ve
door verzorger Oct 26, 2016 om 15:34
Vakantie & reizen

Waarom is er geen maandabonnement bij canal digitaal?

Aangezien ik een maand per jaar op vakantie ga met mijn caravan en dan ook graag TV wil kijken heb ik een abonnement bij canal digitaal. Maar voor die ene maaand moet ik een abonnement voor tenminste een half jaar afsluiten, dus ik betaal voor een maand TV kijken iets van 95 euro en dat vind ik nogal veel.

maar volgens mij maken zij dankbaar (mis)bruik van het feit dat ze redelijk  atonoom zijn, zeker als je naar het buitenland gaat. is daar nu iets aan te doen?

1899 10 Rapporteer

gi
door gijs.b - Oct 26, 2016 om 15:45
14 Antwoorden / 0 Vragen

Geen idee wat atonoom is... maar er is natuurlijk niets aan te doen. Het staat een bedrijf vrij om een bepaald abonnement aan te bieden en het staat een consument vrij om daar gebruik van te maken.
Er is geen enkel wettelijk recht om voorwaarden aan te passen als die je niet bevallen.

Cookies
door Cookies - Oct 26, 2016 om 16:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja hoor, daar is wat aan te doen: even een maandje geen t.v. kijken.

ve
door verzorger Oct 26, 2016 om 16:37
0 Antwoorden / 1 Vragen

Ooch dank je wel, wat een prachtig en vooral nuttig antwoord,

Cookies
door Cookies Oct 26, 2016 om 16:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Graag gedaan.

aurora1
door aurora1 Oct 26, 2016 om 20:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is inderdaad een nuttig antwoord.

tijger1
door tijger1 - Oct 26, 2016 om 16:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent, als u met vakantie bent, helemaal niet verplicht tv te kijken. Daarnaast barst het van de free to air kanalen die u helemaal zonder abonnement kunt ontvangen. Net zoals veel Duitse kanalen, goed voor uw talen.

tenormin
door tenormin - Oct 26, 2016 om 16:47
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Als ik 6 maanden per jaar in het buitenland ben moet ik toch de huur etc. betalen. Raar hé?

costnix
door costnix Oct 30, 2016 om 08:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het zou verboden moeten worden :-D

hansje klein
door hansje klein - Oct 26, 2016 om 17:29
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Drie Euro per dag? Waar hebben we het over? Flesje wijn minder et voilá!

pi
door pieterwolters - Oct 26, 2016 om 19:30
3610 Antwoorden / 0 Vragen

In het buitenland hebben ze ook TV... Daar heb je geen Canal Digitaal abonnement voor nodig.

Maar even terug naar de vraag: iedere extra abonnementsvorm kost geld om in te voeren, te beheren etc. Dus waarom zou je als bedrijf allerlei varianten invoeren waar naar verwachting weinig vraag naar is?

tijger1
door tijger1 - Oct 26, 2016 om 19:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt ook in Nederland uw abonnement op tv opzeggen en voor CD een jaarabonnement nemen.

gerbera
door gerbera - Oct 26, 2016 om 22:56
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Waarom is er geen maandabonnement bij canal digitaal?

Waarom wel, omdat u met vakantie gaat ?
zeker als je naar het buitenland gaat. is daar nu iets aan te doen?
Ja hoor, of niet met vakantie gaan, of het in de totale (vakantie)kosten opnemen, of geen abo nemen, of gewoon een maandje zonder tv en genieten van datgene wat het buitenland u te bieden heeft.

costnix
door costnix - Oct 27, 2016 om 09:43
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kijk nooit televisie, als op vakantie ben. Ook goed voor mijn TV thuis, die heeft dan ook vakantie.

viejo
door viejo - Oct 28, 2016 om 16:02
63 Antwoorden / 4 Vragen

Neem Uw Sat-receiver (+campingschotel) mee