Prenium kiosk
Ik krijg aanmaningen van Premium kiosk. Echter heb ik nooit wat mogen ontvangen.. . Zelfs de adressering is naar mijn ouderlijk huis en onder mijn meisjesnaam. Maar verder weten ze me per mail te bereiken. Hoe kom ik hier vanaf?
Wie eist die bewijst, als zij beweren geld van je te moeten krijgen, laat ze maar komen met een door jou ondertekend document. Hebben ze dat niet? Jammer, doei, niet betalen. Na even zoeken: Op woensdag en donderdag van 12:00 tot 17:00 kunt u ons telefonisch bereiken op nummer: +31 70-3184214. Op officiële feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten.
Ja ik had gebeld vandaag na het tweede dreigmailtje. Vindt het allemaal maar vaag. Weet niet wat ik met die incasso aanmoet. Dank je wel voor je reactie.
U hebt niets mogen ontvangen, maar hebt u wel iets besteld?
Nee niets ontvangen. Besteld? Telefoon kan zijn opgenomen door kids maar die zijn te jong.
Hallo Cassicassii ,
Waarom heb ik een factuur of een aanmaning ontvangen?
Als u de Premium Kaart telefonisch hebt besteld is uw bestelling (met uw toestemming) opgenomen. U hebt tijdens het gedeelte van het gesprek dat is opgenomen, toestemming gegeven voor een automatische incasso van uw rekening, of u hebt aangegeven op een andere wijze te betalen. Als in het eerste geval het bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven (bijvoorbeeld omdat er tijdelijk geen geld op uw rekening stond) ontvangt u een factuur. Een factuur wordt per e-mail en/of per post verstuurd.
Zelfs de adressering is naar mijn ouderlijk huis en onder mijn meisjesnaam. Maar verder weten ze me per mail te bereiken. Hoe kom ik hier vanaf?
Hoe komen zij aan uw gegevens ?
Lees ook hier , het hele internet staat vol met klachten is een louche bedrijf
https://www.google.nl/#q=premiumkiosk+klachten&*&spf=373
Dank je wel. Maar de vraag blijft hoe kom ik hier vanaf.
Telefoon zou opgenomen kunnen zijn door uw kinderen die nog te jong zijn. Deze kennen uw meisjesnaam, het adres van uw ouderlijk huis en uw mailadres?
U weet dus schijnbaar al dat er via de telefoon iets besteld is. Vreemd verhaal dat u ze niet gesproken heeft, maar zij wel gegevens van u hebben.
Ik heb heel veel telefoon via werk sluit niet uit dat ze hebben gebeld en telefoon is opgenomen. Echter adres etc zijn niet goed dus waar ze dat verder vandaan hebben? Ik wil hier gewoon vanaf hoe dan ook. Kan er niets mee.
@Cassicassii ,
Vreemde situatie , u heeft niks besteld , maar in een reactie vermeld u , Telefoon kan zijn opgenomen door kids maar die zijn te jong., dus de kids zijn te jong maar weten wel al uw privegegens !!!, klinkt voor mij ongeloofwaardig .
Ik krijg aanmaningen van Premium kiosk. Echter heb ik nooit wat mogen ontvangen
Ook deze regel doet mij twijfelen aan uw verhaal Echter heb ik , dat betekent dat u er van op de hoogte was .
Plaats uw klacht op klachtenkompas , klik op de rode regels.
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/premium-kiosk/details;jsessionid=C8BC67FF3F3DA1D2472CA2D8339AC990?companyId=743b8d71-3ea8-458c-bd0a-a9c56f1df646
Lees ook dit ,
http://kassa.vara.nl/nieuws/acm-betaal-niet-voor-ongeldige-abonnementen-op-kortingssites
Stuur premiumkiosk een brief / of mail , ontkennen tot standkomen van een overeenkomst , zie hier de voorbeeldbrief .
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/ontkennen-van-overeenkomst/voorbeeldbrief-ontkennen-totstandkoming-overeenkomst
Dank u wel. Ik ga hiermee aan de slag.
Graag gedaan , succes .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Coulance regeling
Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'. Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bij hij of zij ... Lees meer
Kan ISP Tweak het contract ontbinden met berekening in eigen voordeel?
Beste Kassa,
nu al een aantal jaar heb ik een internet glasvezel abonnement bij Tweak.
Nu Tweak is overgenomen door Odido kreeg ik een email dat Tweak mijn abonnementscontract wil ontbinden en mezelf bij Odido moet aanmelden.
Het betreft een abonnementsvorm welke ik per jaar betaal (gezien het voordeel van 10 euro per maand).
In de afwikkeling wil Tweak mij nu met terugwe
...
Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer