Theo Dinnessen
door Theo Dinnessen Feb 5, 2016 om 12:15
Vakantie & reizen

Spotreizen, te mooi om waar te zijn.

Ik werd gebeld door een snelle jongen van Spotreizen.
Voor tweehonderd euro een vakantie van zeven dagen voor twee personen incl. vlucht en hotel.
Alleen even gegevens noteren ( hij had bijna alles in bezit) en als laatste vraag je bankrekeningnummer.
Je zat nog nergens aan vast.
Daarna krijg je een mail waarin je dan een gebruikersnaam en wachtwoord in staat waar je een eventuele reis zou kunnen boeken.
Dit voelt niet lekker.
Weet u hier meer van?

Vriendelijke groet,
Th.C.Dinnessen.

7060 8 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 5, 2016 om 12:20
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Heb zelf geen ervaring.
Volg uw gevoel maar en ga nergens op in.
vr, gr.

tenormin
door tenormin - Feb 5, 2016 om 12:26
16823 Antwoorden / 108 Vragen

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/beantwoord/vraag/vakantie-reizen/wie-heeft-ervaring-met-spotreis-eu-het-is-een-abonnement-voor-199-per-jaar

U krijgt daar ook nog commentaar te lezen van Spotreizen zelf. Niet doen, zou ik zeggen.

tenormin
door tenormin - Feb 5, 2016 om 12:30
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Sorry, krijg geen werkende link.

zoekster1
door zoekster1 - Feb 5, 2016 om 12:30
1583 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft overigens bedenktijd, omdat dit een abonnement is. Aangezien er (nog) geen vakantie met bepaalde tijd is geboekt, valt dit onder het herroepingsrecht. Op de site kan ik nergens wat vinden over het herroepingsrecht daarmee wordt het herroepingsrecht verlengd tot maximaal een jaar. Het abo kost u 199 euro per jaar. Ik zou nu onmiddelijk gebruik maken van dit herroepingsrecht, want ik denk dat u telefonisch klant bent geworden. Wel ongelofelijk dwaas van u om aan een wildvreemde uw rekeningnummer te geven. Geeft u dat ook aan mij als ik u bel?

Lees even dit, klik HIER

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/wie-heeft-ervaring-met-spotreis-eu-het-is-een-abonnement-voor-199-per-jaar

tenormin
door tenormin Feb 5, 2016 om 12:38
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Zoek de fout. Ik zie niet mijn fout in de link, jij wel? Oh ja, zie het nu pas: dubbelop, dom van me.

zoekster1
door zoekster1 Feb 5, 2016 om 12:44
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik had volgens mij een fout gemaakt door hem dubbel te zetten, heb het inmiddels verbeterd.

zoekster1
door zoekster1 - Feb 5, 2016 om 12:32
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Houd uw bankrekening in de gaten waarschijnlijk wordt er een dezer dagen een bedrag afgeboekt.

zoekster1
door zoekster1 - Feb 5, 2016 om 12:36
1583 Antwoorden / 3 Vragen

U lijkt me overigens de perfecte kandidaat voor het bel me niet register. Dat is geheel gratis.

Klik HIER

spotreis
door spotreis - Mar 4, 2016 om 20:48
7 Antwoorden / Vragen

Beste meneer/mevrouw Dinnessen,

Leuk onderwerp heeft u gekozen, is eigenlijk een soort van compliment :-)

Natuurlijk lees ik ook de rest van uw bericht en merk het gevoel wat u bekruipt.

Ik zie dat u uw bericht op 5 februari heeft geplaatst (dit is al een tijdje geleden), maar ik kan hier niet direct uit opmaken of u zich inderdaad als klant heeft aangemeld.

Wij maken bij de zoektocht naar nieuwe klanten inderdaad zoals vele organisaties onder andere ook gebruik van de telefoon.

Als u zich aanmeldt als klant, dan ontvangt u een gebruikersnaam (code) waarmee u 2x per jaar een reis voor 2 personen kunt kiezen.

U heeft na aanmelding, conform de wet koop op afstand altijd het recht om hier binnen 14 dagen vanaf te zien.
We melden dit natuurlijk ook expliciet in de bevestiging die u per e-mail of brief ontvangt bij aanmelding om verwarring te voorkomen.

Indien u hier graag verder over wilt praten staan wij u graag te woord (023-3021717).
Andere gebruikers van dit forum verwijzen ook naar overige berichten, daar staan ook vragen van gebruikers en reacties van ons.

Wij zullen er altijd alles aan doen om alle gebruikers van de diverse fora van alle informatie te voorzien.
Het is geen geheim dat we een commerciële organisatie zijn, echter wel met een -volgens ons- mooi doel: voor zoveel mogelijk mensen op reis gaan weer betaalbaar/haalbaar maken.
Indien er desondanks twijfels bestaan over onze dienstverlening, dan vernemen wij dit graag.

Ik hoop van u te horen :-)

Met vriendelijke groet,
Webcare Spotreis

Do
door Dondersteen1962 - Apr 5, 2016 om 17:41
6 Antwoorden / Vragen

Hoi Th.

Ik werd ook gebeld door Spotreis,

Wel akkoord gegeven op het ontvangen van een aanbieding per email. Daarna geen email met aanbieding gezien, wel werd geld van mijn rekening gehaald dat ik snel weer terug heb geboekt. Nu zit er een incassobureau achteraan maar ik heb geen overeenkomst met deze mensen dus ga ook niet betalen.

Ik zou er niet mee in zee gaan want dit van mij voelt ook echt niet lekker.

Groetjes,
W.