ei
door einstein_1 Nov 2, 2010 om 17:00
Vakantie & reizen

Vakantieveiling.nl

Mijn ervaring met vakantieveiling.nl is dat je genept wordt.Bon voor hotelovernachting Fletcherhotels voor een x bedrag gekocht, geld weg en geen boeking mogelijk.
Zijn er meer mensen die een slechte ervaring met vakantieveiling.nl hebben?

997 2 Rapporteer

marcel75
door marcel75 - Nov 2, 2010 om 17:03
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Hoezo is er geen boeking mogelijk? Is dat alleen in een bepaalde periode mogelijk dan? En stond dat er niet bij?

stacey
door stacey - Nov 2, 2010 om 18:53
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Zijn meer van deze ervaringen, lees even via de link een eerdere topic hierover.

Klik Hier