UWIS caravanbed gekocht en ben niet tevreden over de afwerking. Wat te doen?
Ik heb een uniek product gekocht. Het is het UWIS caravanbed. Een hoogslaper zodat kinderen rustig kunnen slapen. Echter de kwaliteit van de afwerking laat sterkt te wensen over. Veel oneffenheden van de coating en de onderlegger is niet goed afgewerkt. Voor een product van bijna € 400,00 had ik een betere kwaliteit verwacht. Een nieuwe auto koop je immers ook niet met lak schade.
De leverancier wil het product wel innemen (mits in onbeschadigde doos). Omruilen heeft geen zin zei hij en hij wil ook geen dozen open maken om de kwaliteit van een ander te controleren. De Leverancier/importeur weet dat hij de enige is en dat het de oplossing is om extra slaapplek te genereren in de caravan.
http://www.uwis.nl/
Ik wil graag weten wat ik kan doen om een juiste oplossing te vinden.
Hallo Maikel Kooistra ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel ( lees ook de rechter kolom )
https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand
U kunt het terugsturen en u moet uw geld terugkrijgen, dat is alles. Andere oplossing is er niet. U kunt niet eisen dat hij ander bedden gaat controleren.
Tja, jouw juiste oplossing is natuurlijk een goed afgewerkt bed.
Als de leverancier zegt dat omruilen geen zin heeft gaat die er blijkbaar vanuit dat alle producten dezelfde (slechte) kwaliteit hebben.
Zou voorstellen om tóch te ruilen (wie weet) en als ook dat caravanbed slecht is je geld terug.
Gaat leverancier hiermee niet accoord dan is de keus aan jou: geld terug of een (weliswaar slecht afgewerkte) slaapplaats in je caravan.
Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met de afwerking van het Uwis Caravanbed. Wij proberen altijd en zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren. Om mileutechnische redenen hebben we het frame gepoedercoat, dit geeft over het algemeen een strak uiterlijk alleen is dit niet te vergelijken met autolak. Zo is het mogelijk dat er een kleine oneffenheid op het frame te vinden is. Tot zover hebben wij nog geen enkele andere klacht gehad betreft afwerking. Ook zijn alle door ons zelf beoordeelde bedden verder van goede kwaliteit. We hebben de bedden momenteel al in veel caravans gemonteerd. Veel foto's hiervan zijn te bewonderen op www.caravanbed.com. We hebben geprobeerde afwerking zo goed mogelijk in beeld te brengen. Retourneren is altijd mogelijk binnen 14 dagen zoals aangeboden. Voor verdere vragen staan we u graag te woord op info@uwis.nl.
Uwis B.V.
Weer een gevalletje van: "Moutarde aprės le repas." :-(
Goede probleemoplosser, slechte afwerking ...
Dan heb je uiteindelijk géén keuze wanneer het de enige aanbieder is. Ook een korting kan uw ongenoegen niet wegwerken. Dus slikken of stikken! Ik denk, dat u inmiddels allang dit product mèt onzorgvuldige afwerking heeft ingebouwd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Nationale energie beheer
Heb probleem met nationale energie beheer
Zij hebben me onder valse voorwendselen overgezet van budget energie naar mega energie waar in straf boeten kreeg wat niet beloofd was zij hebben het geprobeerd op te lossen en contract ontbonden met mega en me geplaats bij gewoon energie en me belooft dat ik 250 euro binnen 8 weken terug gestort zou krijgen maar onder tussen al 12 weken niets nu kree
...
Lees meer
Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer