jo
door jolanda bakx Aug 22, 2016 om 11:16
Voeding & gezondheid

Allround vitality

ik ben een keer opgebeld of ik een proef pakketje vitaminen wilde proberen voor een bepaald bedrag ik heb daar mee ingestemd en voor betaald dan kom ik er achter dat de pillen toch niet werken en dat ik extra vitamines bij moet nemen dus kom ik duurder uit ik krijg een pakketje binnen voor 3maanden aan pillen ik heb die terug gestuurd met een briefje erbij dat ik wenst dat ze geen vitamines meer moeten sturen krijg ik een brief van het bedrijf maar nu komt het nu blijkt dat ik er voor 1 jaar vast zit maar bij mij weten heb ik daar niet voor getekend de mevr zegt dat ik in een band opname ja heb gezegt maar daar sta mij niks van bekend ik heb wel destijds aan de vrouw gevraagd aan de telefoon dat ik op iedere moment er mee kan stoppen als ik er niet tevreden over bent haar antwoord was toen ja toen ik belde was op 4-8-2016 ik moet nog steeds de band opname krijgen het is nu 22-8-2016 nog steeds niks ontvangen krijg ik een brief binnen op 8-8-2016 (wij zijn op vakantie gegaan op7-8-2016 t/m 21-8-2016) dat het naar de deurwaarde gaat maar ik heb de pillen niet en het gekste is dat de factuurdatum niet klopt staat 18-7-2016 en heb het pakketje pas 25-7-2016 ontvangen en 30-7-2016 retour gestuurd ik ga het bedrijf ook niet meer bellen ze zijn niet klantvriendelijk mijn vraag is hoe kan ik dit het beste oplossen

9450 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 22, 2016 om 11:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stuur nog één keer één mail. Schrijf daarin dat u geen abonnement bent aangegaan, dat u slechts gebruik hebt gemaakt van de proefzending. Schrijf ook dat u de vervolgzending hebt teruggestuurd en dat u uiteraard niet gaat betalen. Schrijf ook dat u verdere rechtshandelingen met vertrouwen tegemoet ziet. En dan klaar en nergens meer op reageren.

Voor een deurwaarder moet er eerst een rechtzitting geweest zijn, waarin u veroordeeld wordt tot betalen. En die rechtszitting komt er niet.

In het vervolg zulke telefoontjes afkappen met : nee, dank u wel.

En nooit meer ergens proefpakketjes bestellen, dat voorkomt een hoop ellende.

Potjes vitamine zijn te kust en te keur te koop bij de drogist of supermarkt.

tenormin
door tenormin - Aug 22, 2016 om 11:29
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Wel, u schrijft het zelf al: "ik ga het bedrijf niet meer bellen", dat is stap 1. Ze gaan heus niet naar de deurwaarder, dus voor hun stap 2 hoeft u niet bang te zijn. Die proefpakketjes toch. Een mens zou er spontaan een vitamine overdosis van krijgen. Gaat u toch s.v.p. nooit meer in op "proef", "gratis" of wat dan ook. Allemaal verlakkerij. Zo jammer dat we niet eerst even Google gebruiken voor betreffende producten alvorens te bestellen/aan te vragen.

ra
door ramanah - Aug 22, 2016 om 11:44
135 Antwoorden / Vragen

Telefonische verkoop: regel 1: Altijd NEE zeggen en de verbinding verbreken. Colportage oid: Regel 1: NEE zeggen, niet tekenen, doorlopen.

costnix
door costnix Aug 23, 2016 om 09:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij mij horen ze alleen maar "KLIK!"   :-D

ra
door ramanah Aug 23, 2016 om 10:24
135 Antwoorden / Vragen

en daarna: "Tuur .... Tuut .... Tuut.

marita5
door marita5 - Aug 22, 2016 om 11:46
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jolanda Bakx ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel ( lees ook de blauwe rechterkolom )

https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-vervolgzendingen-niet-besteld-geef-geen-geld

jo
door jolanda bakx - Aug 22, 2016 om 11:50
2 Antwoorden / 1 Vragen

dank jullie wel voor de raad!! ik bedoelde mee om te zeggen dat ik ze niet meer op bel met de reden dat ze niet vriendelijk zijn! ze maken je woest! en echt ze kunnen mij bellen voor wat dan ook het rode telefoontje word ingedrukt! bedankt voor de tips!

tenormin
door tenormin - Aug 22, 2016 om 15:02
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Deze vraagsteller krijgt van mij +10. Waarom? Omdat iemand eindelijk weer eens iets terugkoppelt.
Bedankt @jolandabakx

t.
door t.herkelman - Aug 23, 2016 om 11:57
2 Antwoorden / Vragen

Zeer bekend verhaal!
Om hier vanaf te komen heb ik het zelfde gedaan wat 'tijger1" schrijft; Aangetekende brief en vervolgens nergens meer op reageren.

Zelf heb ik nu al 1,5 maand niks meer van ze gehoord en verwacht ook geen verdere acties meer van hun kant.

Koop nu lekker mijn multivitamines bij vivitals.nl. Ze zijn zelfs goedkoper dan Allround en je hebt geen achtelijke abbonementen en de kwaliteit is ook beter.

Ik hoop dat je snel van ze afkomt. Succes!

elies79
door elies79 - Aug 24, 2016 om 11:58
3 Antwoorden / 3 Vragen

Heb ook problemen met dit bedrijf.
Heb op 4 juli een proefpakket ontvangen en direct aangegeven geen verdere zendingen te willen ontvangen. Natuurlijk kreeg ik een maand later wel een pakket thuis, die ik direct retour heb gezonden. Echter viel gister weer een pakket in de bus en een aanmaning van t vorrige pakket. Ik heb meteen gebeld. Volgens hun is er niets retour gekomen en heb ik nooit contact gehad met hun. Ook moet t proefpakket in april zijn verstuurd en komen de klantnummers niet overeen. Heb opnieuw een bericht gestuurd via hun site en ben in afwachting. Ook dit pakket gaat direct retour. Ze krijgen van mij geen cent.

jo
door jolanda bakx - Aug 31, 2016 om 13:04
2 Antwoorden / 1 Vragen

heb nu een incasso brief binnen liggen!