el
door elsroos Feb 12, 2016 om 22:14
Voeding & gezondheid

Afvallen met slimfruit

pakket is gratis wordt gezegd, is dat waar?

54433 32 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 12, 2016 om 22:15
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Gratis bestaat niet. Lees op dit forum maar eens hoeveel ellende "gratis"  heeft veroorzaakt.
Diewilik

marita567
door marita567 - Feb 12, 2016 om 22:19
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo elsroos,

Is het dit wat u bedoelt , zo ja lees dan eens deze informatie door en vooral de roze rechterkant, niks is gratis .

http://slimfruit.nl/

tenormin
door tenormin - Feb 12, 2016 om 22:20
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Elsroos, ga echt nooit in op wat gratis aangeboden word. U weet wel, zon, regen, hagel en sneeuw - dat is gratis. Voor de rest barst het van de adders onder het gras. Niet doen, hoor.

gerbera
door gerbera - Feb 12, 2016 om 22:22
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Het pakket is gratis dus trappen we er weer in. Helaas het vervolg is niet gratis maar door de ellende die u daar van heeft valt u zeker af.

Cookies
door Cookies - Feb 12, 2016 om 22:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er wordt nog meer gezegd, maar dat lees je dan niet? Tip: verstand ingeschakeld laten, ZEKER bij het woord ' gratis'.

Nog een tip (gratis): afvallen die je door minder eten en meer bewegen. Houd je nog geld over ook!

tenormin
door tenormin Feb 13, 2016 om 00:06
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Het beste dieët is het VDH dieët: Vreet De Helft.

ma
door maus2 Jul 18, 2016 om 16:12
37 Antwoorden / 3 Vragen

Mensen eten, dieren vreten. Wist je dat niet ??

tenormin
door tenormin Sep 15, 2016 om 19:17
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@maus2, zie je reactie nu pas: als mensen dik zijn (op problemen van ziekten e.d. na): over het algemeen vreten ze te veel.

diumenge
door diumenge - Feb 12, 2016 om 22:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik reageer bij de volgende vraag over ongevraagde pakketten en incasso's wel.

costnix
door costnix - Feb 12, 2016 om 22:53
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als u 68 Euro per maand gratis noemt, dan is het antwoord JA!

tijger1
door tijger1 - Feb 12, 2016 om 23:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er zitten helemaal geen adders onder het gras, wat u straks moet gaan betalen, staat uitgebreid vermeld.

En dan nog even afgezien van het feit dat het spul helemaal niet werkt. Maar goed, het is GRATIS voor € 7,50. Koopje dus.

tenormin
door tenormin Feb 13, 2016 om 00:09
16816 Antwoorden / 108 Vragen

En dat staat uitgebreid vermeld word dus zelden of nooit gelezen. Vandaar de vele vragen natuurlijk.
Hier juist omgekeerd: lees ik "gratis" lees ik zelden de rest. Zouden meer mensen moeten doen.

wi
door willy van der mark May 13, 2016 om 10:29
1 Antwoorden / Vragen

Sorry hoor maar toen ik het bestelde stond het niet vermeld en ben er dus ingetrapt. Nu alles nagekeken en staat het wel vermeld, maar ondertussen zijn er al heel veel mensen de dupe hiervan geworden.

zoekster1
door zoekster1 - Feb 13, 2016 om 01:09
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Trap er niet in.

sy
door sylvia_71 - Feb 13, 2016 om 12:37
288 Antwoorden / 0 Vragen

Gratis bestaat niet! Lees dan ook de rest, algemene voorwaarden enzo, van het artikel. Zo jammer dat mensen hier nog intrappen.

hutch
door hutch - Feb 13, 2016 om 16:05
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag @Elsroos,

als u op de site van Slimfruit de foto bekijkt van die dame ('voor' en 'na') weet u al meteen dat u zeker belazerd gaat worden, indien u met dit clubje in zee gaat. Die foto is namelijk niet echt, maar gefotoshopt. Als zij al de boel belazeren met een simpel fotootje, wat doen zij dan wel niet met hun (toekomstige) 'slachtoffers'?

Vervolgens gaan we ene 'Sonja' uit Utrecht eens 'bekijken:

Wat toevallig zeg..... zij gebruikt Slimfruit, maar ook Omegaslim. Maar het wordt nog leuker:
Bestaat die 'Sonja' überhaupt wel. Zij blijkt namelijk (ook?) Rachel Stevens te heten (zie: dit bij 2.45 minuut).

Laten we ook eens die zogenaamde 'Kim' uit Eindhoven bekijken......

Ook zij snoept van 2 walletjes......

Ook die dame die ons zo stoïcijns aankijkt op die website is heel erg druk op allerlei websites, bijv. hier , maar dan heeft het met 'haar' te maken.

Zou dit 'bedrijfje' wel toestemming hebben gekregen om die foto's te gebruiken?

En dat zogenaamde 'gratis' is zonder meer al € 7,50. Daarna een idioot bedrag van € 68,-- per maand...... = € 816,-- (!) per jaar (ex verzendkosten?).
En helemaal goed zijn die voorwaarden ook niet gezien de volgende zin:
"Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending en eventuele handelingskosten voor zijn rekening."

Voor de rest....... tja, dat is al genoeg uit de doeken gedaan. Pas op, trap er niet in!

diumenge
door diumenge Feb 13, 2016 om 16:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Mooi speurwerk!

tijger1
door tijger1 Feb 13, 2016 om 16:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lijken wel datingssites.:-))

hutch
door hutch Feb 13, 2016 om 16:33
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En die telefoniste die werkt zich te pletter. Zij werkt kriskras door Europa, van oost naar west en van zuid naar noord......
En hoeveel talen zij wel niet moet kunnen spreken..... onvoorstelbaar! Neem mijn petje voor haar af.... ;-)

tenormin
door tenormin Feb 14, 2016 om 00:05
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Jeetje, als ik de vraagstelster was geweest kreeg je topantwoord. Sherlock Holmes is er niets bij.

akkerdistel
door akkerdistel Feb 14, 2016 om 18:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Maar ik zou die Sonja/Rachel gewoon doen hoor, ow wacht eens eventjes, verkeerde site om dit te roepen ;-).

hutch
door hutch - Feb 13, 2016 om 16:26
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"Bevalt SlimFruit u niet? Dan kunt u het pakket terugsturen en bent u een (gratis) ervaring rijker."

Het is toch wat...... een 'bedrijfje' dat de betekenis van het woord 'gratis' nog niet eens weet. Speciaal voor dit 'bedrijfje' het volgende:
Dikke van Dale: gra·tis (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1voor niets; kosteloos

Verzendkosten: € 7,50. Retourzenden ongeveer gelijke kosten, is dus totaal minimaal € 15,--. Om maar nog niet eens over die 'handelingskosten' te spreken, die niet eens berekend mogen worden bij gebruik van het retourrecht.

Dus voor dit 'bedrijfje' is (minimaal) € 15,-- 'gratis'....... Denken zij echt dat iedereen achterlijk is??

Jo
door Jolandaderooij Oct 19, 2016 om 15:26
1 Antwoorden / Vragen

Maar als je het pakket  niet  hebt ontvangen  en daar bel je vanaf het begin over en je stopt het meteen dan ben je ruim optijd maar zij blijven gewoon zeggen dat ik het heb ontvangen maar als je niks hebt kan je ook niks terug sturen

er
door ericknulst - Mar 26, 2016 om 05:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo..pakje terug naar depot pakketdienst en auto-incasso geblokeerd.
Diverse vette mails met STOP sending me ...verzonden. Bellen ....kreeg geen kontact.
Nu maar hopen dat zt snappen.
Of weet iemand een betere andere manier om deze oplichterij een halt toe te roepen

akkerdistel
door akkerdistel Mar 26, 2016 om 11:10
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Het is geen oplichting, u trapt zelf in de val..

wi
door willy van der mark May 13, 2016 om 10:32
1 Antwoorden / Vragen

Helaas storneren werkt niet, heb hun gebeld en werd gelijk gedreigd met incassobureau.

yv
door yvon knijff Jul 8, 2016 om 11:06
Antwoorden / Vragen

Klopt wij zijn er ook ingetrapt en het incassobaro doet alleen telefonsich of via mail. Ze dreigen en noem maar op dit bedrijf moet een halt toegeroepen worden telefonisch krijg je geen contact met slimfruit en ook niet met dat incassoburo. Heb ze nu een mail gestuurd en erbij gezegd dat ik uitkijk naar de dagvaarding. Er zijn zoveel klachten over dit bedrijf en het incassoburo wat ik ook nergens bij is aangesloten. Ook heb ik het via klachtenkompas ingediend en bij tros opgelicht lees wel dat dat het geen oplichting is maar dat is het wel degelijk.

hutch
door hutch Jul 8, 2016 om 15:05
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Trap er niet in. Dat malafide 'incassobureautje' is alleen maar aan het bluffen. Zou me totaal niet verwonderen, als het één (malafide / criminele) club is.

Tijger2
door Tijger2 - Mar 26, 2016 om 09:23
302 Antwoorden / 1 Vragen

@eriknulst

Ja hoor, ik weet een betere manier. In het vervolg niet meer die GRATIS pakketten bestellen en u hebt er geen last van.

wi
door willy van der mark - May 13, 2016 om 10:26
1 Antwoorden / Vragen

Of het waar is of niet zou het niet bestellen, je kunt een proefpakket bestellen en dat kost je 7 euro maar dan blijven ze sturen elke maand en gaat er zomaar (zonder dat je hier toestemming voor geeft) 69 euro vanaf en dit blijft maar doorgaan. Storneren dan wordt er gedreigd met incasso etc. Toen ik het bestelde stond de zin dat als je je niet afmeld je elke maand blijft ontvangen er niet bij. Nu staat het er wel bij maar ondertussen zijn er heel veel mensen hier de dupe van geworden. Als je bij slimfruit forum kijkt zie je een reeks van klachten hierover. Dus zou gewoon lekker bij een winkel iets halen en zeker niet online bestellen.

Ni
door NietGek - May 17, 2016 om 21:52
6 Antwoorden / Vragen

Of dat gratis is onbelangrijk. Ik denk niet dat je daar op de lange duur van afvalt zonder je lichaam teniet te doen.
Suiker blijft suiker en daar wordt je dik van.

danielle van der zwan
door danielle van der zwan - May 26, 2016 om 13:13
2 Antwoorden / Vragen

Nou ik heb er dus ellende mee. Ooit een pakketje gehad voor 7,50 maar nog geen gram afgevallen dus dacht dat hoef ik niet meer, krijg ik ineens weer een pakketje toegezonden en deze heb in retour gezonden naar het filiaal in Dordrecht. Maar steeds probeerde deze firma 68 EURO van mijn rekening te halen met een automatische incasso die ik ze nooit had toegekend. Ineens kreeg ik weer een pakketje. Heb via email verkeer laten weten dat ze dit pakketje maar zelf moesten komen ophalen omdat ik er geen zin in had het weer terug te zenden. Uiteindelijk na het emailverkeer te hebben gehad heb ik het pakketje naar hun filiaal gezonden waar de zaak zich bevind en niet naar dhl in Dodrecht.......................had ik dat maar wel gedaan. Nu krijg ik een incassobureau op mijn dak en moet incl. boete 100 eurobetalen ????????????? Heb weer contact met Slimfuit gezocht en deze beweren het pakketje niet te hebben ontvangen.......................hahah en nu mag ik gaan bewijzen dat ik dat pakketje met pillen wel retour heb gezonden. Nou ik kan dus aan de slag .........................maar denk dat ik op zijn  Holland gezegd gewoon de "Lul" bent...........................op deze slinkse manier proberen ze geld te verdienen. Ik ben benieuwd bij hoeveel mensen ze dit al gedaan hebben.

Groetjes
Danielle

tijger1
door tijger1 - May 26, 2016 om 14:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als u een pakje verstuurd, krijgt u van de post een track en trace code. Daarmee kunt u zo zien dat het wel bezorgd is.

Maar doet er verder niet toe.

Niet betalen en verder negeren. En nooit meer een gratis pakket bestellen.

Ro
door Robert923 - Jun 6, 2016 om 09:04
1 Antwoorden / Vragen

Nee, beste ELSROOS,
SlimFruit is dus niet gratis, zoals ze in een advertentie op de startpagina van ZeelandNet voorstelde om een proefpakket aan te vragen. Dus heb ik dat proefpakket aangevraagd, dat zou gratis zijn, echter zonder vermelding wat er nu op hun site staat, dat je wel moet betalen. Ze hebben getracht onrechtmatig via automatische incasso euro 68,- van mijn ING bankrekening te incasseren, echter heeft ING mij gelukkig op tijd gewaarschuwd, aangezien SlimFruit nimmer een incasso machtiging tot het automatisch incasseren van gelden van mijn ING bankrekening hebben gekregen en zeker geen door mijzelf persoonlijke ondertekende incasso machtiging.
Nu ontvang ik dus aanmaningen via de Nederlandse Incasso Centrale over 2 rekeningen welke ik niet zou hebben betaald, incassokosten, rente. Ik heb nimmer ooit een overeenkomst met SlimFruit gehad noch ondertekend en toch flikken ze dat om mensen gewoon ordinair te misleiden en te bedonderen en te bestelen van hun zuur verdiende geld. Alles komt via e-mails binnen en antwoorden van mij met onderbouwde commentaar van mij worden nog niet eens beantwoordt. Noch werd een bijsluiter geleverd. Zelfs ook niet toen ik er om vroeg aan SlimFruit. Ze willen alleen maar geld incasseren. Nota bene ben ik ook nog 1 week ziek op bed geweest vanwege het inslikken van 1 capsule, hierdoor kreeg ik hevige darmklachten, darmkrampen, maagpijnen en hevige diaree (dysenterie). De dokter thuis geweest en medicijnen gekregen. Ik heb SlimFruit van wanprestatie en een het plegen van een onrechtmatige daad beschuldigd en gesommeerd om mijn medicijn- en dokterskosten te vergoeden. Geen enkele reactie. Alleen na enkele weken een aanmaning van de Nederlandse Incasso Centrale of ik een slordige euro 120,- wilde betalen i.v.m. 2 zogenaamde niet betaalde rekeningen, incassokosten en rente. Gisteren zondag 5 juni 2016 wederom per e-mail een aanmaning ontvangen van die Ned. Incasso Centrale. Klacht ingediend bij de N.V.I. Nederlandse Vereniging van erkende Incassobureaus. Wat een waardelozen situatie, je wordt gewoon belazerd. Dus niets is gratis, ja , de zon, de regen enz... Groetjes. R.

danielle van der zwan
door danielle van der zwan - Jun 15, 2016 om 01:10
2 Antwoorden / Vragen

Noooooooooit   aan beginnen, ze blijven sturen en op een gegeen moment vragen ze aan je het retour te zenden naar hun eigen adres, zeggen dan dat ze het niet hebben ontvangen en laten je dan gewoon 68 euries betalen laat je ht oplopen krijg je incassokosten erbij van 40 betaal je dan nog niet dreigen ze je via het gerecht en ook die kosten verhalen ze dan op je. echt een duister zaakie dat slimfruit

gr
Danielle

hutch
door hutch Jun 15, 2016 om 10:21
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ik heb zo het idee dat dit criminele clubje (firma 'List & Bedrog') geen enkele zaak voor de rechter durft te brengen. De rechter is ook niet achterlijk, die heeft die smerige truukjes van dit clubje ook wel in de gaten. Daarnaast nemen zij een incassobureautje in handen, die, uiteraard!, niet aangesloten is bij de NVI.

Bd
door Bdurrx Jul 29, 2016 om 18:33
1 Antwoorden / Vragen

Weet u naar welk adres ik het pakket terug kann sturen want bij mij staat alleen een adres uit dordrecht er op en niet eens een postcode.

Ge
door GerarddeWilt - Jul 19, 2016 om 10:06
1 Antwoorden / Vragen

gezonde en zeer effectieve vetverbrander SLIMFRUIT.
ik probeer contact te maken met het bedrijf gevestigt in Oosterhout (NB) schijnt niet te bestaan.
hoe kan ik de leveringen stop zetten?

Bd
door Bdurrx - Jul 29, 2016 om 18:32
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb het pakket besteld maar na dat ik alles lees heb ik spijt. Ik ben zelf 17 en heb nul inkomen hoe kan ik het beste de problemen tegen gaan en naar waar kan het pakket gestuutd worden ? Ik zoek dringend hulp

gerbera
door gerbera Jul 29, 2016 om 22:35
7348 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft een bedenktijd van 14 dagen binnen die tijd kunt u het pakket terugzenden naar het adres waar u het besteld heeft.

nu
door nuances - Sep 2, 2016 om 00:05
1 Antwoorden / Vragen

Kijk uit!!!!
Ik heb zo'n pakketje gekocht van 7,50 euro. Dat heb ik via internetbankieren betaald. Voorwaarden waren duidelijk, geen verplichtingen, geen vervolgzendingen. Toch .... vandaag is 68 euro via automatische incasso afgeschreven. Daar heb ik op geen enkele manier toestemming voor gegeven. Ze hebben de betaling van 7,50 euro gebruikt om een link te leggen met je bankrekening. Eenmaal die link halen ze geld zonder enig bericht van je bankrekening. Dat lijkt mij zeker strafbaar, het is regelrechte diefstal. Mocht je het ook overkomen direct de incasso blokkeren en het geld terug laten storten. Ik hoop dat ik het terug krijg.  .

tijger1
door tijger1 Sep 15, 2016 om 19:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt het bedrag gewoon storneren. Dien ook een klacht in bij uw bank over deze onrechtmatige incasso.

Maar u begrijpt toch wel dat dat spul niet werkt.

sp
door spike amsterdam Sep 26, 2016 om 16:26
1 Antwoorden / Vragen

Maar @tijger ... ik heb dus ook gewoon de afschrijvingen gestorneert nog voordat ze verder konden afschrijven. Daarna niks meer van gehoord en nu krijg ik plots ene brief/mail van incasso met een rekening niet normaal. Wat kan ik nu doen? Groetjes

sp
door spike amsterdam - Sep 26, 2016 om 16:24
1 Antwoorden / Vragen

Nou ik heb dis plotselong een hoge rekening binnen gekregen van slimfruit. Heb geen abbonement aangevraagd. Had alleen het proefpakket aangevraagd tegen eenmalige verzendkosten. Er stond duidelijk bij eenmalig. Wat kan ik nu doen? Ik had het gelijk stopgezet bij de bank om te voorkomendat ze weer geld af zouden trekken. Heb maanden miks gehoord en opeens een rekening van een incasso bureau...

marita5
door marita5 Sep 27, 2016 om 10:02
11495 Antwoorden / 15 Vragen

U kunt een brief sturen , laat hun maar bewijzen dat u een overeenkomst hebt afgesloten , zie hier :

Wat zet u in uw brief?

  • Dat u geen overeenkomst hebt met het bedrijf
  • Dat het ook de reden is waarom u de rekening niet betaalt
  • Dat de ondernemer moet bewijzen dat u wel een overeenkomst hebt gesloten
  • En dat u een reactie op uw brief wilt voor een bepaalde datum. Let op: de tijd die u de ondernemer geeft moet redelijk zijn.

U kunt hiervoor ook onze voorbeeldbrief gebruiken.

marita5
door marita5 Sep 27, 2016 om 10:05
11495 Antwoorden / 15 Vragen
Ma
door Marionroes - Oct 5, 2016 om 15:49
1 Antwoorden / Vragen

Nee is niet waar. Ze zeggen dat je het 3x moet betalen terwijl je het 1x krijgt. Daarnaast moet je een hoog bedrag betalen van 86 euro. Je komt er niet van af.  M.v.g. Marion Roes

An
door Antonine - Oct 6, 2016 om 13:32
1 Antwoorden / Vragen

Heb in juli een 'gratis' proefpakketje besteld..moest 7'50€ verzendkosten betalen via een eenmalig incasso. Pakketje geleverd, verzendkosten geïncasseerd..geen grammetje afgevallen. Een maand geleden werd er zomaar 68€ van m'n rekening afgeschreven! Heb ik uiteraard teruggeboekt. Nu krijg ik betalingsherinneringen en aanmaningen via email toegestuurd. Grote oplichters zijn het!!

costnix
door costnix Oct 6, 2016 om 17:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

In juli dit jaar was het allang bekend, dat slimfruit de boel in de maling neemt.

tijger1
door tijger1 Oct 6, 2016 om 18:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@antonine. U hebt dit topic gevonden en ook helemaal doorgelezen neem ik aan, dus u weet wat u moet doen. Alles negeren.

En weet u wat u ook moet doe? Nooit meer "gratis" proefpakketjes bestellen, dan zit u niet in de ellende. Toets bij zoek een vraag eens Slimfruit in, dan kunt u gratis een paar uren ellende lezen,

sm
door smaass1962 - Oct 8, 2016 om 11:46
2 Antwoorden / Vragen

Hallo Anke,
Ik heb hetzelfde meegemaakt met slimfruit, echter ik heb de tweede zending aangebroken en dus nu wel betaald.
Ik was in de veronderstelling dat het na de proefzending klaar was, maar dat was dus niet het geval..
In de voorwaarden van slimfruit las ik dat je zelf moest opzeggen na de proefzending, dus vond ik het terecht dat ik nog eenmalig betaalde, hoewel het een slimme streek van hen is; bij het bestellen vd preofzending wordt dit nergens verteld..
Ik heb de daarop volgende incasso  teruggedraaid en vervolgens ontving ik een brief van het incassobureau.
Ik wilde verhaal halen, maar kreeg geen gehoor bij het incassobureau en na een mail van mij ontving ik ineens een betalingsherinnering van de betaling die ik dus gedaan had...
Ik heb vandaag een mail de deur uit gedaan naar slimfruit dat ik geen zendingen meer wil ontvangen en ook alle evt. incasso's zal terugdraaien.
Hopelijk is dit het laatste contact dat ik met hen zal hebben en hoor ik net als jij niets meer van hen, anders krijgt e.e.a. alsnog een vervelend staartje..

Cookies
door Cookies Oct 8, 2016 om 11:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je gaat toch hopelijk niet HETZELFDE verhaal in alle slimfruit topics zetten? Lees de spelregels eens door, zou ik zeggen.

Jo
door Jolandaderooij - Oct 19, 2016 om 15:01
1 Antwoorden / Vragen

Heb slimfruit gebeld om te zeggen  dat ik het pakket  niet had ontvangen  en dat ik overal  van af zag dit was op 27-07-2016  vandaag 19-10-2016 zie ik dat ze geld willen  halen  van  mijn rekening  ik ze bellen en weer het hele verhaal  verteld dat ik niks heb ontvangen  en het stop had gezet maar ze begon gewoon  meteen te dreigen  dat ik moet betalen  dat klopt  toch niet als je niet eens  iets hebt ontvangen

gerbera
door gerbera Oct 19, 2016 om 15:52
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Rekening van hun blokkeren, eventueel geincasseerd geld storneren en verder niet betalen of iets doen. Dreigementen met deurwaarder e.d. negeren, stopt vanzelf. Eventueel kunt u hun een bericht sturen met de mededeling dat u aangifte gaat doen van poging tot oplichting. Maar dit Topic is reeds van februari dus heeft u genoeg kunnen lezen hoe te handelen.

ni
door nitwitje - Nov 2, 2016 om 07:41
69 Antwoorden / 35 Vragen

neen en je zit voorlopig vast aan die oplichter

he
door heileen - Nov 4, 2016 om 15:03
3 Antwoorden / 3 Vragen

Nee, het riekt naar oplichting! Een manier om snel rijk te worden van 'onwetende' mensen... Gratis is duurkoop!

dr
door driftkikker - Nov 4, 2016 om 15:12
19 Antwoorden / 13 Vragen

vandaag weer een aanmaning van een incassobureau. Ik heb klachten ingediend bij Plusonline (de adverteerder die nog steeds adverteert), Klachtenkompas (consumentenbond) Consuwijzer (soort overheid-klachtenbureau. Wat doen al die instanties achter de coulissen tegen  Slimfruit?

ha
door harry hb - Nov 23, 2016 om 09:48
2 Antwoorden / Vragen

We weten ondertussen dat als iets te mooi is om waar te zijn, dat ook zo is.
Men is alleen op uw geld uit, dat is al zo als u de deur uitgaat, en nog meer als u online aankopen wilt doen.
Slimfruit is hier een schoolvoorbeeld van.
Deze bedrijven zouden op een zwarte lijst moeten komen te staan.