Moët de Reisberuro de reissue given ik had hem al beta alt nu blink then hij duu
Ik heb gist een aanbieding voor reins na Mallorca heb de ze gelijk Telefonica geboek ten betaalt nu kreeg ik paar u later Telefonica prijs kleptocracy niet de acomodatie was veel duurde stone fut op de zijn nu komen ik hemhouden maar moest veel bij betalen of kom me geld terug Krijge ik zij dat dat niet volg afspraak is en wil Gewoon die Reid voor die prijs morgen ze dat doen
Gelukkig heb in héél veel vreemde talen gestudeerd maar helaas voor u, u kunt die reis niet maken voor die prijs. Ik maak op dat de prijs van betreffende accomodatie fout vermeld was. Dit kan gebeuren, wat wel slordig is van betreffend reisbureau, maar als men voor die prijs niet kan leveren is het of bij betalen of uw geld terug. Zou voor het laatste kiezen en bij een ander reisbureau kijken of u die reis alsnog voordeliger kan boeken.
Hallo Sonja Hendriksma ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrije-tijd/accommodatie/mag-ondernemer-prijs-wijzigen-van-accommodatie-na-boeking
Herstel
wel eens van dyslexie gehoord?
ff snel uw tekst gewijzigd, klink in elk geval iets beter.
Ja @gerbera, ik heb dyslexie, daarom lees ik ook vaak verkeerd. Maar dit topic is niet alleen dyslexie: acacadabra.
TS heeft 7 januari ook een vraag gesteld.
precies @toonder, daar werd wel 'normaal' Nederlands geschreven. Dus rara, hoe kan dit? Under the "affluence of incohol" misschien (moet ook vertaald worden. ;-))
Probeer het nog eens een keer als je je roes uit geslapen hebt.
Ik weet miet wat je geslikt, gespoten, gesnoven of gedronken hebt, maar gezond kan het niet zijn.
@sonja, je naam klinkt Nederlands; je tekst/vraag/mededeling klinkt Chinees. Wat kleptocracy betekent: geen idee, ook stone fut: puzzel. Los liever een cryptogram op dat dit 'verhaaltje'. "Gewoon die Reid voor die prijs morgen ze dat doen". Ja hoor, morgen doen ze het.
Ik zal proberen om dit te vertalen :
Moet reisbureau de reis geven , ik had al betaald , maar nu blijkt dat de reis duurder is .
Ik zag gisteren een aanbieding voor een reis naar Mallorca , ik heb meteen via de telefoon geboekt en de reis betaald .
Nu krijg ik een paar uur later telefoon en is de prijs van de accommodatie duurder , er stond een fout vermeld op hun site , ik kan de reis behouden maar dan moet ik veel bijbetalen., of ik kon mijn geld terug krijgen.
Ik zei dat dit niet volgens afspraak is en wil gewoon de reis voor die prijs , mogen ze dat doen .
Vertaal dan ook nog even: cleptocracy? ;-)
Herleiden naar kleptocratie > financieel eigen belang ., er zijn veel dingen die je daar op kunt toepassen ( zoals diefstal ) maar ik vond financieel eigen belang meer toepasselijk .
Ja, wees blij dat u uw geld terug kunt krijgen. U kunt de reis toch bij een ander boeken? Mocht de reis overal duurder zijn, dan weet u zeker dat het een foutje van het reisbureau is. En dat ze niet iets tegen u persoonlijk hebben.
Respect!
Eindelijk.......Het Google translate virus heeft ook de Kassa site bereikt. Het wachten is op goedkope sportschoenen, natuurlijk met bijbehorende klachten en vragen achteraf.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer