Ca
door CassiCassii Mar 23, 2017 om 20:40
Vakantie & reizen

Prenium kiosk

Ik krijg aanmaningen van Premium kiosk. Echter heb ik nooit wat mogen ontvangen.. . Zelfs de adressering is naar mijn ouderlijk huis en onder mijn meisjesnaam. Maar verder weten ze me per mail te bereiken. Hoe kom ik hier vanaf?

1880 6 Rapporteer

fa
door familyman - Mar 23, 2017 om 21:23
888 Antwoorden / 1 Vragen

Wie eist die bewijst, als zij beweren geld van je te moeten krijgen, laat ze maar komen met een door jou ondertekend document. Hebben ze dat niet? Jammer, doei, niet betalen. Na even zoeken: Op woensdag en donderdag van 12:00 tot 17:00 kunt u ons telefonisch bereiken op nummer: +31 70-3184214. Op officiële feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten.

Ca
door CassiCassii Mar 23, 2017 om 21:28
Antwoorden / 1 Vragen

Ja ik had gebeld vandaag na het tweede dreigmailtje. Vindt het allemaal maar vaag. Weet niet wat ik met die incasso aanmoet. Dank je wel voor je reactie.

tijger1
door tijger1 - Mar 23, 2017 om 21:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt niets mogen ontvangen, maar hebt u wel iets besteld?

Ca
door CassiCassii Mar 24, 2017 om 06:57
Antwoorden / 1 Vragen

Nee niets ontvangen. Besteld? Telefoon kan zijn opgenomen door kids maar die zijn te jong.

marita5
door marita5 - Mar 23, 2017 om 21:56
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Cassicassii ,

Waarom heb ik een factuur of een aanmaning ontvangen?

Als u de Premium Kaart telefonisch hebt besteld is uw bestelling (met uw toestemming) opgenomen. U hebt tijdens het gedeelte van het gesprek dat is opgenomen, toestemming gegeven voor een automatische incasso van uw rekening, of u hebt aangegeven op een andere wijze te betalen. Als in het eerste geval het bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven (bijvoorbeeld omdat er tijdelijk geen geld op uw rekening stond) ontvangt u een factuur. Een factuur wordt per e-mail en/of per post verstuurd.

Zelfs de adressering is naar mijn ouderlijk huis en onder mijn meisjesnaam. Maar verder weten ze me per mail te bereiken. Hoe kom ik hier vanaf?

Hoe komen zij aan uw gegevens ?

Lees ook hier , het hele internet staat vol met klachten is een louche bedrijf

https://www.google.nl/#q=premiumkiosk+klachten&*&spf=373

Ca
door CassiCassii Mar 24, 2017 om 07:53
Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel. Maar de vraag blijft hoe kom ik hier vanaf.

ne
door neodutchio - Mar 24, 2017 om 07:27
5150 Antwoorden / 12 Vragen

Telefoon zou opgenomen kunnen zijn door uw kinderen die nog te jong zijn. Deze kennen uw meisjesnaam, het adres van uw ouderlijk huis en uw mailadres?
U weet dus schijnbaar al dat er via de telefoon iets besteld is. Vreemd verhaal dat u ze niet gesproken heeft, maar zij wel gegevens van u hebben.

Ca
door CassiCassii Mar 24, 2017 om 07:55
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb heel veel telefoon via werk sluit niet uit dat ze hebben gebeld en telefoon is opgenomen. Echter adres etc zijn niet goed dus waar ze dat verder vandaan hebben? Ik wil hier gewoon vanaf hoe dan ook. Kan er niets mee.

marita5
door marita5 - Mar 24, 2017 om 08:05
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@Cassicassii ,

Vreemde situatie , u heeft niks besteld , maar in een reactie vermeld u ,  Telefoon kan zijn opgenomen door kids maar die zijn te jong., dus de kids zijn te jong maar weten wel al uw privegegens !!!, klinkt voor mij ongeloofwaardig .

Ik krijg aanmaningen van Premium kiosk. Echter heb ik nooit wat mogen ontvangen

Ook deze regel doet mij twijfelen aan uw verhaal Echter heb ik  , dat betekent dat u er van op de hoogte was .

Plaats uw klacht op klachtenkompas , klik op de rode regels.

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/premium-kiosk/details;jsessionid=C8BC67FF3F3DA1D2472CA2D8339AC990?companyId=743b8d71-3ea8-458c-bd0a-a9c56f1df646

Lees ook dit ,

http://kassa.vara.nl/nieuws/acm-betaal-niet-voor-ongeldige-abonnementen-op-kortingssites

Stuur premiumkiosk een brief / of mail , ontkennen tot standkomen van een overeenkomst , zie hier de voorbeeldbrief .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/ontkennen-van-overeenkomst/voorbeeldbrief-ontkennen-totstandkoming-overeenkomst

Ca
door CassiCassii Mar 24, 2017 om 08:45
Antwoorden / 1 Vragen

Dank u wel. Ik ga hiermee aan de slag.

marita5
door marita5 Mar 24, 2017 om 08:48
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , succes .

Ma
door MaartjeEllenB - Aug 2, 2017 om 09:55
5 Antwoorden / 1 Vragen

Is op het televisieprogramma Groeten van Max geweest en ze mogen dit niet doen want volgens dat programma hebben ze een getekende verklaring nodig. De incassobureaus willen ook niet meer met ze samenwerken. De aflevering staat trouwens online.

Maar ze waarschuwen wel dat dit bedrijf misschien andere incassobureaus gaat inschakelen. En let op, want het gaat om 1 familie met veel bedrijven die allemaal iets te maken hebben met Baden Beheer BV.

Dit heb ik opgezocht op de site van de KvK en Drimble.

Dit zijn een paar van de bedrijven: Baden Consultancy BV, TIMB Consultancy, Baden Beheer BV, Kobrae Data BV. Dus allemaal bedrijven van dezelfde man. De meeste bedrijven staan ingeschreven op hetzelfde adres Van den Eyndestraat 29 in Den Haag. Zeven bedrijven op 1 adres en het is een gewoon huis. We zijn gaan kijken.

Ze noemen zich Premium Kiosk, HotelCheque, VoordeelPakket, Hotel Piccolo en zo nog wat namen.

Ze kunnen dus zo overnieuw beginnen.