Peter Langhout misleidt 5 daagse bus reis Disneyland Parijs
Mijn dochter heeft bij een filmpje van Enzo Knol, een filmpje gezien over Disneyland Parijs.
"Einde van de dag wordt afgesloten met de sprankelende avondshow Disney Illuminations en bij het Kasteel van Doornroosje met schitterend vuurwerk, adembenemende lichtprojecties en verbluffende special effects."
We hebben daarom een reis geboekt. Op diverse reizen sites wordt geadverteerd over de laatste gedeelte van de dag. We hebben voor de zekerheid ook Peter Langhout reizen gebeld of we daadwerkelijk de show konden zien zoals ze ook op hun site hadden geschreven. Peter Langhout Reizen garandeerde dat alle informatie op hun site correct staat en dat we de sluitingsshow gewoon kunnen zien. Daarom via telefonisch de reis geboekt.
Helaas toen we de 5 daagse reis geboekt hadden en in Disneyland Parijs waren mochten we de sluitingsshow niet meemaken. De chauffeur zei dat ze altijd de laatste gedeelte van de reis niet doen, omdat de chauffeur voldoende tijd moet krijgen om te kunnen slapen. Ook Peter Langhout Reizen bevestigde dat ze de laatste gedeelte van de reis weg halen.
Nu heeft Peter Langhout Reizen bepaalde teksten aangepast op hun site. Maar er staat nog steeds volgende tekst op hun site.
Onderstaande informatie is te vinden bij --> "5 dagen busreis Parijs incl. 2 dagen Disneyland Paris" --> Tabblad "Bestemming".
"De dag wordt afgesloten met de sprankelende avondshow Disney Illuminations. Laat u betoveren bij het Kasteel van Doornroosje met schitterend vuurwerk, adembenemende lichtprojecties en verbluffende special effects. Dit wordt een feest om nooit te vergeten…!"
(Peter Lanhout Reizen kon zelf bovenstaande informatie niet vinden op hun eigen site daarom heb ik ook bovenstaande link ook naar Peter Langhout Reizen gestuurd.)
Volgens mij is dit nog steeds misleidend omdat bovenstaande gedeelte tijdens stuitingstijd wordt uitgevoerd.
Peter Langhout reizen verlaat het park tegen 20:30 uur. Omdat je nog naar de bus moet lopen moet je al om 20:00 uur het park verlaten.
De sluitingsshow begint meestal na 22:00 uur, hierdoor zal de bus tegen 23:00 uur het park kunnen verlaten.
Peter Langhout Reizen adverteert volgens mij met misleidende teksten en schrapt de laatste 2,5 uur waardoor je dus de beloofde sluitingsshow niet kunt zien.
Ze bieden nu 10 euro voor de misleidende tekst. De prijs van de reis was meer dan 1000 euro.
Om te voorkomen dat andere reizigers ook worden misleidt door Peter Langhout Reizen, heb ik deze tekst geplaatst.
Ik weet niet of Peter Langhout Reizen de misleidende tekst ook gaan aanpassen. Peter Langhout Reizen handteren een reactie tijd van 6 weken hebben ze mij laten weten. Dit vind ik ook eigenlijk belachelijk lang duren.
Was het antwoord dat u op het Radar forum kreeg niet voldoende?
Is een nieuwe trent, als bij het ene forum de antwoorden niet bevallen, hup door naar de andere.
Waar staat dan dat het verboden is om op meerdere fora een vraag te stellen? Dat er meerdere forum-leden hier ook bij Radar zijn; ook bij Radar zijn veel andere forum-leden dan hier (gelukkig).
Wellicht dat de antwoorden bij Radar u niet beviel, maar er staat wel iets moois tussen. U weet wat de vertrektijd is van de bus terug naar huis (20:30u) en dat de show bij sluiting van het park is (22:00). Even kijken en ooohhhh, half 9 is eerder dan 10 uur, dus kunt u de show niet kijken.
Het is even de vraag wat en hoe u het aan Peter Langhout heeft gevraagd. Er zijn namelijk meerdere keuze's in de reis. Veelal gaan mensen meer dagen en dan kunt u dus gewoon de show zien.
Ik weet niet met hoeveel personen u bent geweest voor die ruim 1000 euro. U schrijft tevens dat u alleen en speciaal voor Disney die reis hebt geboekt. Voor hetzelfde geld had u met 4 personen een bus / trein reis kunnen boeken en 3 of 4 nachten in een Disney hotel kunnen zitten. Had u zelf kunnen bepalen hoe laat u het park had verlaten want deze hotels liggen op loop afstand van de beide parken.
Het einde van de dag wordt toch afgesloten met de show zoals Langhout schrijft.
Ik lees niet dat de Langhout gasten daar ook bij zullen zijn.
Zoals het nu is is het voor U inderdaad onvergetelijk zoals zij zeggen (maar wellicht op een andere manier dan U had gedacht).
Als je mensen wilt waarschuwen, kun je daarvoor beter FB voor gebruiken en sites als Klacht.nl en Klachtenkompas.nl
Je hebt een 5-daagse reis incl. 2 dagen Disneyland Parijs geboekt, dus heb je 1 avond, om de show te zien, n.l. de 1e avond.
Niet helemaal volgens de website.
Op de eerste dag Disneyland vertrekt de bus in de loop van de avond terug naar het hotel en op de tweede dag Disneyland vertrekt de bus aan het eind van de middag terug naar het hotel.
Gewoon schriftelijk verder onderhandelen met Peter Langhout, stel een bedrag voor dat u aannemelijk vindt en wacht een tegenbod af. Stel een termijn vast van 2 weken. Komt u niet tot een redelijke overeenstemming dien dan een klacht in bij de Geschillencommissie Rezien. Klik: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/reizen/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer