REIS GEANNULEERD
IK HEB EEN KERSTREIS BIJ BUTTERFLIJ GEBOEKT, VOOR 336 EUR0 VOOR 11 DECEMBER,OP 4DECEMBER KREEG IK EEN BRIEF VAN BUTTERFLY DAT DE REIS REIS GEANNULEERD WAS WEGENS TE WEINIG DEELNAME, EN DAT DEZE WAS VERPLAATST NAAR 14 DECEMBER EN ALS WIJ MEE WILDEN DAT WIJ MOESTEN BELLEN, IK HEB TOEN GEBELD DAT WIJ NIET MEE KONDEN, EN 0NS WERD VERTELD DAT WIJ HET BETAALDE BEDRAG DIRECT TERUG KREGEN, MAAR TOT OP DE DAG VAN VANDAAG NIETS,HUN EERSTE REACTIE WAS HALF GELD TERUG, OMDAT ZIJ VOOR DEZE REIS ONKOSTEN HADDEN GEMAAKT, NA NA 3 MAAND EEN ALTERATIEF NAAR SYPRUS,,NA 4 MAAND KREGEN WIJ TE HOREN WIJ HADDEN DE RIES GEANNULEERD HEBBEN. VOOR DE BRIEF VAN 2 DECEMBER TERWIJL WIJ OP 2 DECEMBER HET EINDBEDRAG VOOR DIE REIS BETAALD HEBBEN ,NA VEEL MAILEN BELLEN EN SCHRIJVEN IS MIJNGELD NOG NIET TERUG ,MIJN VRAAG IS HOE KRIJG IK MIJN GELD TERUG EN ZIJN ER MISSGHIEN NOG MEER SLACHTOFFERS, J,G BENTLAGE MUSSELKANAAL
Waarschuwing: Uw computer is besmet door het CapsLockStuck virus :-(
@costnix, de besmetting was er ook al in Januari met dezelfde vraag. Kan je nagaan, : een vragensteller die antwoorden niet leest.
Hallo G-Bentlage ,
Deze vraag heeft u al eerder gesteld , klik op de rode regel .
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/kerstreis-butterfly?id=588602
Waarom gebruikt u alleen maar hoofdletters? Dit leest erg vervelend en wordt op internet gezien als schreeuwen. En dat is toch echt niet nodig. U deed dit ook al in uw vorige vraag. Leer dit a.u.b. direct af!! Schakel de toets en het lampje 'Caps Lock' op uw toetsenbord uit.
Verder heeft niet u de reis geannuleerd, maar Butterfly. Heeft u een rechtsbijstandverzekering? Schakel die dan in. Of neem contact op met het Juridisch Loket.
WIJ HEBBEN MEER KLACHTEN OVER BUTTERFLY
Lees eerst eens de reacties. Graag stoppen met alles in hoofdletters schrijven. Heeft u iets aan de antwoorden die tot op heden gegeven zijn? Geef hier eerst antwoord op, dan kunnen we eventueel verder helpen.
Ik hoor plots effe slecht, al dat getoeter aan mijn oren.
Nog steeds besmet met het CapsLockStuck vrirus!
En wij over het gebruik van uitsluitend hoofdletters.
Dat is dan jammer dat u nog meer klachten hebt, maar die hoeft u hier niet neer te zetten, want u leest de reacties toch niet.
Naast dat de caps-lock vast lijkt te zitten, lijkt de enter toets het juist niet te doen. Het is lastig en onleesbaar en ik ga dan ook niet helpen als het zo is opgeschreven ;)
@G-Bentlage ,
Als u de reis geboekt heeft via het reisbureau in Duitsland , neem dan contact op met ECC , klik op de rode regel en scroll naar beneden .
https://www.eccnederland.nl/nl
"1-2 Butterfly Droomreizen voor Droomprijzen" staat er op hun Belgische site. Achter de naam staat GmbH, dus vermoedelijk bevindt dit bedrijf zich in het Duitstalige deel van België. Jammer dat u niet even op Google heeft gekeken, dan was u misschien wel ontwaakt. Dan had u de ervaringen kunnen lezen van lotgenoten die, net als u, hebben zitten dromen van een voordelige reis terwijl de droom van Butterfly wel in vervulling is gegaan, namelijk het succesvol om de tuin leiden van mensen (om het netjes uit te drukken). Reis aanbieden, deze annuleren wegens gebrek aan deelnemers (hoewel Kerstreizen doorgaans goed geboekt zijn), alternatieven aanbieden, maar wanneer daar om begrijpelijke redenen geen gebruik van kan worden gemaakt noemt men dat een annulering uwerzijds en blijkt later dat Butterfly diep in slaap is gevallen. Ze reageren niet meer. Butterfly biedt droomreizen aan aan mensen die b.v. een enquete hebben ingevuld of die naar een verkoopdemonstratie zijn gekomen. Zulke akties zijn bijna altijd foute boel. En, meneer Berlage, uw vraag zou zonder meer serieuzer zijn beantwoord wanneer u niet beide keren uw probleem in kapitale letters had getikt en daarmee bent doorgegaan. Dat komt over als GESCHREEUW en daar wordt niemand blij van. Bovendien is het tegen de spelregels van Vara Kassa Vraag & Beantwoord.
Duitstalig deel in België, dat is toch Nederlands of Frans wat de Belgen spreken. But correct me if i',m wrong
Nooit van het Duitse stukje in Belgie gehoord? Lees dan eens hier.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Duitstalige_Gemeenschap#Vertegenwoordiging_van_de_Duitstalige_gemeenschap_in_het_federale_Belgi.C3.AB
Bij omroep MAX is ook al aandacht geschonken aan de houding van Butterfly.
U kunt het spreekuur bellen voor hulp heb ik begrepen.
Lees hier voor informatie en het telefoonnummer (op de rode regel klikken): http://www.maxvandaag.nl/sessies/themas/consument/verkoopdemonstraties/
EN STOP EENS MET DIE HOOFDLETTERS!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer