Klacht over aanbiedingen buyfly
Na een telefonische aanbieding te hebben afgemeld gelijk bij binnen komst van de eerste mail, blijf ik herineringen ontvangen om een bedrag te betalen om van aanbiedingen gebruik te kunnen maken, waar ik niet aan mee wil doen,ip daarvan ontvang ik ipv een antwoord, standaard reclame mail<info@shopandfly.online>:
, en telfoon van nr:+857325618 dat ze geen mail van me hebben ontvangen,hoe kom ik hier van af?
Geachte E. D. Bouw,
Fijn dat u ook bij Buy 2 Fly gaat shoppen en besparen.
Op bij Buy 2 Fly krijgt u geld terug op al je online aankopen bij méér dan 2.500 aangesloten webwinkels. En op de aangegeven periodes alle inkopen die u doet bij de winkels die u gewend bent te doen. Koop kleding, schoenen, PC, GSM, TV en nog veel meer en u betaalt altijd minder! Wij hebben namelijk geen dure winkels op dure locaties. Alles gaat telefonisch en per mail en zodoende zorgen wij ervoor dat we u de laagste prijzen kunnen bieden.
Om nu al een fantastische vakantie te boeken voor uw zelf kunt u terrecht op onze website door in te loggen via onderstaande link en persoonlijke inloggegevens.
De voordelen van bij Buy 2 Fly zijn:
· Als welkomsgeschenk ontvangt u van ons 2 GRATIS reizen naar keuze voor 2 personen. U betaalt alleen voor de luchthavenbelasting;
· 25 tot 50% korting op alle beschikbare reizen;
· Tot 25% korting op uw aankopen
· Altijd voordeliger dan diverse reisorganisaties.
Met vriendelijke groeten,
Buy 2 Fly
Haal uw persoonlijke gegevens weg. Straks gaat iemand inloggen met uw gegevens en draait u voor de kosten op.
Dit is een openbaar forum en voor iedereen te lezen.
Is toch verder niets aan de hand? Er staat immers een e-mail adres waarmee u aan kunt geven geen gebruik te willen maken van....? Dat binnen 7 dagen moet trouwens (wettelijk) 14 dagen zijn, dat terzijde. Dus maar snel mailen, nogmaals en hen daarna blokkeren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Coulance regeling
Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'. Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bij hij of zij ... Lees meer
Kan ISP Tweak het contract ontbinden met berekening in eigen voordeel?
Beste Kassa,
nu al een aantal jaar heb ik een internet glasvezel abonnement bij Tweak.
Nu Tweak is overgenomen door Odido kreeg ik een email dat Tweak mijn abonnementscontract wil ontbinden en mezelf bij Odido moet aanmelden.
Het betreft een abonnementsvorm welke ik per jaar betaal (gezien het voordeel van 10 euro per maand).
In de afwikkeling wil Tweak mij nu met terugwe
...
Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer