Spotreizen, te mooi om waar te zijn.
Ik werd gebeld door een snelle jongen van Spotreizen.
Voor tweehonderd euro een vakantie van zeven dagen voor twee personen incl. vlucht en hotel.
Alleen even gegevens noteren ( hij had bijna alles in bezit) en als laatste vraag je bankrekeningnummer.
Je zat nog nergens aan vast.
Daarna krijg je een mail waarin je dan een gebruikersnaam en wachtwoord in staat waar je een eventuele reis zou kunnen boeken.
Dit voelt niet lekker.
Weet u hier meer van?
Vriendelijke groet,
Th.C.Dinnessen.
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/beantwoord/vraag/vakantie-reizen/wie-heeft-ervaring-met-spotreis-eu-het-is-een-abonnement-voor-199-per-jaar
U krijgt daar ook nog commentaar te lezen van Spotreizen zelf. Niet doen, zou ik zeggen.
U heeft overigens bedenktijd, omdat dit een abonnement is. Aangezien er (nog) geen vakantie met bepaalde tijd is geboekt, valt dit onder het herroepingsrecht. Op de site kan ik nergens wat vinden over het herroepingsrecht daarmee wordt het herroepingsrecht verlengd tot maximaal een jaar. Het abo kost u 199 euro per jaar. Ik zou nu onmiddelijk gebruik maken van dit herroepingsrecht, want ik denk dat u telefonisch klant bent geworden. Wel ongelofelijk dwaas van u om aan een wildvreemde uw rekeningnummer te geven. Geeft u dat ook aan mij als ik u bel?
Lees even dit, klik HIER
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/wie-heeft-ervaring-met-spotreis-eu-het-is-een-abonnement-voor-199-per-jaar
Zoek de fout. Ik zie niet mijn fout in de link, jij wel? Oh ja, zie het nu pas: dubbelop, dom van me.
Ik had volgens mij een fout gemaakt door hem dubbel te zetten, heb het inmiddels verbeterd.
Beste meneer/mevrouw Dinnessen,
Leuk onderwerp heeft u gekozen, is eigenlijk een soort van compliment :-)
Natuurlijk lees ik ook de rest van uw bericht en merk het gevoel wat u bekruipt.
Ik zie dat u uw bericht op 5 februari heeft geplaatst (dit is al een tijdje geleden), maar ik kan hier niet direct uit opmaken of u zich inderdaad als klant heeft aangemeld.
Wij maken bij de zoektocht naar nieuwe klanten inderdaad zoals vele organisaties onder andere ook gebruik van de telefoon.
Als u zich aanmeldt als klant, dan ontvangt u een gebruikersnaam (code) waarmee u 2x per jaar een reis voor 2 personen kunt kiezen.
U heeft na aanmelding, conform de wet koop op afstand altijd het recht om hier binnen 14 dagen vanaf te zien.
We melden dit natuurlijk ook expliciet in de bevestiging die u per e-mail of brief ontvangt bij aanmelding om verwarring te voorkomen.
Indien u hier graag verder over wilt praten staan wij u graag te woord (023-3021717).
Andere gebruikers van dit forum verwijzen ook naar overige berichten, daar staan ook vragen van gebruikers en reacties van ons.
Wij zullen er altijd alles aan doen om alle gebruikers van de diverse fora van alle informatie te voorzien.
Het is geen geheim dat we een commerciële organisatie zijn, echter wel met een -volgens ons- mooi doel: voor zoveel mogelijk mensen op reis gaan weer betaalbaar/haalbaar maken.
Indien er desondanks twijfels bestaan over onze dienstverlening, dan vernemen wij dit graag.
Ik hoop van u te horen :-)
Met vriendelijke groet,
Webcare Spotreis
Hoi Th.
Ik werd ook gebeld door Spotreis,
Wel akkoord gegeven op het ontvangen van een aanbieding per email. Daarna geen email met aanbieding gezien, wel werd geld van mijn rekening gehaald dat ik snel weer terug heb geboekt. Nu zit er een incassobureau achteraan maar ik heb geen overeenkomst met deze mensen dus ga ook niet betalen.
Ik zou er niet mee in zee gaan want dit van mij voelt ook echt niet lekker.
Groetjes,
W.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer