Probleem Transavia
Ik heb door omstandigheden een vlucht gemist bij Transavia, heb hiervoor een andere vlucht moeten nemen bij een andere maatschappij, met uiteraard nieuwe tickets.Mijn vraag aan Transavia is, kan ik de niet gebruikte tickets gebruiken voor een volgende reis. Het antwoord van Transavia is niets zeggend,1e hebben uw mail niet ontvangen,2e is in behandeling met een dossiernummer erbij.Op al mijn mailtjes, nu zeker 5, krijg ik geen antwoord, op een telefoontje van mij à €0,25 p. min. kreeg ik na 25 min. (wachten op doorverb.) de gesprekstoon.
Wie weet wat ik verder nog kan doen om dit op te lossen.
Frits
Beste Luwestek,
In plaats van het 0900-nummer, heeft u al gebeld met hun 'normale' nummer 020-4060406 voor vragen?
Mvgr - B
Is afhankelijk van ticket, er zijn die vaste datum en tijd hebben, dan jammer, maar open datum met slechts reservering, daar kan ieder reisburo, liefst de verkoper, of een gespecialiseerde in tickets zonder reis direkt antwoord op geven.
Dus gereserveerde datum mag schuiven, vaste niet...
geld terug is zelden tenzij het toestel veel eerder vertrok...
Of dit kan is volledig afhankelijk van de voorwaarden die gelden bij de geboekte boekingsklasse. De regels bij Transavia zijn over het algemeen strikt dus ik geef u weinig kans.
Hallo, is het een idee om een gewone brief te suren naar Transavia met uw vraag, of eventueel aangetekend?
Ik neem aan dat Transavia rekening zal houden met de door u aangevoerde omstandigheid, maar ook met het feit dat het bedoelde toestel met een lege stoel is vertrokken omdat u niet tijdig inchekte resp. niet kwam.
Indien het toestel inderdaad met een lege, de door u gereserveerde, stoel is vertrokken geef ik u weinig kans, tenzij de omstandigheid zodanig was dat .....
Ik heb inderdaad een "normale" brief naar Transavia gestuurd, hierop werd ook correct op gereageerd.Gevolg; Transavia had begrip voor de situatie en bood aan om de volgende reis geheel te vergoeden.De enige kosten voor mij zijn z.g.n. wijzigingskosten die bedragen €25 per persoon.
Complimenten voor Transavia, zo kan het dus ook!!!
Frits
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?
Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.
De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer