lu
door luwestek Jul 25, 2006 om 10:56
Vakantie & reizen

Probleem Transavia

Ik heb door omstandigheden een vlucht gemist bij Transavia, heb hiervoor een andere vlucht moeten nemen bij een andere maatschappij, met uiteraard nieuwe tickets.Mijn vraag aan Transavia is, kan ik de niet gebruikte tickets gebruiken voor een volgende reis. Het antwoord van Transavia is niets zeggend,1e hebben uw mail niet ontvangen,2e is in behandeling met een dossiernummer erbij.Op al mijn mailtjes, nu zeker 5, krijg ik geen antwoord, op een telefoontje van mij à €0,25 p. min. kreeg ik na 25 min. (wachten op doorverb.) de gesprekstoon.


Wie weet wat ik verder nog kan doen om dit op te lossen.


Frits

2803 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2006 om 11:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Luwestek,
In plaats van het 0900-nummer, heeft u al gebeld met hun 'normale' nummer 020-4060406 voor vragen?
Mvgr - B



ve
door verwijderd - Jul 25, 2006 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Is afhankelijk van ticket, er zijn die vaste datum en tijd hebben, dan jammer, maar open datum met slechts reservering, daar kan ieder reisburo, liefst de verkoper, of een gespecialiseerde in tickets zonder reis direkt antwoord op geven.


Dus gereserveerde datum mag schuiven, vaste niet...


geld terug is zelden tenzij het toestel veel eerder vertrok...

ve
door verwijderd - Jul 29, 2006 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Of dit kan is volledig afhankelijk van de voorwaarden die gelden bij de geboekte boekingsklasse. De regels bij Transavia zijn over het algemeen strikt dus ik geef u weinig kans.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2006 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo, is het een idee om een gewone brief te suren naar Transavia met uw vraag, of eventueel aangetekend?


Ik neem aan dat Transavia rekening zal houden met de door u aangevoerde omstandigheid, maar ook met het feit dat het bedoelde toestel met een lege stoel is vertrokken omdat u niet tijdig inchekte resp. niet kwam.


Indien het toestel inderdaad met een lege, de door u gereserveerde, stoel is vertrokken geef ik u weinig kans, tenzij de omstandigheid zodanig was dat .....


 

ve
door verwijderd - Jul 31, 2006 om 21:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb inderdaad een "normale" brief naar Transavia gestuurd, hierop werd ook correct op gereageerd.Gevolg; Transavia had begrip voor de situatie en bood aan om de volgende reis geheel te vergoeden.De enige kosten voor mij zijn z.g.n. wijzigingskosten die bedragen €25 per persoon.


Complimenten voor Transavia, zo kan het dus ook!!!


Frits

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Pi
Pieter Wester - Mar 25, 2024 om 12:03
Computers & telefonie

Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?

Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.

De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer