Twee maal betalen voor dezelfde vliegreis
Wij boeken al jaren via internet onze vliegreis bij Tui-Jetair in Belgie. Dit jaar moesten wij bij vertrek op Brussels Airport nieuwe ticktes kopen omdat wij met onze initialen in plaats van met onze volledige voornamen hadden geboekt. Wij betaalden dus wel twee keer de luchthavenbelasting en op Tenerife checkten wij in met gegevens van onze oorspronkelijke tickets!
[edit-redactie] tui.be wees onze klacht tot twee keer toe af.
Wat kunnen wij verder doen ?
[edit]
Als u al jaren boekt via internet kunt u al jarenlang zien wat u moet invullen. Als er staat naam en voornaam staat er natuurlijk niet naam en initialen. De ene luchthaven is kritischer als de andere. U had ook kunnen stranden op Tenerife als ze u daar niet door hadden gelaten.
U heeft de fout gemaakt door uw gegevens foutief in te vullen, en het spreekwoord luidt wie zijn billen brand...
Jammer dat Tui-Jetair in Belgie u kennelijk bij het verwerken van de boeking niet heeft kunnen waarschuwen voor de fout.
Tijdens het boeken wordt aangegeven wat je moet invullen. Als je dat negeert moet er achteraf niet geklaagd worden. Enbals je niet snapt wat er staat ga je naar een reisbureau met professionals die weten hoe het moet.
En nu maar hopen dat TS het na een jaar wel goed zal invullen.
Niets, een wijze les meenemen voor de volgende boeking.
Wat voor nut heeft het om een topic van een jaar oud naar boven te halen?
@neodutchio
Oeps! Dank voor de correctie, let er altijd op maar dit keer over het hoofd gezien. Stomstomstom...
Dat kwam ongetwijfeld omdat anderen vanmorgen dat topic al naar boven gevist hadden,
Dus al jarenlang doet u het goed en nu dacht u, kom laat ik dit jaar eens mijn initialen gebruiken?
Topic van 5 juli 2017.
@Tijger, nee hoor ik hoef nog geen leesbrilletje. Zie het prima zo.
Vriendin 1 Gerry 0, heeft ze toch gelijk
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Opzeggen lidmaatschap FVD
Beste lezers,
Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus
...
Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer