Vragen over Vakantie & Reizen

duif2
duif2 - Feb 26, 2021 om 13:00
Vakantie & reizen

Geld terug van ElAl

In februari 2020 tickets gekocht voor een vlucht in oktober met ElAl naar Tel Aviv.  Door Corona is de vlucht gecanceld. In december 2020 kon ik eindelijk via hun website het geld retour vragen.  alles ingevuld, bevestiging gekregen en dat was het.  Geld heb ik nog steeds niet op mijn rekening. En ik kan bellen en mailen wat ik wil maar geen of slechte reactie.  Ik moet wachten tot de lock ... Lees meer

Al
Aldus1970 - Apr 27, 2020 om 07:22
Vakantie & reizen

Vliegtickets geannuleerd en toch weer niet ! !

In september 2019,  3 vliegtickets geboekt en betaald naar Cebu Via skychanner,
In die maanden daarna ons verblijf geboekt (Hotels en binnenlandse vlucht )
In januarie 2020 hadden we onze vakantie van top tot teen geregeld en betaald  !!!!
2 weken geleden keek ik op lastminut.com en zag ik dat mijn reis geannuleerd was i.v.m corona ! !
Dat was flink balen en ik vondt dat we ... Lees meer

lu
luuk_2 - Nov 14, 2017 om 14:34
Vakantie & reizen

Boeking hotel maar niet geslapen, recht op geld?

Donderdag 2 november heb ik een hotel geboekt samen met mijn vriendin en 2 vrienden. Aangekomen in het hotel stonken de kamers al naar vreemd eten. Wij hebben de ramen open gezet en zijn erna de stad van Amsterdam in gegaan. Eenmaal terug gekomen stonken de kamers nog erger en was het niet mogelijk om daar te overnachten. Wij hebben dit aangegeven bij de receptionist en hij heeft ons verzekerd ons ... Lees meer

Hu
Hub_2 - Oct 30, 2017 om 11:25
Vakantie & reizen

Voucher GaiaZOO verlopen

Op 14-7-2017 heb ik via de ANWB, met extra ledenvoordeel, 7 vouchers gekocht om in de zomervakantie een bezoekje te brengen aan GaiaZoo.
Helaas hebben wij door onvoorziene omstandigheden dit moeten uitstellen. Wij waren voornemens om dit bezoek in de herfstvakantie te gaan doen. Wij kwamen echter tot de ontdekking dat de vouchers waren verlopen op 3 september 2017. Na telefonisch contact geha ... Lees meer

Ne
Nelleke van Cuijck - Sep 13, 2017 om 18:32
Vakantie & reizen

Heb een reis geboekt bij cheap-tickets .nl maar kon de tickets niet uit printen

Heb op 2juni 2017 een reis geboekt naar Rome en 370 euro betaald om op 9 juni 2017 te vertrekken vanuit Rotterdam met Transavia.
Op 3 juni 2017 kregen wij een e-mail van een duitse firma dat er niet met ideal betaald kon worden en een andere betalings methode moesten gebruiken.
Ik kon het geld niet terug boeken en ook mijn tickets kwamen niet binnen.
Een maand later op 5 juli 2017 k ... Lees meer

An
AndyParinussa - Jun 21, 2017 om 11:26
Vakantie & reizen
Hoe kan ik AllgreatDealz stopzetten na 14 dagen

Ik heb kennelijk een prijs gewonnen, en moet nu een bedrag overmaken van € 59.95 overmaken. Binnen 14 dagen had ik moeten reageren. Ben het vergeten. En kreeg weer een telefoontje om te betalen. Anders krijg ik een aanmaning. Dus wil ik het zo snel als mogelijk stopzetten. Iemand een suggestie? Lees meer

re
rekik - Jun 15, 2017 om 06:05
Vakantie & reizen

Naa julie uitzending over CORENDON heb Ik een telefontje gekregen met de vraag n

Het is nu een week en Nog geen geld plus mijn Nieuw boeking is duurder en moilijker Ik kan ook moilijker contact heben met CORENDON Ik heb Vaal gebeld met soms langer Dan een kwartier wacht tijd Lees meer

Hz
Hzenschede - May 29, 2017 om 10:40
Vakantie & reizen
Media Markt tickets misleidend

Ik heb in oktober 2016 twee vliegtickets gekocht tijdens de gekke dagen actie bij Media markt.
Inmiddels heb ik met veel moeite een reis kunnen vinden omdat het aanbod zeer beperkt is. Er wordt wel geadverteerd met "vliegen naar ruim 110 bestemmingen" echter mag je dan bij deze bestemmingen (als je ze uberhaupt kunt boeken) 1 dag of drie weken hier naar toe. Gewoon een paar dagen is vaak niet ... Lees meer

Ha
Hanneke de Jong - Apr 10, 2016 om 15:05
Vakantie & reizen

Slechte ervaring met Budget Valet parkeren Schiphol

Dit is een waarschuwing, voor mensen die overwegen om met Budget Valet in zee te gaan. NIET DOEN! Wij kregen onze auto met schade terug. Budget Valet hield ons vervolgens aan het lijntje, en kwam hun toezegging om de schade te vergoeden niet na.
Het zijn een stelletje boeven, SCHANDALIG. Lees meer

Su
Suzanne77 - Apr 6, 2016 om 22:22
Vakantie & reizen

Oplichting via Windu en Airbnb

Dit betreft meer een waarschuwing!

Wij waren bijna opgelicht door via de email de beschikbaarheid op te vragen van een luxe huis in Ibiza wat we hadden gevonden via de website van Wimdu. In deze mailwisseling werd aangegeven door het 'bedrijf' Warm Properties dat zij dit liever via Airbnb lieten verlopen om diverse redenen. Ze bootste bijna exact het bookingsproces na zoals dit loopt v ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels