mc
door mcmvd Jan 16, 2009 om 13:22
Voeding & gezondheid

Bedrijf

Tegenwoordig kan ik gratis(alleen verzendkosten) voedings supplementen bestellen bij Promo fabules .nl,is dit net zo goed als wat ik in de winkel koop of heeft u hier geen ervaring mee,vr gr marcel van duren

1620 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 16, 2009 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

waarom zou dat minder goed zijn, het zijn toch dezelfde producten!?

ve
door verwijderd - Jan 16, 2009 om 13:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gratis?

Alleen verzendkosten betalen?

Is het niet zo dat dit alleen voor de eerste zending van toepassing is en je vervolgens ontdekt dat er maandelijks bedragen worden afgeschreven waar je niet vrolijk van wordt?

Dat gebeurt namelijk bij de meeste zaken die gratis leveren en alleen zogenaamd verzendkosten berekenen deze rubriek ken massa's vragen over dit soort praktijken en dat zijn meestal negative ervaringen.

Kijk dus uit wat je doet.

hans

ve
door verwijderd - Jan 17, 2009 om 02:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik bestel al jarenlang bij http://www.vitadvice.nl Hier krijg je alle vitaminen 30% goedkoper. Betalen doe je achteraf en bestel je voor meer dan €100,- dan heb je ook geen verzendkosten. Dus ik bestel altijd voor een half jaar. De multivitamines van Solgar en Now zijn erg goed en ik  bestel er propolis en calciumcitraat. Je kunt in plaats van online bestellen ook gewoon opbellen, gaat wel net zo snel.

ve
door verwijderd - Jan 17, 2009 om 06:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is beter en ook nog eens goedkoper, om goed te eten! Dit houdt in, dat je genoeg groente, fruit, gezonde vetten en zuivel moet eten/drinken en dan heb je absoluut geen suplementen nodig, wat de fabrikanten je ook voorspiegelen. Let wel, het is eigen belang en dan wordt al snel op je geweten en onwetendheid gespeeld. En jij maar denken dat je je lichaam geod doet. Het kan ook het omgekeerde effect hebben!! Meestal plas je 90 tot 100% gewoon weer uit. In mijn ogen gewoon geldverspilling.
Over 'Gratis' kan ik kort zijn: Voor niks gaat de zon op! Het geld moet toch ergens vandaan komen.....

ve
door verwijderd - Feb 2, 2009 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Marcel,
De aangeboden produkten zijn dezelfde die je in de winkel koopt. Er is geen sprake van abonnement of ongevraagde herhaalzendingen. Op http://promo.fabules.nl staat precies uitgelegd hoe e.e.a. werkt en hoe e.e.a. kan. Fabules.nl is een serieus bedrijf, wij kunnen het ons niet permiteren om onze aanbiedingen niet na te komen,
Met vriendelijke groeten,
Fabules.nl

ve
door verwijderd - Feb 2, 2009 om 21:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ten eerste mogen wij vaststellen dat multivitamines en voedingssupplementen bij een gewone gevarieerde voeding absoluut niet nodig is.
Sterker nog! Het gebruik van die preparaten kunnen zelfs gevaarlijk zijn voor de gezondheid en/of gezondheidsproblemen geven.
Immers, meestal is de aanbevolen dagelijkse hoeveelheden door orthomoleculaire "artsen" (lees alternatieve vaak niet medisch goedgeschoolde "artsen") veel hoger aangegeven dan wordt aangegeven door de officiële medische wetenschap.

Daarnaast merk ik regelmatig dat er een zogenaamde vraag komt waarop verder in de antwoorden ook de reclame komt van een bedrijf,in dit geval promo fabulus.(een grappig gekozen naam omdat ik hier het woordje fabel in herken.
Gratis? Ik geloof er geen woord van afhandeling en verzendkosten zou best weleens anders kunnen uitvallen dan men zou denken.
Een postverzending die hoger wordt opgeschroefd dan  de werkelijke kosten van verzending en dan die afhandelingskosten die best weleens gelijk zou kunnen zijn dan de verkoopwaarde van die middelen.

Nergens worden die kosten ook maar genoemd, wel veel ronkende reclameteksten.
Bovendien kan met een pillenpers tot op de pil nauwkeurig afstellen op dezelfde wijze zoals een professionele kopiëermachine dit kan.

Fabulus kan dus naar mijn mening naar het land der fabelen verwezen worden.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Feb 2, 2009 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

over de zin of onzin van voedingssupplementen mag iedereen zijn mening hebben.

promo.fabules.nl is een heldere site, met duidelijke informatie. alle onduidelijkheden die u stelt worden wel degelijk beantwoord. De handlingskosten zijn maximaal 3,95 per produkt, ook bij produkten die 20 tot 40 euro in de winkel kosten.

Echter ook bij uw interpretatie van het woord 'fabel'; men leest wat men wil lezen....

ve
door verwijderd - Jun 13, 2009 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Door te reageren, breng je deze vraag met z'n reclame steeds weer onder de aandacht. Ik heb even gewacht met reageren tot ie weer bovenaan stond in de lijst. Niet meer reageren dan zakt ie vanzelf weg!

Vladja

ve
door verwijderd - Apr 10, 2011 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is intussen 2 jaar verder en ik heb die periode af en toe iets bij hun besteld. Gaat steeds goed, geen addertjes onder het gras. De pilletjes zitten los in een zakje en ze maken winst op de verzendkosten, maar dat is het dan ook. Goed spul voor maar €4 per stuk.