G-
door G-BENTLAGE May 8, 2017 om 15:04
Vakantie & reizen

REIS GEANNULEERD

IK HEB EEN KERSTREIS BIJ BUTTERFLIJ GEBOEKT, VOOR 336 EUR0 VOOR 11 DECEMBER,OP  4DECEMBER KREEG IK EEN BRIEF VAN BUTTERFLY DAT DE REIS REIS GEANNULEERD WAS WEGENS TE WEINIG DEELNAME, EN DAT DEZE WAS VERPLAATST NAAR 14 DECEMBER EN ALS WIJ MEE WILDEN DAT WIJ MOESTEN BELLEN, IK HEB TOEN GEBELD DAT WIJ NIET MEE KONDEN, EN 0NS WERD VERTELD DAT WIJ HET BETAALDE BEDRAG DIRECT TERUG KREGEN, MAAR TOT OP DE DAG VAN VANDAAG NIETS,HUN EERSTE REACTIE WAS HALF GELD TERUG, OMDAT ZIJ VOOR DEZE REIS ONKOSTEN HADDEN GEMAAKT, NA NA 3 MAAND EEN ALTERATIEF NAAR SYPRUS,,NA 4 MAAND KREGEN WIJ TE HOREN WIJ HADDEN DE RIES GEANNULEERD HEBBEN. VOOR DE BRIEF VAN 2 DECEMBER TERWIJL WIJ OP 2 DECEMBER HET EINDBEDRAG VOOR DIE REIS BETAALD HEBBEN ,NA VEEL MAILEN BELLEN EN SCHRIJVEN IS MIJNGELD NOG NIET TERUG ,MIJN VRAAG IS HOE KRIJG IK MIJN GELD TERUG EN ZIJN ER MISSGHIEN NOG MEER SLACHTOFFERS, J,G BENTLAGE MUSSELKANAAL

2497 10 Rapporteer

costnix
door costnix - May 8, 2017 om 15:06
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Waarschuwing: Uw computer is besmet door het CapsLockStuck virus :-(

tenormin
door tenormin May 8, 2017 om 18:57
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@costnix, de besmetting was er ook al in Januari met dezelfde vraag. Kan je nagaan, : een vragensteller die antwoorden niet leest.

marita5
door marita5 - May 8, 2017 om 15:07
11505 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo G-Bentlage ,

Deze vraag heeft u al eerder gesteld , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/kerstreis-butterfly?id=588602

fa
door familyman - May 8, 2017 om 15:10
888 Antwoorden / 1 Vragen

Vraagsteller, als u nu uw eigen vraag terugleest, vindt u dat prettig lezen? Wij niet.

emcede
door emcede - May 8, 2017 om 15:53
960 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom gebruikt u alleen maar hoofdletters? Dit leest erg vervelend en wordt op internet gezien als schreeuwen. En dat is toch echt niet nodig. U deed dit ook al in uw vorige vraag. Leer dit a.u.b. direct af!! Schakel de toets en het lampje 'Caps Lock' op uw toetsenbord uit.

Verder heeft niet u de reis geannuleerd, maar Butterfly. Heeft u een rechtsbijstandverzekering? Schakel die dan in. Of neem contact op met het Juridisch Loket.

G-
door G-BENTLAGE - May 8, 2017 om 16:49
1 Antwoorden / 2 Vragen

WIJ HEBBEN MEER KLACHTEN OVER BUTTERFLY

pino123
door pino123 May 8, 2017 om 16:56
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Lees eerst eens de reacties. Graag stoppen met alles in hoofdletters schrijven. Heeft u iets aan de antwoorden die tot op heden gegeven zijn? Geef hier eerst antwoord op, dan kunnen we eventueel verder helpen.

fa
door familyman May 8, 2017 om 17:04
888 Antwoorden / 1 Vragen

Ik hoor plots effe slecht, al dat getoeter aan mijn oren.

costnix
door costnix May 9, 2017 om 11:54
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Nog steeds besmet met het CapsLockStuck vrirus!

gerbera
door gerbera May 9, 2017 om 11:58
7358 Antwoorden / 14 Vragen

En wij over het gebruik van uitsluitend hoofdletters.

tijger1
door tijger1 - May 8, 2017 om 17:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is dan jammer dat u nog meer klachten hebt, maar die hoeft u hier niet neer te zetten, want u leest de reacties toch niet.

ja
door jacky2006 - May 8, 2017 om 17:18
10 Antwoorden / 1 Vragen

Naast dat de caps-lock vast lijkt te zitten, lijkt de enter toets het juist niet te doen. Het is lastig en onleesbaar en ik ga dan ook niet helpen als het zo is opgeschreven ;)

marita5
door marita5 - May 8, 2017 om 18:47
11505 Antwoorden / 15 Vragen

@G-Bentlage ,

Als u de reis geboekt heeft via het reisbureau in Duitsland , neem dan contact op met ECC , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.eccnederland.nl/nl

boppe1943
door boppe1943 - May 8, 2017 om 19:22
1129 Antwoorden / 98 Vragen

"1-2 Butterfly Droomreizen voor Droomprijzen" staat er op hun Belgische site. Achter de naam staat GmbH, dus vermoedelijk bevindt dit bedrijf zich in het Duitstalige deel van België. Jammer dat u niet even op Google heeft gekeken, dan was u misschien wel ontwaakt. Dan had u de ervaringen kunnen lezen van lotgenoten die, net als u, hebben zitten dromen van een voordelige reis terwijl de droom van Butterfly wel in vervulling is gegaan, namelijk het succesvol om de tuin leiden van mensen (om het netjes uit te drukken). Reis aanbieden, deze annuleren wegens gebrek aan deelnemers (hoewel Kerstreizen doorgaans goed geboekt zijn), alternatieven aanbieden, maar wanneer daar om begrijpelijke redenen geen gebruik van kan worden gemaakt noemt men dat een annulering uwerzijds en blijkt later dat Butterfly diep in slaap is gevallen. Ze reageren niet meer. Butterfly biedt droomreizen aan aan mensen die b.v. een enquete hebben ingevuld of die naar een verkoopdemonstratie zijn gekomen. Zulke akties zijn bijna altijd foute boel. En, meneer Berlage, uw vraag zou zonder meer serieuzer zijn beantwoord wanneer u niet beide keren uw probleem in kapitale letters had getikt en daarmee bent doorgegaan. Dat komt over als GESCHREEUW en daar wordt niemand blij van. Bovendien is het tegen de spelregels van Vara Kassa Vraag & Beantwoord.

Gerry1969
door Gerry1969 May 8, 2017 om 22:57
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Duitstalig deel in België, dat is toch Nederlands of Frans wat de Belgen spreken. But correct me if i',m wrong

tijger1
door tijger1 May 8, 2017 om 23:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen
aurora1
door aurora1 - May 9, 2017 om 14:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij omroep MAX is ook al aandacht geschonken aan de houding van Butterfly.
U kunt het spreekuur bellen voor hulp heb ik begrepen.
Lees hier voor informatie en het telefoonnummer (op de rode regel klikken): http://www.maxvandaag.nl/sessies/themas/consument/verkoopdemonstraties/

EN STOP EENS MET DIE HOOFDLETTERS!