Vragen over Vakantie & Reizen

el
elianverbetert - Nov 25, 2018 om 14:55
Vakantie & reizen

Deutsche Bahn

in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer

Am
Amsterdamsse - Jan 25, 2017 om 19:57
Vakantie & reizen

Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets

Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in ... Lees meer

ki
kimberly1992 - Aug 23, 2014 om 16:46
Vakantie & reizen

Light in the box, ervaringen?

3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
... Lees meer

ma
marl - May 18, 2011 om 23:40
Vakantie & reizen

hoe lang mag paspoort verlopen zijn

Ik weet dat tegenwoordig een paspoort niet meer verlopen mag zijn, maar vroeger mocht dat wel.
Wie weet nog hoe lang dat verlopen mocht zijn, en naar welke landen kon je dan naartoe? Lees meer

jj
jj78 - Feb 2, 2007 om 10:08
Vakantie & reizen

Ervaring Supersaver?

Afgelopen maandag 2 tickets geboekt naar Indonesie. s'Avonds een bevestiging ontvangen. Keurig allemaal. Tickets zouden binnen 2 werkdagen geleverd worden ivm express service waarvoor we gekozen hadden. Tot op heden niets ontvangen. Geen reaktie op mail en via telefoon niet te bereiken ( standaard bandje druk etc )
Nu begin ik mij zorgen te maken over deze instelling! Enig idee hoe betrouwbaa ... Lees meer

hans515
hans515 - Jul 10, 2008 om 19:41
Vakantie & reizen

IS ER EEN '' DUITSE '' MARKTPLAATS ???

Wie weet een adres van een duitse marktplaats of speurders ?? Lees meer

mi
minoesje - Feb 24, 2012 om 18:59
Vakantie & reizen

bezorgtijden post nl/ pakketten

Ik heb zojuist een hele lange tijd gezocht op de post.nl site naar de tijden waarop mijn pakket kan worden bezorgd. Track & Trace pakt mijn code niet, MijnPakket zegt dat het vandaag wordt bezorgd maar bij status zending staat: "zending wordt voorbereid". Ik wordt doorverwezen naar een pagina waar ik mijn huisnummer en postcode moet invoeren en waar dan de tijd van bezorging moet komen te staan ma ... Lees meer

Ja
Jacob Harreman - Aug 13, 2017 om 11:27
Vakantie & reizen

IS TRIVAGO EERLIJK?

Op tv adverteert Trivago tot vervelens toe met "goedkope hotelkamers".  Nu heb ik jaren geleden eens het goedkoopste vliegticket naar Cran Canaria gezocht op een soortgelijke site. Dat "goedkoopste" ticket kwam op zo'n 600 Euro terwijl ik een ticket kon kopen voor minder dan 100 Euro. Nou vraag ik me af hoe dat zit met Trivago. Iemand ervaring? Lees meer

di
dirkgerjo - Apr 28, 2018 om 20:20
Vakantie & reizen

Wat weet Kassa over 60plusreizen.nl?

Een prijs gewonnen na het inzenden van een antwoordkaart.
Moet deze alleen even komen afhalen tijdens een presentatie op 16 mei in Almere. Vertrouw dit niet. Lees meer

Es
Esther1967 - Feb 11, 2016 om 12:40
Vakantie & reizen

Na het boeken van een hotelkamer via AMOMA.com, krijgen we in een popup venster

Na het boeken van een hotelkamer via AMOMA.com, krijgen we in een popup venster de mededeling dat we een bepaald bedrag van de boeking kunnen terugkrijgen. We klikken hierop en laten nogmaals de gegevens achter die we bij amoma invulden. Het blijkt echter om een advertentie van shopping-deal.nl te gaan waarbij we onwetend een abonnement in gang hebben gezet. Toen we verder gingen kijken bleek he ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels