemeen terecht bij Het Sprookjesbos. Gelegen in de Efteling alsook Valkenburg (L). Mvrgr.

Pa
door PasSer - Jun 10, 2016 om 18:11
1 Antwoorden / Vragen

Deze dubieuze organisatie tracht nu ook actief in België klanten te ronselen. Heb juist zo eentje aan de tel gehad, tot dat hij mijn rekeningnummer
per telefoon wenste te krijgen. Hij wilt geen info per mail opsturen op voorhand, dus vraag ik hem om volgende week terug te bellen opdat ik wat research kan doen. We zullen zien of hij wel terugbelt... Dank voor alle info en verwittigingen.

mi
door miranda de maillie - Jul 18, 2016 om 16:03
1 Antwoorden / Vragen

wij werden vorige week gebeld
waarom wij die 100 euro geweigerd hadden
en we moesten betalen anders zou het naar een deurwaarder gaan
maar wij hebben nooit info via email gekregen
ik gaf door aan die man die ik aan de lijn had maar die zei is wel gestuurd
en was een man die ackoord had gegeven en hadden ze geluids opname van
ik vroeg stuur die dan via email naar mij toe maar op heden nooit wat gekregen.

gerbera
door gerbera Jul 18, 2016 om 16:37
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Die deurwaarder is bangmakerij. Ze weten zelf niet eens hoe e.e.a. werkt. En op telefoontjes hoeft u al helemaal niet te reageren. Stuur ze desnoods een brief waarin u aangeeft niet te betalen en de gang naar de rechter met vertrouwen tegemoet te zien. Volgorde is, eerst een herinering met betalings mogelijkheid, vervolgens een (luguber) incassobureautje, die op onfatsoenlijke wijze betaling zal afdwingen en dan pas komt een deurwaarder in beeld en wordt het uiteindelijk een rechtzaak waarin u zeker in het gelijk gesteld zal worden. Dus laat u niet bang maken, NIET betalen.

mi
door miranda de maillie Jul 23, 2016 om 15:00
1 Antwoorden / Vragen

ik weet de adres gegevens niet

Ma
door Mat Matheij - Jul 23, 2016 om 17:05
986 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt beter met zijn allen Niet gratis met een AH bon met 10€ korting naar de Efteling. Bezoek aldaar het sprookjesbos. Kost met korting ook 100 euro. Maar dan hèb je nog iets. En nu heeft u niets.

Wat te mooi is om waar te zijn is dat ook niet. Bron Marktplaats

mi
door mijni - Dec 14, 2016 om 11:24
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ze zijn weer bezig, hoor! Maar met een vers verhaaltje. Vanochtend ging hier de telefoon: ik zou meegedaan hebben aan een prijsvraag (op zich niet onmogelijk) en Deals and Travels ging €100,00 op mijn rekening storten, en ik kon ook nog van alles tegen inkoopsprijs kopen. Of ik m'n bankrekeningnummer maar even wilde doorgeven, en m'n mobiele nummer, zodat ze me een SMS-je konden sturen. Aangezien ik vannacht om 4 uur nog de kerstboom aan het optuigen was, was ik nog niet helemáál helder. Maar op het juiste moment viel het kwartje. Ik herken hierin trouwens ook de handelswijze van "Actiecollectief", die hebben zoiets ook eens geprobeerd, ook gratis dit en dat, en van alles kopen tegen inkoopsprijs. Zit daar misschien dezelfde organisatie achter?

gerbera
door gerbera Dec 14, 2016 om 11:56
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Is het zo'n grote boom dat u deze in de nacht nog aan het optuigen bent;-)) maar dit terzijde, dit topic is al 9 maanden oud en allang vergeten. Helaas door uw zeer late reactie komt deze weer bovenaan te staan wat zeer hinderlijk is. Beter is in het vervolg zelf een topic te openen als u iets te melden heeft.