Ma
door Maikel Kooistra Jul 12, 2016 om 14:36
Vakantie & reizen

UWIS caravanbed gekocht en ben niet tevreden over de afwerking. Wat te doen?

Ik heb een uniek product gekocht. Het is het UWIS caravanbed. Een hoogslaper zodat kinderen rustig kunnen slapen. Echter de kwaliteit van de afwerking laat sterkt te wensen over. Veel oneffenheden van de coating en de onderlegger is niet goed afgewerkt. Voor een product van bijna € 400,00 had ik een betere kwaliteit verwacht. Een nieuwe auto koop je immers ook niet met lak schade.
De leverancier wil het product wel innemen (mits in onbeschadigde doos). Omruilen heeft geen zin zei hij en hij wil ook geen dozen open maken om de kwaliteit van een ander te controleren. De Leverancier/importeur weet dat hij de enige is en dat het de oplossing is om extra slaapplek te genereren in de caravan.

http://www.uwis.nl/

Ik wil graag weten wat ik kan doen om een juiste oplossing te vinden.

6853 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jul 12, 2016 om 14:44
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Maikel Kooistra , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel ( lees ook de rechter kolom ) 

https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand

tijger1
door tijger1 - Jul 12, 2016 om 15:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U kunt het terugsturen en u moet uw geld terugkrijgen, dat is alles. Andere oplossing is er niet. U kunt niet eisen dat hij ander bedden gaat controleren.

edrick3
door edrick3 - Jul 12, 2016 om 16:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Tja, jouw juiste oplossing is natuurlijk een goed afgewerkt bed.
Als de leverancier zegt dat omruilen geen zin heeft gaat die er blijkbaar vanuit dat alle producten dezelfde (slechte) kwaliteit hebben.
Zou voorstellen om tóch te ruilen (wie weet) en als ook dat caravanbed slecht is je geld terug.
Gaat leverancier hiermee niet accoord dan is de keus aan jou: geld terug of een (weliswaar slecht afgewerkte) slaapplaats in je caravan.

uwis
door uwis - May 18, 2017 om 12:45
1 Antwoorden / Vragen
1

Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met de afwerking van het Uwis Caravanbed. Wij proberen altijd en zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren. Om mileutechnische redenen hebben we het frame gepoedercoat, dit geeft over het algemeen een strak uiterlijk alleen is dit niet te vergelijken met autolak. Zo is het mogelijk dat er een kleine oneffenheid op het frame te vinden is. Tot zover hebben wij nog geen enkele andere klacht gehad betreft afwerking. Ook zijn alle door ons zelf beoordeelde bedden verder van goede kwaliteit. We hebben de bedden momenteel al in veel caravans gemonteerd. Veel foto's hiervan zijn te bewonderen op www.caravanbed.com. We hebben geprobeerde afwerking zo goed mogelijk in beeld te brengen. Retourneren is altijd mogelijk binnen 14 dagen zoals aangeboden. Voor verdere vragen staan we u graag te woord op info@uwis.nl.
Uwis B.V.

costnix
door costnix May 18, 2017 om 14:32
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Weer een gevalletje van: "Moutarde aprės le repas." :-(

panter22
door panter22 - May 18, 2017 om 12:54
6599 Antwoorden / Vragen
0

Wat vind je een juiste oplossing? Korting misschien?

Cookies
door Cookies - May 18, 2017 om 12:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

@uwis: lekker vlotte reactie!

hansje klein
door hansje klein - May 18, 2017 om 13:02
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Goede probleemoplosser, slechte afwerking ...

Dan heb je uiteindelijk géén keuze wanneer het de enige aanbieder is. Ook een korting kan uw ongenoegen niet wegwerken. Dus slikken of stikken! Ik denk, dat u inmiddels allang dit product mèt onzorgvuldige afwerking heeft ingebouwd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer