St
door Stehoe Apr 28, 2016 om 15:37
Vakantie & reizen

Vakantie via vakantieveilingen

Ik heb een verrassingsreis van 8 dagen via vakantieveilingen geboekt en heb deer 535 euro voor betaald.
Nadat ik de reis gewonnen had, moest ik deze vebevestigen via een andere organisatie, welke ik niet kende. Daar werd ik geconfronteerd met elellerlei extra's die , mijns inziens al in de prijs inbegrepen zaten. Voor de zekerheid heb ik deze wel aange- vinkt en uiteindelijk de reis datum bevestigd. Vervolgens kwam er van het betreffende bedrijf direct een bericht met een factuur of ik nog even 330 euro bij wilde betalen. Dat wilde ik natuurlijk niet.
Na het nodige heen en weer mailen, werd mij verteld dat als ik deze extras niet bij zou betalen mijn hele reis geannullerrd zou worden en ik mijn geld (betaald 535 euro) kwijt zou zijn.
`Ik heb nogmaals aangegeven dat ik geen belangstelling heb voor al die extra's en dat ik de basisreis wens van 535 euro die mij verkocht is.
Vervolgens werden mij geen reis bescheiden toegestuurd en kon ik met niks wegwezen
Inderdaad een verrassingsreis echter niet zoals ik deze voor ogen had. Daarna nog een berichtje gestuurd dat ik van de gehele reis afzie en det ik graag mijn gelde teruggestort wil hebben. nzatuurelijk geen reactie.

1396 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 28, 2016 om 15:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor klachten moet u bij vakantieveilingen zijn.

En u wint niets, maar plaatst het hoogste bod.

ja
door jackyh - Apr 28, 2016 om 16:10
953 Antwoorden / 4 Vragen

Zou dit voorleggen aan de STER die momenteel reclame voor deze firma uitzend. Lijkt me zo dat een en ander niet klopt met de reclame.

tijger1
door tijger1 - Apr 28, 2016 om 16:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ jackyh

Wat moet de Ts bij de Ster? Hij of zij heeft iets gekocht bij vakantieveilingen. Die zijn het aanspreekpunt.

ja
door jackyh Apr 29, 2016 om 17:41
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb meerdere malen gehoord dat de Ster reclame verwijderd i.v.m. een onjuiste voorstelling van zaken. Dit wordt altijd bekend en dat zal deze firma zich vast wel aantrekken.

hutch
door hutch - Apr 28, 2016 om 16:26
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als u eerst gegoogeld had, had u eerst alle klachten over dit soort akkefietjes kunnen lezen.

www.klacht.nl/vakantieveiling-nl/: 232 !!  pagina's vol met klachten (x ongeveer 10 = meer dan 2000 klachten!). Ondanks dat 99% opgelost is (?), neemt u dan nog de gok?? Ik begrijp niet dat dit clubje nog bestaat.

En ook (...) dit bedrijf vind alles erg 'vervelend'. Wat een 'vervelende' reacties altijd.

En laat me eens raden..... een verrassingsreisje naar Polen?

costnix
door costnix - Apr 28, 2016 om 19:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U heeft nu een verassingsreis geboekt voor uw geld.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 28, 2016 om 19:43
3449 Antwoorden / 25 Vragen

De verrassingen voordat de reis begint zijn al enorm. Ben benieuwd wat u daar te wachten staat,  ik reken op nog veel meer verassingen.
U heeft het hoogste bod geplaatst en ik denk dat u hier niet onderuit komt.
Voor veilingen gelden aparte regels.
Als het te mooi lijkt om waar te zijn is dat ook meestal zo
Diewilik

ha
door halex - Apr 29, 2016 om 08:04
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom dacht u dat 'elellerlei extra's' bij de prijs inbegrepen waren? Om wat voor extra's ging het?
Het 'voor de zekerheid' aanvinken begrijp ik ook niet. Zoals u het opschrijft, hebt u voor extra opties gekozen. En extraatjes kosten in de regel geld. Voor niets gaat de zon op.

Cookies
door Cookies - Apr 29, 2016 om 09:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@hutch: als je bij ieder willekeurige boekingssite '  elellerlei extra's' aan gaat vinken, komen er ook allerlei kosten bij. Dit heeft dus echt niks met Vakantieveilingen.nl te maken.